Ones in the Millions (Part -24)

161 16 1
                                    

Ones in the Millions (Part -24)

'Mi-Miyoung???'

သူ ​တုန္​ရီစြာ ​ေနာက္​တစ္​ခါ ထပ္​​ေမးလိုက္​​ေလသည္​..

ထို​ေကာင္​မ​ေလး မွာ စိတ္​႐ႈပ္​ဟန္​ျဖင္​့ သူ႔အား ျပန္​ ပုတ္​ခ်ကာ....

'Miyoung Arrneya!!'

'........'

'Duku Sae yo??'

*********

Taewoo's POV

သူ႔​ေ႐ွ႕တြင္​ ​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေသာ ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့ တုန္​လႈပ္​သြား​ေလသည္

//Jonghyun?! ဘယ္လိုလုပ္?//

​​​​​

သူ Miyoung ကို ခဏ​ေလး ပဲထားသြားတာပါ.. သူ Miyoung ဆီအျမန္​​ေျပး သြား​ေလ​ေတာ့သည္​.. သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ဘယ္​လို နည္​းနဲ႔မွ ျပန္​​ေတြ႔၍ မျဖစ္​.. Jonghyun နဲ႔တင္​မက ဘယ္​သူနဲ႔မွ ျပန္​​ေတြ႔လို႔ မျဖစ္​​ေပ.. Miyoung ကို ဒီလို အ​ေျခအ​ေန ျဖစ္​​ေအာင္ သူ​တို့​ မနဲလုပ္​ထားတာ.. သံုးႏွစ္​ ဆို​ေသာ အခ်ိန္​အတြင္​းမွာ သူတို႔အားလံုး Miyoung ကို လူ​ေကာ.. စိတ္​ပါ.. အသစ္​တစ္​ဖန္​ ​ေျပာင္​းပစ္​ ခဲ့ၾကသည္​.. Miyoung ရဲ႕ အ​ေျခအ​ေန မွာ အခုထိ စိတ္​ခ်ရတဲ့ အ​ေနအထား မဟုတ္​​ေသးပါ.. မၾကာခဏ ​ေခါင္​းကိုက္​​ေနတတ္​ ၿပီး အတိတ္​ကို မမွတ္​မိသည္​့ လူတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​သည္​့ ​အ​ေလ်ာက္​ စိတ္​ဓာတ္​ ခဏ ခဏ က်​ေနတတ္​သည္​.. သူ႔အမ နဲ႔ Miyoung မိဘ ​ေတြ ရဲ႕ လုပ္​ဇာတ္​​ေတြ ထဲတြင္​ သူက Miyoung ရဲ႕ ခ်စ္​သူ ပါ.. သူက ဆရာဝန္​ လဲ ျဖစ္​သည္​့ အ​ေလ်ာက္​ Miyoung အား အနီးကပ္​ ​ေစာင္​့​ေရွာက္​ ​​ေပးလို႔လဲ ရသျဖင္​့ တစ္​ခ်က္​ခုတ္​ ႏွစ္​ခ်က္​ျပတ္​ ျဖစ္​​ေလသည္​..

Miyoung ရဲ႕ အ​ေဖ မွာ သူ႔ အ​ေဖ နဲ႔လဲ ရင္​းႏွီးသည္​့ အျပင္​ သူတို႔ မိသားစု မွာလဲ ​ေက်းဇူးမကင္​း သည္​့အ​ေလ်ာက္​ ထို Miyoung ကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ ဖို႔တာဝန္​ ကို သူယူခဲ့ျခင္​း ျဖစ္​သည္​..

'Jiyoung ah..!'

သူ Miyoung လက္​ကို လွမ္​းဆြဲလိုက္​​ေလသည္​

'ဘယ္​​ေရာက္​သြားတာ လဲ?'

သူ​ေ႐ွ႕တြင္​ သူ႔အား စိုက္​ၾကည္​့​ေန​ေသာ Jonghyun အား မသိခ်င္​​ေယာင္​ ​ေဆာင္​ကာ Miyoung အား ​ေမးလိုက္​​ေလသည္​

Ones in the Millions(Hiatus)Where stories live. Discover now