Otevřela jsem oči a spala jsem na parapetě v kuchyni....podívala jsem se na budík a byli 4 ráno ...Katniss už asi šla spát do pokoje.
,,jak ses vyspala?" Ozve se Peeta z gauče.
,,šlo to" odvětila jsem ospale.
,,a ty ? " Deku jsem si natáhla přes ramena a sedla si k němu na gauč.
,,mohlo to být fajn kdybych spal" nebojácně sklopil oči do sedačky a hladil hnědou kůži.
,,Peeto můžu se na pár věcí zeptat?" Moje ruky jsem položila na ty jeho a podívala se na něj.
Jenom tupě kývl.
,,jaké to je ? Jaké to je když odpočítávají a ty vběhneš mezi lidi a musíš se dívat na ten boj...jak?" Zvědavě jsem se naklonila blíž.
,,Lariso....tohle nejde popsat. Tohle je pocit co....posledních 10 sekund nevíš kdo jsi...nikoho v ten moment nemáš...nikoho...nevím co tě to popadlo že ses sem přihlásila dobrovolně....tohle je vlak z kterého nevystoupíš ...tohle je něco hrozného Lariso ...prostě jsi měla možnost a ty ji zahodíš pro hloupou sebevraždu v aréně. To ti není líto že jsi zahodila rodinu ?" Peetovi se leskly oči strachem .
,,víš já nemám rodinu" potlačila jsen slzy.
,,To je mi líto...jak?" Pohladil mě po vlasech .
,,autonehoda" příkře jsem se kousla do rtu.
,,a co milenci sledovaní osudem?" Naklonila jsem se až moc blízko ale chtěla jsem vidět jeho reakci nejlépe jak to jde.
,,jak to víš? " Pootočil hlavou ke dveřím jestli někdo neposlouchá.
,,mluví o vás celý kapitol" zakryla jsem si rukou ústa aby neviděl můj smích.
,,na tom není nic vtipného" plácl mě po noze.
,,promiň" v duchu jsem se neustále smála.
,,víš s Katniss to je těžké...miluju ji....ale ona mě ne....nebo nevím jestli ano ale je to složité...už nevím co mám dělat ...poprvé jsem ji uchránil ale podruhé už to nedokážu...je nás tu 2x tolik ....a všichni jsou profi zabijáci" Peeta se rozvzlykal a slzy mu stekly po tváři a kapka dopadla na hnědou kůži...
,,já už to nedokážu Lariso...nedokážu" utřel si slzy aby udělal místo pro další...
Neudržela jsem se a sedla si těsně vedle něho a obejmula ho...
,,to zvládneš...Peeto ...pššš....to zvládneš" rukou jsem mu přidržela bradu a dala mu pusu ....cítila jsem jak se v něm všechno pohnulo ....odtáhla jsem se a řekla jsem ... ,,promiň....už půjdu" stoupla jsem si dala jsem mu deku na ramena a šla do pokoje... Nechtěla jsem ho políbit jako z lásky ale z kamarádství a uklidnění....snad to tak pochopil a nemyslí si že ho chci od Katniss oddělit ...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanficHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...