Wanda mi pomohla vstát a šla semnou do koupelny. Na chvíli odešla, aby mi přinesla nějaké oblečení. Stále jsem nemohla použít magii.
Wanda donesla černé, dlouhé kalhoty a tmavě zelený svetr. Pomohla mi obléct a potom jsme pomocí Lokiho, který nesli moje kufry. Samozřejmě jich bylo dost na to aby je všechny táhl, takže se vznášeli pomocí jeho magie. Přišli jsme do obýváku kde už sedělo pár lidí.
„Donesla by si mi aspoň jablko?" zeptala jsem se Wandy, která kývla a dala mě Lokimu.
„Co ten tady dělá!?" zakřičel Bucky.
„Zavři hubu kovová ruko." řekl naštvaně Loki.
Za chvíli přišla zpátky Wanda a podala mi zelené jablko, které jsem začala jíst.
„Kam se jdete s těmi kufry?" zeptal se Steve, který přišel.
„Star se vrací za Scottem." odpověděl Clint, který přišel s Nat, aby pomohli.
Bez dalších řečí Lokimu pomohli s kufry a odešli jsme k autu Nat. Všechny kufry jsme naložili a nastoupili do auta. Nat řídila, Clint byl na místě spolujezdce, Wanda u levého okénka a Loki u pravého, takže já jsem byla uprostřed mezi nimi.
Svoji hlavu jsem položila na Lokiho rameno a usla. Po nějaké době mě Loki vzbudil, že už jsme na místě.
Z domu přiběhl Scott. Divila jsem se, měl by být v práci.
„Co tady děláte?" zeptal se když přišel k nám blíž „Je to ten polobůh, který se snažil ovládnout okolí?" poukázal na Lokiho, který se usmál.
„Loki Laufeyson, bůh lsti." představil se.
„Andy?" přiběhl zamnou „Co se děje?"
„Pojďme prvně dovnitř." navrhl Clint a vzali jsme věci a všichni šli dovnitř.
Do mého pokoje donesli kufry a zůstal tam semnou jen Loki, zbytek šel do obýváku se Scottem.
„Proto si ten dárek otevřela až dnes?" zeptal se po nějaké době co jsme vybalovali věci. Cítila jsem se o něco líp, takže jsme společně vybalovali věci kam patřili.
„Mhm." souhlasila jsem „Kdy si ho tam vůbec dal?" zeptala jsem se.
„Když si byla ve škole. V pondělí." odpověděl „Thor si musel něco jít vyřídit, takže jsem se mohl dostat z Asgardu."
„Řekni mi něco o Asgardu."
„Asgard je město prakticky celé ze zlata. Žijí tam stvoření nebo rostou tam plodiny, které tady na Midgardu neexistují." začal vyprávět Loki „Naše světy jsou zcela odlišné. Asgard tu byl už od začátku časů a měl by tu být až do konce." pokračoval „Já jsem mnohem silnější než ty a dokážu přežít nad málem. Stačí když se třeba najím jen jednou týdně a dvakrát do měsíce se vyspím."
„Proto si neměl problém být vzhůru ty rána co jsem za tebou chodívala?"
„Mhm." souhlasil „Proti bohu jako já si ty... velmi malinká. Mohl bych tě zničit bez povšimnutí."
ČTEŠ
Mischief || ff Loki Laufeyson
ФанфикDceři Scotta Langa se začnou dít zvláštní věci a ani jeden si neví rady, a tak ji Tony Stark pozve bydlet k sobě, aby společně s Avengers zjistili co se s ní děje a naučit ji to ovládat. Později se začne zajímat o vězně Avengers, který na ni udělá d...