Küçüklüğümden beri bu tepeden ayrılmam, şuan da olduğu gibi...
Yakında üniversite sınav sonuçları açıklanacak, hayatımı değiştirecek sınav sonucu...
Birçok insan bu sınava ne umutlar bağlıyor.
Hayatlarını bu sınava adıyorlar.Koskoca üniversite yaa. Kısaca özgürlük... İstediğimiz herşeyi yapabileceğimiz bir ortam. Lisenin ilk senesinden beri tek hayalimdi.Yeni hayatımı düşünürken telefonum çaldı. Uff, şu anımı bozmasalar olmuyor.Kim mi? tabii ki 'ANNEEEM'.
-Efendim anne?
-Nerdesin Dora,Allah aşkına saat kaç oldu yaa?
-Tamam anne geliyorum, işim vardı.
-Hadi yemek için babanla seni bekliyoruz.
-Tamam geliyorum.
Annemin adı Hande, tüm çektiğim zorluklarda yanımda olan melek. Bana her açıdan moral verir yeri geldiğinde annem, yeri geldiğinde arkadaşım olur.
Biricik babamın adı da Ceyhun. Hani derler ya kız çocukları babasına daha yakın olur diye. Aynen öylee. Babama karşı çok şımarık olabiliyorum, o yüzden bana kıyamaz. Anneme "Kraliçem " bana da "Prensesim " diye seslenir.
Demir, başımın belası. Sanmayın ki platonik aşkım. 16 yaşında ki erkek kardeşimdir. Genellikle didişmekten fazla birşey yapmayız. Büyüdüm tavırlarında gezen ergen işte nolucak.
İşte ben Dora 18 yaşında 19 una 4 ay sonra girecek üniversiteye hazırlanan -bu şekilde özgürlüğe kanat açan - bilim aşığı meraklı bir kız ayrıca çokta deliyim. Hahaha
BENİM MACERAMA HOŞ GELDİNİZ!