ONESHOT 1.Part

5.5K 258 107
                                    

Sehun yudumladığı içkiyi kafasına tamamen dikip yarım saattir pistte herkesin içinde dans eden çocuğu izliyordu.Hareketlerinden sarhoş olduğu anlaşılıyordu.

Sehun bardağı sertçe masaya koyup dans etmeye devam eden çocuğa baktı.Ayağa kalkıp sarı saçlı çocuğa doğru ilerledi.Vücudunu ona yasladığında farkında değildi.Çocuk yavaşça süzülünce Sehun inleyip çocuğun belini tuttu.Yerinden sıçrayınca Sehun yan ağız sırıttı ve çocuğun kulağına eğilip konuştu.

"Arkanda biri varken dans etmemelisin."

Çocuk başını çevirip Sehun'a baktı.

"Yakından daha güzelmişsin."

"S-sen kimsin?"

"Bu gece seni becerecek olan kişi."

"Bende Luhan."

"Tanıştığımıza memnun oldum." deyip kahkaha attı. Luhan huzursuzlukla kıpırdadı.

"Arkamdan çekilebilir misin?"

"Oh! Tabii ki hayır." Sehun sırıttı ve nazikçe tuttuğu beli okşadı.Luhan'ın dokunuşla vücudu titreyip ateş basarken yutkundu.Sehun Luhan'ın kırmızı yanaklarını görünce yaklaşıp burnunu yanağa sürttü.Luhan artık tamamen tüm kanının yanaklarına çekildiğini hissediyordu.

"Utanmana gerek yok." Alt kısmını Luhan'a daha çok bastırdı.

"Hadi şimdi az önce ki gibi dans et.Penisime sürtünerek." Luhan başıyla onayladıktan sonra belindeki elleri tutarak yavaşça kendini arkadaki erkekliğe bastırdı.Müziğin ritmine uyarak sürtünerek aşağı doğru indi.Yukarı geri kalkarken belini hafifçe kırıp eğik bir şekilde sürtünürken Sehun ellerini kalçaya yerleştirip okşadı.Luhan doğrulup tamamen Sehun'a yaslandı.Kafasını arkaya atıp Sehun'un omuzuna yaslandı.Sehun kalçayı okşarken diğer eliyle Luhan'ın tişörtünün omuz kısmını aşağı indirdi.Omuzdan boyuna kadar kokuyu içine çekip sırıttı ve dudaklarını sürttü.

"Burası bir Bambi için çok tehlikeli." Diliyle boyuna dokundu.

"Özellikle ben varsam." Yavaş yavaş emmeye başlarken Luhan gözlerini kapatıp mırıldanıyordu.Sehun dişlerini geçirdi.

"A-Ah!"

"Bu tür sesler çıkarman beni daha da hızlandırıyor." Sehun iz bıraktığı yere yumuşak bir öpücük bıraktı.Luhan önünü Sehun'a dönünce Sehun kollarını onun beline sardı.Onları uzaktan gören biri onların sevgili olduğunu düşünürdü.

Sehun Luhan'ın dudaklarını esir alıp aşağı yukarı oynatarak emmeye başladı.Sertleşmiş penisini Luhan'ın kasıklarına bastırınca Luhan'dan bir inilti kazandı.Luhan Sehun'un ağzına inleyince Sehun hızını arttırdı.Elleri belden pantolonun içine doğru kaymaya başlayınca Luhan öpüşmeyi bölmeden Sehun'un içeri girmeye çalışan elini kavradı.Kalçalarına koyup kendi ellerini de Sehun'un boynuna dolayıp ensesindeki uzamış saçlarla oynuyordu.Sehun Luhan'ın alt dudağını ısırıp alınlarını birleştirdi.

"Luhan..." Luhan'ın dudaklarına bakarken nefes nefese konuştu.

"Evime gidiyoruz."

"B-ben g-geleme-" Sehun avucunun içindeki kalçayı sıkıp dişlerinin arasından tısladı.Luhan cevap vermek için ağzını açtığı sıra Sehun tarafından sürükleniyordu.

*

Sehun evinin kapısını kapattı.

"Woaw...evin güz-mghh!" Sehun Luhan'ı kendine çekip dudaklarına yapışınca Luhan Sehun'u göğsünden ittirdi.

"S-Sehun..." Sehun gülümsedi ve Luhan'ın elini tuttu.

"Korkmana gerek yok Luhan kendini bana bırak." Luhan'ın gözüne gelen kahkülü itekleyip kulağının arkasına sıkıştırdı.Luhan'ın alnını öptü.

"Seni sadece tek gecelik biri olarak görmüyorum." Luhan başını kaldırdı.

"Gerçekten mi?"

"Hmm...yarın bir yerlere gidelim ve düzgün bir şekilde tanışalım." Luhan gülümseyip başıyla onayladı.

"Ama ondan önce halletmemiz gereken bir konu var." Sehun gözleriyle alt kısmını işaret etti.

İlk one shot'um gshdus diğer bölüm smut olacak.Kendinize iyi bakın Hunhan sevin shshsh

-BuingBuing.

FRİCTİON |M| ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin