Kucuktum o zamanlar.Yeni bir eve tașinmiștik.Epeyce yorulmuștuk o gun.Yepyeni arkadașlar edinmiștim.Ama aralarindan en iyi arkadașim olan Zeynep.Onunla birlikte cok mutluyum.Hep oyun oynuyoruz.O benden biraz buyuk ama biz birbirimizi ginede seviyoruz...
Gunler su gibi akip gitti.Nihayet dogum gunumun oldugu gun geldi.Herkes bana hediye almisti cok mutluydum.Ama o gun Zeynep gelmemisti.Bu duruma cok uzulmustum.Dogum gunumu kutladik ve sonunda aksam oldu.Zeynep bize geldi.Onunla birlikte odama gittik.Neden gelmedigini sordum.Megersem babaannesi vefat etmis.Bu durumu anlayișla karșiladim.Zeyneple birlikte oyun oynadik.Sonra hemen akșam oldu...
Nihayet sabah oldu.Bu gun Zeyneple lunaparka gitcez.Hemen hazirlandim.Sonunda yolculugumuz basladi...Lunaparka vardik.heyecandan kalbim kut kut diye atiyordu.Lunaparkta gondol,hizli tren,donme dolap,korku tuneline girerken zaman su gibi akip gitti.Zamanin nasil gectigini hayla anlamis degilim.
Aradan bir kac ay gecti.Biz koye gittik.Zeyneple birbirimizi cok ozledik.Koyde tarlalarda misir,bugday ve daha bir cok sey ektim.Tavuklari besledim.Hamakta sallandim.Sut sagdim ve daha sayamayacagim kadar cok sey yaptim.
...Ahhhh!Hihayet eve dondum.Hemen zeyneplere gittim.Fakat eve mutsuz ve aglayarak dondum.Cunku zeynep evde kucuk bir kaza atlatmiș ve bu ev onun icin guvenli olmaz diye tasinmislar.
Offfff Zeynep!
Niye bana haber vermiyorsun.Aglarken annemle babam yanima geldi.Bana bir sey aciklayacaklarini soylediler.Acaba ne aciklayacaklarr.Annem:
-Mujdeee.Ikiz kardesin doguyoo!
Ben:
-Oleyyy sonunda abla oluyorummm!
Bu mutlu haberden sonra kimse beni uzemez.Sonra Zeynep aradi.Durumu anlatti.Bende anlayisla karsiladim.O gunden sonra Zeyneple gorusemedik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keșke Kusmeseydik Onla
Non-Fictionİlk kitabım olduğu için lütfen yorum yazı ve ayrıca kusuruma bakmayın