Gelmeeon adında bir çocuk varmiş.O çocuk 1880 yılında Almanya 'da doğmuş. Annesinin adı :Mariasiam. Babasının adıda:Selcoom. Gelmeeon ilkokul yıllarında çok süper. Kahramanlara çok meraklıymiş. Sonra öğretmeni ödev olarak bir süper kahraman icat etmesini istemiş. Sonra zil çalmış. Herkes eve gitmiş Gelmeeon yolda yürürken nasil bir süper kahraman yaratacağini düşünmüş sonra Gelmeeon eve gelmiş. Hala . Süperkahraman yapmaya çalişiyormuş. Sonra aradan günler geçmiş sonra Gelmeeon en sonunda bir süper kahraman yaratmiş. Sonra okula gitmiş ders zili çalmiş öğretmen sınıfa girmiş. Sonra öğretmeni ödevleri istemiş veya sormuş. Sıra Gelmeeon 'a gelmiş Gelmeeon süper kahraman' ı Adini Akıncı koymuş. Sonra Gelmeeon Akıncının hikayesini okumuş. Akıncı merhaba ben Akıncı bir süper kahraman 'ım kareta yapmayı bilrim hatta karetede dünya birincisiyim. İyilerden' im bana kötülük yapanları mahvederim kısacası dünyadaki deki işim ise kötüleri kahraman ları veya kötü insanları öldürmek diye yazmış. Sonra aradan yıllar geçmiş Gelmeeon 29 yaşina gelmiş. Sonra Gelmeeon 'un annesi:Mariasiam ve babası:Selcoom bir yol culaşa çıkmişlar. Sonra Gelmeeon askerden gelirken annesinin ve babası nın trafik kazası geçirerek öldüklerini öğrenmiş. Sonra Gelmeeon bunun üzerine şok olmuş bu şok ise 1 ay geçmiş ve Gelmeeon annesinin ve babasının öldüğünü unutmuş sonra yine ardan 2 gün geçmiş gelmeeon hedefine ulaşmış artık bi süper kahramanmış. Yani artık bir Akıncıymiş. Sonra herkese yardım etmeye başlamiş dünyada kötülük kalmamiş çünkü hepsini yenmiş. Daha sonra aradan yıllar geçmiş gelmeeon artık Dünyanın en Güçlü süper kahraman 'i olarak taninmiş ve olmuş. Sonra yıllar geçmiş gelmeeon 89 yaşina gelmiş ve kansere yakalanmiş ve dünyadaki herkes bunu duyunca çok üzülmüş. Çok ağlamiş. Sonra Gelmeeon ölmüş ama dünya hiç gelmeeon' u unutmamiş ve hiç unutmiycakmiş.