Jhope memandang wajah Jimin, Taehyung dan Jungkook . Tampak jelas wajah mereka penuh kerisauan.
" Korang jangan risau, mereka pasti selamat. Mereka hebat.... " Jhope Cuba menenangkan mereka.
Mereka akhirnya berasa lega setelah mendengar ucapan Jhope.
Pada malam itu, jhope tidak dapat tidur kerana memikirkan para Member yang lain. Dia juga merisaukan tentang Kris.
Kris tidur didalam pelukan Jungkook.Tiba-tiba, ada seseorang melemparkan batu kearah bilik di mana Jhope dan yang lain berada. Akibatnya, cermin pecah. Jhope mengintai .
Kelihatan seorang yeoja dan seekor anjing . Jhope langsung mengenali yeoja tersebut. Dia berlari kearah yeoja dan memeluknya. Nayeon terkejut.
" Kau Nayeon kan???" Tanya jhope.
" Yup, saya ada benda nak bagitau oppa ...... Pasal member yang lain.... " Kata Nayeon.
Jhope memandang muka nayeon.
Dahi jhope berkerut kerut. Pelbagai soalan menyapa mindanya. Dia menjemput Nayeon masuk ke rumahnya. Jimin, Jungkook ,dan Taehyung yang mendukung Kris turun ke tingkat bawah ." Kamu semua, saya nak minta maaf, saya tak sempat nak selamatkan member BTS yang lain." Kata Nayeon menunduk.
" Apa maksud awak, Nayeon???? Awak tak bersalah pun" kata Jimin mencelah.
" Saya dan anjing ni sempat selamatkan diri ... Tapi, masa saya nak larikan diri bersama anjing ni, saya nampak RM, Suga,dan akhir sekali Jin dibawa masuk ke tempat yang saya dan anjing ni dikurung. Nenek tua tu mengurung mereka.... " Terang Nayeon.
" Nayeon, tangan awak berdarah." Kata Taehyung sambil menunjuk ke arah luka tersebut.
" Kecil je ni, esok okeylah" kata Nayeon.
Jhope terkejut, " Bukankah ini anjing yang membawa aku ke arah Kris dulu....." Kata Jhope. Akibat suara jhope yang terlalu kuat, Kris menangis.
Mickey mendekati Kris. Lalu,bercakap
" Kau ada kat sini, tuan kecil. Aku ingatkan kau dah diambil. Nasib baik aku serahkan kau dekat 7 orang lelaki ni. " Kata Mickey.Member BTS yang lain terkejut. Nayeon akhirnya menerangkan tentang Mickey. BTS akhirnya faham lalu ingin membantu Mickey melindungi Kris bersama sama .
_________________________________________
* MAAF PART NI SIKIT .... SEBABNYA LINE SAYA TAK KUAT. SAYA JUGA DISURUH UNTUK MEMBACA BUKU DAN MENGURANGKAN BERMAIN HP.... TAK BOLEH LAH NAK TULIS WATPADD BANYAK BANYAK....BTW, THANKS BACA WATPADD SAYA YANG TAK BERAPA BEST NI......
ANNYEONG CHINGKUYA
YOU ARE READING
JHOPE appa
Genel Kurguseekor anjing telah menarik perhatian jhope dan membawa jhope ke arah semak . Di dalam semak tersebut kelihatan seorang bayi lelaki yang amat comel. Dia membawa bayi itu bersamanya. Member BTS yang lain terkejut dengan apa yang dibawa jhope. Mereka...