12.

163 30 42
                                    

,,Oni si ze mě střílí," vydechla dívka, jejíž černé lokny dnes měla znovu rozpuštěné a momentálně jí padaly do tváře.

,,Já nevím, co to je," šílel Kurzler a zahlížel agentce S. přes rameno, když se přehrabovala v papírech. Dívka dramaticky zaúpěla a posadila se na zadek do křesla. Už toho měla dost, začínalo jí hrabat. Její kolega na tom vypadal úplně stejně. Byl bledý, blonďaté vlasy měl mastné, tvář strhanou a jen ledabyle oholenou a pod očima se mu rýsovaly tmavé kruhy, které jen potvrzovaly, jak málo spí. I Ruby měla kruhy pod očima, jakoby byla příbuzná mrtvoly, ale stále se je pokoušela co nejvíc zamaskovat.

,,Jdu najít Zayna," vystřelila černovláska na nohy a bez rozloučení nebo dalších slov k špinavě blonďatému muži vyběhla z místnosti. Málem se srazila s ženou, která taky vypadala, jakoby už byla pár let po smrti. 
,,Chlapi," vtrhla do vedlejší místnosti, kde měl Zayn s Liamem kancelář. Liam přestal v ohlodávání tužky a k dívce pozvedl zrak, přičemž Zayn dál pokračoval v rozhovoru s neznámým přes hovor.
,,Jsem psychicky na dně," svalila se dívka na Louisovu prázdnou židli a horní částí svého těla se položila na stůl. 

,,Nejsi jediná," uchechtl se tiše Liam, aby Zayna při hovoru nerušil a dívku skenoval očima. Ruby povytáhla obočí v otázce, ale Liam jen pokrčil rameny.

,,Evropa je na tom hůř než my," vydechl Zayn a složil tvář do dlaní, když hovor položil. Jeho obvykle upravené vlasy teď vypadaly, jakoby se inspiroval Louisovým stylem a měl je rozházené na všechny strany, ale to bylo vážně poslední, co jej teď zajímalo.

,,Yeah, dělají se nouzový úpravy," přikývl Liam. A znovu si mezi přední zuby strčil tužku.
,,Přítel teď studuje závěrečný ročník, přičemž ho chtějí přesunout rovnou na nějaký obor. Nebude muset skládat žádné zkoušky nebo i přísahu." Ruby zavrtěla hlavou. Tohle šlo doháje. Stačilo, aby se k nim dostal někdo, kdo vynese všechny informace mimo a rovnou se budou moci jít utopit.

Zaynův mobil se znovu rozezvonil, načež jej muž znovu zvedl a přiložil k uchu.

,,Lásko co se..." Ruby upřeně sledovala, jak muž ve tváři pobledl a jeho tělo strnulo. Možná by si i tipla, že prostě dostal infarkt a zkolaboval, protože snad nikdy v životě neviděla takovouhle reakci.

Zayn vyskočil na nohy a nepěkně tím vyděsil Liama, který na chvíli přestal číst nějaký dokument a u toho hryzat tužku a tázavě hleděl společně s Ruby na Zayna, který popadl svoji tašku a stále s mobilem u ucha zamířil ke dveřím. Ještě však místnost opustil, hovor roztřeseně položil a pohlédl na zmatené přátele. 

,,Gigi rodí," vydechl a spěšně si strkal mobil do brašny.

,,Už?" vydechla Ruby a taktéž vyskočila na nohy.
,,Držte se a ozvy se," plácla ho po rameni a sledovala, jak černovlásek nervózně vybíhá z pracovny. Nastalo hrobové ticho, které nakonec přerušilo hlasité křupnutí, když Liam omylem rozkousl tužku na dvě poloviny.

---

Na střechu černého Range Roveru s tlumeným bušením dopadaly dešťové kapky. Obloha byla stále černá, jako uhel, ale bouře se vzdalovala. Alespoň tak usoudil Louis, který ležel rozvalený na zádech a hodnou chvíli hleděl do stropu vozidla, než hlavu pootočil a už pár dlouhých minut sledoval Harryho spící tvář, která byla uvolněná s klidným, drobným úsměvem na rtech. Poměrně hlasitě oddechoval, protože měl z neznámého důvodu při spánku pootevřená ústa. Neleželi přímo u sebe, nebo lépe řečeno se sebe nedotýkali, ale přesto si byli poměrně blízko. Kdyby Louis chtěl, stačilo by, kdyby nepatrně natáhl ruku a chlapce by se dotkl. On chtěl, ale přitom té touze odolával, jen co to šlo. Nesnášel se za to stejně, jak se nesnášel kvůli tomu, jak těžké a fyzicky náročné pro něj bylo odtrhnout zrak od Harryho klidné tváře. Byl tak nádherný. Byl pro Louise vyzobrazením dokonalosti. I sebemenší detail, který by náhodný člověk považoval za chybu na kráse tohoto muže, Louis by ho považoval za drobnost, která ho fascinovala a mohl nad ní slintat. Harry byl prostě Bohem krásy, jak zevnější, tak vnitřní. Protože Louis nepochyboval, že Harry má i srdce ze zlata.

Agent T.  - Pod rouškou strachu //LS// ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat