12.

131 22 3
                                    

Ale lepší než aby byl smutný, ne? Jen mi spíše vadilo to že se tak moc vyptával na mojí minulost. Ale začal jsem to já a on za to nemůže...

George~
"Kdy půjdeme na ten nákup??" Zeptal jsem se Dreama protože mi to už nedalo a nudil jsem se. "Už by jsme klidně mohli jít, gogy." Řekl Dream a já se šel převléct.

Vyrazili jsme do obchodu, když jsme měli nakoupeno tak Dream zaplatil a já odvezl košík. Naložili jsme nákup do kufru auta a jeli domů.
Dojeli jsme domů a Dream unavenim padl na gauč. "Ale notaak, dreamie. Dneska máme jít ještě na grilovačku k sapovi." ... "Ajo vlastně. No jo no. Ale když já jsem unavený.." postěžoval si Dream.
"Vážně? Vážně ses unavil nakupováním??" musel jsem se ho zeptat.
"Jo, unavil jsem se nakupováním."

Dream~

popravdě, unavený vůbec nejsem. Spíše chci jít ležet s Georgem. Zvedl jsem se z gauče a šel do pokoje, samozřejmě že zamnou šel hned George- dalo se to očekávat. Lehl jsem si do postele a nastavil ruce na objetí, George hned přiskočil ke mě a zachumlal se mi do mikiny, mě to prostě nedalo a musel jsem si hrát s jeho vlasy. "Místo po té ráně a operaci už je krásně zahojené Georgie."
Řekl jsem to během toho co jsem se mu prohrabával ve vlasech. ”Kterou operaci myslíš?„ řekl George a já se jako starostlivý "kamarád" zarazil. Zvedl jsem se z objetí a podíval se na George. ”jak jako "kterou?"„  zeptal jsem se George.
”aale. ja jen tak. jakože operací bylo více ale, no radši nic. neřeš.„ odpověděl George a mě spadl kámen ze srdce. ”dobře teda gogy.„ lehl jsem si zpět do objetí. po nějakých 10 minutách jsme oba usli.

George~
vzbudil jsem se ráno v posteli vedle Dreama, Dream na sobě neměl tričko a to mě zarazilo. Odkryl jsem pomalu peřinu abych se ujistil že má aspoň gaťata. Ty na sobě na štěstí měl. Cítil jsem se hnedka lépe. i když nevím proč ale prostě to tak bylo. zalehl jsem zpět k dreamovi a zase usnul.


2/5 pane dreame. já říkal že těch 5 prostě napíšu, sice ne do týdne a půl ale nevadí xd. taková kratší kapitolka ale nevím co napsat xd
378 slov
-mr.gogy
luv ya <3

Dokud nás probuzení nerozdělí Kde žijí příběhy. Začni objevovat