pt1 stream

274 25 0
                                    

Ahojte, doufam že se vam moje ff bude líbit a btw je to moje první :-D

George pov~
Už chyběl jen kousek od doteku našich rtů...
"Georgi!! Vstávej!!! Snídaně!!! " To na mně volala mamka... Achjoo škoda že to byl pouhý sen... "Už jdu mami" zavolal jsem na ni znaveně. "Co se ti stalo, vypadáš nejak naštvaně?" Bodejť bych nebyl když se mi zdál takovej krasnej sen , ale radši jsem jen odpověděl: " nic, nic v pohoo" rychle jsem do sebe narval míchaný vajíčka s masem co byly na snídani a hnedka jsem se vrhl do upravování videí.

cink cink•

Ihned jsem se koukl kdo co zas chce, a ztuhl jsem..

Dree :] ~ nová zpráva

~ D : Nazdárek Gogy nechceš dneska streamovat?
~ G : Čauky Dreame jasne mně to neva
~ D : Okk tak v 20:05 na dis. Zatim bye Gogy :-P

Yassss budu streamovat s dreamem !! Ale doufám že se mnou nebude flirtovat jak to moc rád dělá ale tomu se snad nevyhnu. Mám Ještě 2 hodiny :[ , tak si asi pujdu dát sprchu a kouknu na něco.

~skipping time~

Yey konečně je 20:00 u nich tam maj jinej čas ale dream vždy řekne čas, kterej je u nás :] jdu se pripojit na dis. A hotovoo
"Čauky gogy "... " Čauky dree - me " ou fu*k malem jsem mu řekl dree !! Doufám že si toho nevšiml :0 !! "HEJ GOGYY!!" Zařval mi dream do sluchátek "nooo??!!" Radši jsem mu odpověděl než abych schytal pár urážek že neodpovídám.. " slyšel jsem správné že si mi málem řekl dree??" To ne, to ne, aaa co teď co mu mám odpovědět, nepanikař to bude ok tak jdem na to " tak si radši zajdi na ušní protože sem ni takovyho neřekl" a k tomu jsem si ještě odfrkl abych vypadal že mam pravdu.

Omlouvám se že tahle kapča je taková kratší ale kdybych tam mnela psát dreamovo ( neumim ty jména skloňovat 😩) pov tak by to bylo hoodne dlouhý a mne by bolela ruka noo... Ale doufám že se líbí 😉

you still love me ?? ~ (DSMP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat