"Ee beğendin mi evi?"
"Şaka mı yapıyorsun? Beğenmek ne demek buraya aşık oldum Taehyung.."
Geldiğimiz andan beri olduğu gibi ikimizde sürekli gülüyorduk.
Gerçekten mutluydum, gerçekten mutluydu.
"Gel, göstereceğim son bir yer var."
"Ama sürprizler bitmiyor ve ben gittikçe utanıyorum Taehyung.."
"Bu sürprizler sana az bile Jennie."
Taehyung gözlerini gözlerimden çekerek gülümseyip bileğimi tutmuş ve beni ağaç evin içerisinde bir yerlere çekiştirmişti.
Evdeki her şey gibi ağaç desenli bir kapının önünde durmuştuk.
İçerideki sarı ışıklar buradan belli oluyordu.
"Hazır mısın?"
"Çok fena hazırım."
Taehyung'un güldüğü an ben de gülmüştüm.
Kapı kolunu indirerek kapıyı açtığınd adeta büyülenmiştim.
Duvarlarda asılı olan ışıklar, çocukluktan bu yaşımıza kadar ki fotoğraflarımız, çizdiğimiz resimler.. Taehyung'un isteği ile büyük bir yatak ve terasa çıkan bir balkon.
Her şey o kadar güzeldi ki kendimi beş yasındaki halim ile bir peri masalında gibi hissediyordum.
"Taehyung.."
"Efendim güzelim?"
"Bu resimleri nereden buldun?"
"Annemler saklamış, ben de bulduğum an kopyasını alarak bu eve astım. Bizim için anısı var hm?"
"Beni ağlatacaksın.."
Taehyung'un kolları ve bedenim yeniden birleşirken başımı Taehyung'un göğsüne yaslamıştım.
Ağlamak istemiyordum, bu güzel kokuyu ve bu anı mahvedemezdim.
"Ağlamak yok Jennie.. Seni kimsenin üzmesine izin vermem."
Yalan söylüyordu.
En başında o üzmüştü beni.
Kendimi rahatsız hissederek geri çekilme ihtiyacı duymuştum.
Taehyung ise şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.
"Her şey çok güzel, şuan çok mutluyum ama beni gerçekten çok üzdün Taehyung. O partide bana "Kes sesini." dedin ben bunu kabul edemem."
"Jennie.. Sinirliydim, özür dilerim seni asla kırmak istemiyorum, istemiyordum.. Şimdi ağlama nolursun."
Göz yaşlarımı elimin tersiyle silerek sinirle gülmüştüm Taehyung'a.
"İstemiyorsun öyle mi? O zaman neden o baloya Tzuyu ile gittin Taehyung? Neden beni beklemedin? Ben senin için hazırlanmıştım biliyor musun? Aptal Jennie, ne safım ama."
"Benim için mi?"
"Her zaman senin içindi."
Artık dolup taşıyordum.
Sonucu ne olursa olsun bazı şeylerin zamanı gelmişti.
"Bak şu resimlere. Özellikle benim çizdiklerime Taehyung. Ne görüyorsun?"
Taehyung merakla resimlere dönerken bir şey ararcasına inceliyordu herbirini.
"İkimiz varız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfic"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.