DENİZ:(sabah kalktık eşyalarımızı toplayıp amcanın evine gittik kapıyı Saadet abla açtı)
AKIN:Biz...burda kalabilirmiyiz.
SAADET:Gel gel o nasıl soru ablacım
DENİZ:(içeri girdiğimizde herkes masada oturuyordu)
SALİH:çocuklar!!!(dedi şaşırmıştı)
AKIN:burda kalabilirmiyiz amca(dedi sıkkıntıyla)
CUMALİ:Ne demek oğlum burası sizinde eviniz
SALİH:Akın bir sıkkıntı yok değilmi oğlum
AKIN:Yok amca yok...(masaya oturup hep beraber kahvaltı ettikten sonra çıktık.Cumali amcamın yanına uğradım)
CUMALİ:Oğlum nerdesin lan
AKIN:Biz eve geri döndük amca
CUMALİ:Bizim eve
-"Hayır"(dedim kafamı yere eğerek)
-"Deniz'in peşinde biri var"
-"KİM"
-"bilmiyorum"(diyip dün olanları anlattım)
-"Oğlum bize gelseydiniz ya"
-"Deniz oraya gitmek istedi"
-"Neden lan"
-"bilmiyorum ki amca bende anlamadım bişeyler oluyo anlayamıyorum,hepsini çözücem ama"
-"evet bişeyler dönüyo o belli Deniz o evde o şerefsizle,Yasmin'le kalmaz"
***
DENİZ:(Herkes çıkınca gizlice çalışma odasına gittim belki birşeyler olabilir diye düşündüm o sırada Yasmin geldi)-"Napyosun burda Deniz"
-"işime yaricak birşeyler bulmaya çalışıyorum"
-"Bişey oldu değilmi"
-"konuşurken dinledim onları haklıymışsın ve evime birini gönderdiler"
-"Napıcaz Deniz"
-"bilmiyorum Yasmin düşünmeye çalışıyorum"
-"Akın'a söylesek"
-"olmaz ortalık karışır Salih abi amcanın yanında zaten kanıt lazım bize"(Yasmin'de benle beraber etrafı aramaya başladı)
-"Deniz flash var burda"(dedi elinde sallayarak)
-(hemen flash'ı aldım ve leptopa taktım.Videoda Kulkan ve Yamaç abi vardı)"Nasıl Yamaç abi kendi gitmedimi bunca zaman kulkan'ın elinde mi ama nerde? Neden?"
-"Akın'ın amcası olmalı ama kendi gitti demişlerdi"
-"Herkes öyle biliyo demeki amcanın Kulkan'la ne bağlantısı var ki? Bulmalıyız burayı Yamaç abi onların elinde tehlikede büyük ihtimalle işkence görüyo"
-"Nasıl bulucaz"
-"bilmiyorum ki"
-"Nedim... herşeye o bakıyo eğer telefonunu alabilirsek"
-"Nedim kim"
-"amcanın yanındaki adam işte"
-"o şerefsizin adı Nedim miymiş neyse haklısın bir şekilde almam gerek ama nasıl? bir yolunu bulucam mutlaka"(diyip masaya oturdum)"telefona bağlı olan ses kayıt cihazını açtım"
-"bu ne"
-"Kahveye ses kayıt cihazı yerleştirdim"
-"nasıl yaptın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)
FanficAkın ve Deniz'in acı, aşk, sevgi, umut dolu hikayesi .