אני מנסה לחזור לכתוב יותר יאללה אתן תחבבו עד מאוד את הפרק הזה
נ.מ ~ לואי
שעת ערב מאוחרת ואני יושב בחדרי וחושב.
סיפרתי לחברים אני יודע, גם להארי יצאתי מהארון לפניהם, שום דבר לא יכול לנתקרב לשמחה שהרגשתי כאשר שמעתי מהארי את זה, שמעתי ממנו שהוא גיי. זה אומר שיש לנו סיכוי ביחד?
אם נהיה ביחד קרוב לוודאי שהלב שלי יחוש בשמחה גדולה הרבה יותר.
הכול בסדר אבל אני חושב שמן הראוי שאצא מהארון גם מול משפחתי.
אני הולך לספר לאמי, אבקש ממנה להעביר זאת לאחיותי, אני לא יודע מה דעתן בנושא...
יצאתי מחדרי וצעדתי לסלון, אמי ישבה וצפתה באחת מתוכניות הערב, כנראה שעשועון או תוכנית ריאליטי מטופשת.
אמא שלי ואחיותיי יודעות שאני לא 'רגיל' עם תפיסתי המינית אבל אף פעם לא יצאתי מהארון מולן.
הן תמיד שמו לב כשהתבוננתי על בנים במקום בנות ורק עכשיו אני מתחיל להבין למה הן שאלו שאלות.
"אני גיי" אמרתי בנשיפה אחת, אמי שהתבוננה בי פתחה את הידיים לחיבוק חם, חיבקתי אותה חזק.
*******************************
התעוררתי בבוקר, יש בית ספר.... היום אני אראה את הארי, פעם ראשונה אחרי שיצאנו מהארון.
אני חושב לעצמי אם כדאי לי לנסות ולהתקרב אליו בדרך קצת שונה.
אני פשוט אזרום, ככה אם הגורל יחליט משהו יקרה.
התלבשתי בבגדים יפים, אולי הארי חושב עליי משהו אני חייב להרשים אותו.
הגעתי לבית הספר ונכנסתי לכיתה, הארי ישב במקום לידי, הוא היה יפיפה.
על גופו השרירי הייתה חולצה לבנה ודקה, הוא לבש ג'ינס שחור וצמוד, על ידיו הרבה צמידים והוא עם שיער מבולגן טיפה אבל רואים שסידר אותו באופן הזה. (זה הארי של 2012/13 בין לבין תבחרו מה שאתן רוצות ~ ה.כ)
"היי" הארי אמר לי, התקרבתי אליו וישבתי במקומי. "היי" עניתי בקול חלש.
השיעור התחיל בזמן שהמורה נכנסה לכיתה והתחילה ללמד.
**********************
נגמר יום הלימודים, נייל, ליאם, הארי ואני בדרכנו לחדר המוזיקה. השיעור הראשון שלי ושל הארי מתחיל.
נכנסנו לכיתה והתיישבנו, הארי לידי.
"שלום" אמר המורה ונכנס לכיתה, "אוקיי, אני רוצה להתחיל את השנה במשהו כיפי, אני רוצה שכל אחד יעשה את מה שהוא הכי אוהב לעשות בתחום המוזיקה" הוא אמר, זה נשמע כיפי...
הארי בחר לכתוב תווים לשיר בגיטרה בזמן שהלכתי לפסנתר.
התחלתי לכתוב שיר על מה שאני מרגיש, את המילים כתבתי על דף בזמן שחשבתי על הנגינה שאוסיף.
YOU ARE READING
He saved me - Larry Stylinson (עברית)
Romanceסיפור על לארי סטיילינסון - הוא נשמע מפה עצוב אבל זה פאנפיק שמח שנגמר טוב☺️ * מכיל התעללות * זוגיות * פגיעה עצמית * המון לארי *תכנים גסים התחלה: 24.2.2021 סיום: מתעדכן