Manga 423: Çünkü, seni seviyor

680 36 13
                                    

      Kitaba besmele ve sağ adımla başlayan Marie-chan geldi! Lafı uzatmadan manga hakkındaki düşüncelerimi sizlere aktarayım.

              423. Manga şimdiye kadar okuduğum en müthiş bölümlerden biriydi. Natsu'nun o gücü, Wendy'nin geri dönmesi, BlueNote, ve Juvia! Hepsi birbirinden etkileyici konulardı ve Mashima'ya küfretmemi sağlayacak birkaç yer yok değildi hani.

         İlk önce, Natsu'nun 1 yılda ne kadar güçlenmiş olduğunu inceleyelim. BlueNote'un büyüsünden kolayca kaçmasını okuyunca içimden WTF dediğim doğrudur. Şöyle bir şey düşünüyorum; Natsu E.N.D'in güçlerini biraz olsun açığa çıkarmış olabilir. Sonuçta E.N.D Zeref'in yarattığı en güçlü şeytan. Natsu'nun böyle bir gücü elde etmesi normalde 1 yıldan fazlasını almalıydı.

                İkinci olarak; Wendy'nin Natsu ve Lucy ile beraber gitmeye karar vermesi beklenilir bir olaydı. Ne kadar Chelia'ya üzüldüysem de Wendy'nin geri dönmesine sevindim. Ve bu kitaba yeni başladığım için önceki mangalarda Carla'yı görünce nasıl olabilir ki? diye düşündüm. Belki Carla bunu sonraki mangalarda Happy'e de öğretebilir.

              BlueNote hakkında açıkçası düşündüğüm pek bir şey yok. Ama o sırada Natsu'nun tehlikeli olduğunu sezmesi E.N.D teorimi biraz daha gerçekçi kılıyor.

                     Ve son olarak; sonraki manganın asıl konusu, Juvia'ya geçelim. O kasabaya o adı Juvia mı vermiş yoksa Juvia oradayken de Yağmur Kasabası mıymış bilemiyorum... Ama her neyse, son sayfadaki hali bana biraz tuhaf geldi(Medya). Birisi tarafından ele geçirilmiş gibi duruyor bence. Zeref ya da Keith'in parçacıkları olabilir mi? Bilmiyorum. Ama Juvia hakkında sormam gereken en büyük soru: Gray nerede? Neden Juvia Gray ile beraber değil? Neden bu kadar üzgün? Ve tabii ki Mashima'nın mangada yazdığı soru: Neden Juvia'nın yüreğinde bu kadar fazla yağmur var? Bu sorular beni 2 sonuca götürüyor.
1- Gray bir şekilde Juvia'ya zarar verdi(Ki mangada Juvia'nın gözünün biri saçıyla kapatıldığı için olabilir.)
2- Gray ölmüş olabilir(Ki bu pek mümkün görünmüyor.)

Neyse, şimdilik bu kadar! 424. Manga(Avatar) çıkıncaya dek görüşürüz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fairy Tail manga teorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin