Verdiğim uzun gayretler sonucu , tüm portakal sularını masaya basariyla getirmeyi başarmıştım yada düşmeden gelmeyi demeliyim çünkü o Eliz denen kızla küçük sürtüşmemizi gören herkes toplanmıştı 'Derin ve Ada dahil' .. Derin hemen elimden tepsiyi alınca taşıyacağım ve sakarlık yapacağım bir durum kalmadı.. Ada ise ilk defa konuşmuştu. ''İyi misin'' demişti belkide ben portakal suyu almak için masadan kalktığımda Derin onu bana iyi davranması için uyarmıştır , çünkü Derin gördüğüm kadarıyla her ortama ayak sağlayabilecek bir kız ve onunla çok iyi anlaşabileceğimi şimdiden anlamıştım ..
Portakal suyumu içerken hala bazı gözlerin üstümde olduğunu hissedebiliyordum .. Her ne kadar onları bakarken görmesemde beni izliyolardı,hayır yani nasıl bir ruh hastasıysa şu Eliz denilen kızında gözü üstümdeydi ,bunu farketmek hiç zor olmadı çünkü ortam oldukça negatif enerjilere sahipti .. Bunları düşünürken bir anda istemsiz bir şekilde gülümsedim.. " Tamammm, işte şimdi bir manyak olduğumu düşünüyorlar"
- Hı
- Efendim
Kızların sırasıyla verdiği tepkiye bakınca , düşündüğüm son şeyi sesli söylediğimi farkettim ,süper ya gerçekten süper kendi kendime de konuştuğumu belli ettiğime göre sanırım okulun ilk günü olmasına rağmen rezilliğim büyük bir safhadaydı.. " Ah , yok birşey izledigim bir filmde geçen replik aklıma geldi de.. " diyip geçiştirdim kızları .. Etrafa bakma vaktinin geldiğini anlayıp kafamı kaldırmamla bana bakan bir çift göz gördüm , gerçekten çok etkileyiciydi .. Ah hayır o gerizekalı ne kadar yakışıklı olursa olsun, taviz vereceğim son kişiydi..
Kızların akılarına girmemle sınıfımıza çıktık. Sınıf çoktan dolmuştu , gerçekten herkes okulun ilk günü gelmiş miydi ? Hemde böyle bir kolejde ..
Derin ve Ada ayrı ayrı yerlere oturunca ben kaldım . Derin'in yanına geçmek istediğimde " orası dolu yeni " diyen sesle durdum, kafamı çevirmemle onu gördüm .. Yanımdan geçip giderken " aslına bakarsan her yer dolu , burası hariç " deyip en arka duvar kenarına oturdu ''burası'' derken yanını işaret ettiğini anlayabiliyordum .. Tabi yüzündeki pis sırıtışı ve sınıftaki bütün kızların kıskanç bakışlarını görmemem de imkansızdı. İçeri - yakışıklı - birinin girmesiyle tüm dikkatler bir anda ona yönelmişti. Sağ tafımdaki kızın içi giderek " ah, ah matamatikçi geldi " demesiyle matematikçinin geldiğini anladım ve yüzümde bir gülümseme oluştu
Matematikçinin bana dönmesiyle "masal sen olmalısın , bende matematik öğretmenin Tunç , Tunç Bulut.. Beni herkes tanır bu okulda. bir sıkıntın olursa benimle istediğin gibi paylaşabilirsin.. Derin ve Ada sizde Masalın okula alışmasını sağlayın , gezdirin . Bu arada sınıflara sıralar sayıyla gelir masal'cım.. Yani Mert' in yanı boş oraya geçebilirsin" . Nasıl ya ? Sayıyla ne demek , ne cimri bir okul burası, ben onunla oturamam , off yaa ... Sakin ol kızım , sakin ol masal ...
Nihayet hayatımı kurtaran zil çalmıştı. Ders yoktu, serbesttik ama koskoca iki dersi ağzımı açmadan geçirmek çok zordu gerçekten. Sıramdan kalkmanın zamanının geldiğini farkettiğimde kalktım ve Derin'in yanına doğru yürümeye başladım . Yanına gittiğimde ilk derste Mert'in arkasından giren çocuğu gördüm . Derin hemen atıldı " masal bak bu.." derken çocuk Derin'in sözünü kesti " Merhaba yeni :) ben Doruk , Derin'in erkek arkadaşıyım " derken salak salak gülüyordu .. Birbirlerini çok aradılar mı acaba , gerçekten çok tatlı bir çift olmuşlardı . Aslında Doruk'ta baya yakışıklıydı. Tencere kapak gibi birşey olmuşlardı beraber .. Yanlarına oturup biraz sohbet ederken yanımıza Ada ve yanında oturan çocuk geldi .. Bu okulun hepsi taş olamazdı demi ?? Yoksa olanlarıda iki kardeş mi kaptılar... Gelen çocuğun gözleri yeşilimsi bir maviydi , su yeşili gibi.. Doruğun tanıştırmasıyla çocuğun adının Demir olduğunu öğrenmiştim .. Ama benimle konuşmamasına şaşırmamıştım , sonuçta oda Ada'nın erkek arkadaşıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE..
ChickLit'' Yaşamak , karanlık geceye rağmen buğulanan pencere camına güneşi çizebilmektir. Ümidini kaybetme , ben kaybetmedim... ... ... Gece yine sessiz .. Ve yine aynı rüya .. Uyumak istemiyorum... Lütfen ... ... Hayatta tek başına kalsan bir gün onunla k...