2021,13 ağustos da yazılmaya başlandı shshsh
Hikaye
Hikayenin bazı yerleri çok saçma çünkü uyduruyorum shshsh ama sonları çok hojjTek başıma yaşayan liseli bir kızdım.
Lise 3. Sınıftım ve okulun bitmesine son 1 ay kala okul değiştirmiştim.
Kirada bir evde oturuyordum ve satılık bir ev bulunca oraya taşındım.
Annem ve babam hayatını trafik kazasında kaybetti ve onlardan kalan bir miktar para ile yaşıyorum. Babam ve annem öleli 3 yıl oluyor.
Birde kuzenim var aslında öz kuzenim değil üvey kuzenim. Kendisi ile pek anlaşamayız genelde benimle uğraşmaya bayılıyor.
-Günümüz'08.01'-
Müdür yardımcısının kapısını tıklattıktan sonra "Gel" sesini duymam ile içeri girdim.
Kel bir adamdı. Bilgisayardan gözlerini çekip bana baktı ve baştan aşağı süzüp gülümsedi.
(M.y.)"merhaba Öğrenci"
"Merhaba,ben Kim Mia okulun yeni öğrencisiyim acaba bana sınıfımı gösterirmisiniz"
Karşımdaki adam gülümsemeye devam edip başını salladı ve ayağı kalkıp yanıma geldi.
(M.y.)"Ah tabi. Okulumuza hoşgeldin mia umarım alışabilirsin. Ders kitapların yanında öyle değil mi?"
Başımı salladım.
"Evet yanımda"
(M.y.)"güzel"
Önden ilerlemeye başladı bende onu takip ettim. Bir sınıfın önünde durdu. İçerde sadece 1 kız vardı ve oda telefonu ile ilgileniyordu.
(M.y.)"tek müsait sınıfımız bu"
Başımı salladım.
"Teşekkür ederim"
(M.y.)"rica ederim"
O gidince bende sınıfa baktım. Cam kenarından en önde oturan kız bana bakıyordu.
İçeri girdim ve kapı tarafının en arka sıraya oturdum.
Neden kimse yoktu? Oysaki saat 08.20 'de ders başlaması gerekiyor ve saat 08.10
Hikaye kitabımı çıkarıp masaya koydum. Telefon ile ilgilenmektense kitap okumak daha mantıklı geliyordu."orda oturmamalısın"
Duyduğum sesle etrafıma baktım. Kız bana sesleniyordu.
"Neden?"
Diye merakla sordum. Sınıf kapısına baktı ve yanıma geldi.
Çantamı sıradan alıp omzuna taktı ve kolumdan tutup kaldırdı.
(Kız)"burda başka bir salak oturuyor ve senin burda oturduğunu görürse kudurur. Burda yenisin bilmiyorsun ama artık öğrendin sakın bir daha buraya oturma. Benim arkamdaki sıraya otur"
Anlam veremiyordum. Ne vardı burda otursaydım. Garip bir sınıfa denk gelmişim.
Hikaye kitabımı elime aldım ve kızı takip ettim. Çantamı oturduğu sıranın arkasına koydu ve sırasına oturup bana döndü. Bende sıraya oturdum ve kitabımı masaya bıraktım. Kıza baktığımda elini uzatıyordu.
(Kız)"merhaba,adım yujin"
Elini tutum ve sıktım.
"Mia"
(Yujin)"buralı değilsin galiba"
"Ah evet fazla mı göze batıyorum?"
(Yujin)"yani koyu kırmızı saçlı mavi gözlü ve güzel bir fiziği olan başka öğrencimiz olmadığı için,eh biraz dikkat çekiyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...