Yeni lisenin ilk gunuydu okulun lila lakozunu giyip altina da gri okul pantalonla kahvaltiya oturmustu. Ilk gun servis islemedigi icin esma ile yuruyerek gitmek zorunda kalmislardi.
Neyse ki zil caldi torene gectiler iste mudur bey uzun mu uzun konusmasindan sonra siniflariniza bakin ve eve gidebilirsiniz diyince o sira orda muduru bogmamak icin kendini tutan tek sude degildi heralde...
•••
Ertesi gün
Sudenin ağzından;
Bugun nihayet siniflara girebilmistik benim sinifimda 9-C idi. Neyse toren sirasinda gozume kestirdigim ayni sinifta oldugumuzu bildigim kizlari takip ederek sinifi bulmustum ve ablamin dedigi cam kenari 3. Siraya oturmustum kizlar ise on sirama oturmuslardi.
Her ne kadar gozume itici gelselerde onyargi yok sude diyodum kendi kendime, neyse sinif yavas yavas cogalmaya basladi sinifa gozumu kestirirken orta sirada en arkanin bi önünde oturan cocuk carpti gozume iste o an hayranlikla bakiyodum ona Jensen ackles hayrani olan biri olarak onun saclari gozume carpmadan edemedi geriye tek bisi kaliyordu ismini ogrenmek evet yoklamayi iyice dinlemen şartti..
Neyse hoca geldi Beden egitimi hocasiymis anlatiyoda anlatiyo hadi be hocam yoklamaya gecin artik diyodum icimden neyse iste sira geldi yoklamaya evet ogrendim elimdeki not defterine kucucuk yazmistim ismini Yildirim mis ismi :)
Not defterimi cok begenerek almistim ondeki itici kizlardan bi tanesi bana takti evet basladik dakika bir gol bir ben yanimdaki kizla konusurken almis not defterimi renkli kalem ile arkasini karalamis yaa nasil bi kiz bu yaa yemin ediyorum sacini basini yol gerizekali ismi berivandi haa ben bide yildirimin adini yazmistim oraya gordu mu bilmiyorum ama Yldrm diye yazmistim berivan malindam sonra silip aklima kazimistim ismini eve gidip facebooktan bakicaktim :)
Önümdekinin adi busraydi busra yine sessiz sakin bi kizdi ama berivan kendini bisi sanip emir veren bi tipti en nefret ettigim insan tipiydi evet ilk gunden gozume kestirmistim sacini basini yolmak istedigim kiz olarak secilmisti evet...
Sınıfımda baya bi sarisin kiz vardi bu nedenle isimlerini ezberlemek biraz sıkıntıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ ●Kararsiz Gamzeli● ☆
Teen Fictionilk hikayem oldugu icin mazur gorun :D ¥orumlariniz ve degerlendirmeleriiniz benim icin cok onemli :)