Bölüm 19

17.3K 528 108
                                    

hello çok sevgili çocuğumun babası ailesi,

nasılsınız keyifler nasıl? ben iyiyim.

bu bölüm biraz hüzün dolu ama belki de bu bölümden sonra bir şeyler değişir neyse ağzımı kapalı tutuyorum 🤐

keyifli okumalar.

Gece boyunca durunun sesini duymamıştım, annemin yanında olsa acıktığında bile beni uyandırdı, ama uyandırmadı bu yüzden sabah kalkıp ilk işim duruya bakmak olacaktı ama şimdi lokuma sarılarak uyuyordum çünkü yarın çok önemli bir iş toplantım vardı.

Telefonumun sesiyle uykumdan uyandım, gözlerim kapalı bir şekilde elimle komodin telefonumu aradım elimi biraz daha uzatınca buldum ve yarı açıkgözümle telefonumu açtım kimin aradığını bilmeden,

" alo, kızım ben anahtarımı unutmuşum da kapıyı açar mısın?" annemin sesiyle yataktan hızlı kalktım ve durunun beşiğine baktım duru yoktu annemin odasına gittim duru yine yoktu yatakta hiç bozulmamıştı telefon kulağımdan hızla yere düştü ve bende kendimi yere attım dizimin acıması umurumda bile değildi duru yoktu saçlarımı çekiştirdim.

" DURU." Diye bağırdım kızımı benden almışlardı, " KIZIMI BENDEN ALDILAR."

" KIZIIIMM, DURUMU." Annemin sesini duyuyordum amakendimi dövmekten başka yaptığım hiçbir şey yoktu meral ve ceren yanımagelmişlerdi ve bana soru soran bakışlarla bakıyorlardı

" abla ne oldu." Diyerek yanıma çoktu meral, eliyle beni sarsıyordu gözlerimden yaşlar akmaya devam ediyordu duruyu almışlar diyemedim duru yok diyemedim.

" duru, duru yok."hıçkırarak söylediğim için anlamadığını anlamıştım" duruyu almışlar benden meral." Meral bana şaşkınlıkla bakıyordu bir anda yanımdan kalkıp odadan çıktı ceren yerdeki telefon alıp anneme bir şeyler söylüyordu ama kimseyi duymuyor görmüyordum akılmada sadece duru vardı.

Benden kim ne istiyordu durudan kim ne istiyordu bilmiyorum ama kızımı buna yapanın hesabını ödetecektim meral elimle bir su tutuşturmuştu hıçkırıklarımın arsından yudum yudum içtim suyu.

Duru diye feryat ederek gözlerimin kapanmasına izin verdim, daha sonra biri tarafından sarsıldım ve birkaç dakika sonra kucaklandığımı hissettim ama açamadım gözlerimi her yer kapkaranlıktı aynı durusuz olan dünyam gibi daha çok karanlığı çekildiğimi hissetim ve kendimi karanlığa teslim ettim.

***

Burnuma gelen kolonya kokusuyla açtım gözlerimi, açar açmaz gördüğüm ilk göz meral oldu, " sonunda." Dedi daha sonra cereni gördüm bana gülerek bakıyordu, annem de saçımı öperek çok şükür dedi.

Hızlıca yatağım yerden kalktım ve kendini cama yaslamış korayı gördüm, yatağın sol tarafında ve sağ tarafına baktım ama kızımı göremedim ağlayan bir bebek sesi duyamadım duruya ait hiçbir şey yoktu çünkü annemin odasındaydım. duru benim odamda uyuyordu ve ben rüya görmüştüm o yüzden bir anda tamamen yataktan çıkmak için sağ tarafa döndüm ve ayaklarımı sarktım.

Annem, " kızım dur kalkma daha yeni uyandın." Dedi ama umursamadım kalktım, ceren,

" gökçe biraz daha kendine gel bak zor ayıldın zaten." Dedi hiç birini duymadım sadece merale baktım.

" duru, onu kontrol etmem lazım, çok kötü bir rüya gördüm duru yoktu." Hepsi birden bana baktı, ne yani ben rüya görmemişiydim.

Merale doğru tekrar baktım," hadi teyzesi kızımı getir de karının doyuralım acıkmıştır benim bebeğim." Meral yerinden kalkmadı bana doğru bakıp gözlerini hemen yatak örtüsüne çekti, anneme döndüm bu sefer o da yere bakıyordu hiç biri kızımı bana getirmiyordu ama Koray getirirdi kızını annesine

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin