Birkaç adım sonra bir mezar taşının önünde durdular. Shuichi küçük kızı yere oturttu.
"Vayy. Biliyor musun ona aşık olmakta hak- "
Shuichi olabildiğince hızlı bir şekilde kızın ağzını eliyle kapadı.
Shuichi: Neler diyorsun sen, sessiz ol!
"Ama kimse yok ki hem ben doğruları söylüyorum. "
Shuichi: Böyle şeyler söyleme! Hem ona a-aşık olduğumu sana kim söyledi?!
"Doktorlar dedim ya ve bu çok belli, albümde hep ikinizin fotoğrafları vardı."
(doktorlar da fujoshi galiba HDKDJDHDKD)Aralarına bir sessizlik girdi.
"Aslında eğer o yaşasaydı onunla evlenmek ister miydin? "
Shuichi: Sen, cidden...
Utanmıştı.
"Eğer evlenseydiniz, bende sizin çocuğunuz olabilirdim belki. Ama... O beni kabul eder miydi ki? Sonuçta ben ailemin ölümüne sebep oldum. "
Karşısındaki adam bir kahkaha attı.
Shuichi: Sen ne saçmalıyorsun? O çoktan öldü hayal kurmak boş olur. Ama eğer biriyle evlenirsem söz seni evla-
"Asıl sen ne saçmalıyorsun! Bunu onun yanında nasıl söyleyebilirsin?! Bu onun duygularını incitmez mi?! Ölmüş olması birşeyi değiştirmez! "
Gözleri dolmuştu. Shuichi ona sarıldı. Sıcacıktı. O an sanki tüm zaman durmuş gibiydi. Shuichi'yi babası gibi görüyordu. Onunla tanıştığı günden beri hergün onu ziyarete gelirdi. Tıpkı gerçek bir babanın yaptığı gibi.
Shuichi: Tamam. Sorun yok, herşey yolunda.
"B-ben... "
Shuichi: Hadi geri dönelim. Bu kadar yeterli değil mi?
"Evet, sanırım. Ama bende seninle birlikte buraya geleceğim. Hemde hergün! "
Shuichi: Tamam tamam.
Shuichi kızı yine sırtladı. Yürümeye başladı. Bir süre sonra onun uykuya daldığını fark etti. Birşeyler mırıldanıyordu.
"İyiki doğdun, Shuichi. "
EVETTTT BU KİTABIN SONU. BİLİYORUM DÜN ATMAM GEREKİRDİ AMA VAKTİM YOKTU ANCA ŞİMDİ YAZIP ATABİLDİM ÇOK ÖZÜR DİLERİM.
YENİ KİTAP İÇİN UZUN BİR SÜREDİR NİYETİM VARDI AMA BÜYÜK İHTİMALLE YAPAMAYACAĞIM ÇÜNKÜ BİR DANGANRONPA SERİSİ OLDUĞU İÇİN KARAKTERLERİ GÖRÜP TANIMANIZ GEREKECEK VE OLAY ÖRGÜSÜNÜ SADECE YAZARAK ANLATMAK BİRAZ ZOR OLUR. ÖNCE SİZİ HEVESLENDİRİP SONRA VAZGEÇTİĞİM İÇİN YİNE ÇOK AMA ÇOK ÖZÜR DİLERİM.
EN YAKIN ZAMANDA FARKLI BİR KİTAP YAZACAĞIM, ÖNERİLERİNİZ VARSA YAZABİLİRSİNİZ.