Medya: yanlızlık.
elizada karan♡
ilk.
Atladığı iple, kendini asmak istedi küçük kız.
Birinin yatağımda zıplamasıyla sinirle bağırdım.
"Meeeeeeeert sen'misin?"diye bağırmamla.
"Elizada bu günde okula geç kaldın ben gittim geldim ama sen?"demesiyle yataktan fırladım.
"Saat kaç?"sinsice gülümsedi.
" 5 "ne? Saat daha 5 ve beni uyandırmıştı üstündeki spor kıyafetlerimi görmemle kaşlarım çatıldı daha hava aydınlanmamıştı.
"Üstün-sözümü tamamlamaya izin vermeden konuştu.
"Asker çabuk kıyafetlerini giyin gel koşuya kapıdayım"asker edasıyla konuştuğunda gözümden 1 yaş düştüğünde anlamsızca bana baktı.
"2 saat bile uyumadım abi"dememle kahkaha attı çok uyukum vardı.
"Banane sabaha kadar ne yapıyordun sen"aglıyordum.
" şey aslında Instagram'daydım"abim gözlerime baktı ve konuştu.
"Gözün neden kızarık yoksa?"demesiyle hayır diye kafa salladım.
"Uyumadım ya ondandır "anda bana sarılınca kosunu içime çektim.
"Üzülme unut onları aklından çıkarmaya bak ha bir daha gece ağlayacaksan bir bira kap yanıma gel beraber ağlarız"demesiyle kahkaha attım.
"Bira dedin vişne suyu." Hep ağladığında vişne suyu içerdi insanlar aslında bira içtiği için vişne suyuna bira adını vermişti. omuz sıktı ve konuştu.
"Şahane hem hadisene?"demesiyle karnına yumruk atacağım sıra elimi tutup ve dönerdi acımayacak şekilde sonra kulağıma yaklaşıp konuştu.
"Abiye vurulmaz!"demesiyle göz devirdim biliyordu ondan iyi dövüstügümü yani onun sayesinde.
Hemen banyoya ilerlerken oda dolabıma gidiyordu.
30 dk sonra:
Banyodan çıkıp üstümüdeki gri havluyla odama ilerledim.
Abim yatağımı düzeltmiş ve telefonla oynuyordu.
Beni görür görmez "sonunda"demsiyle göz devirdim. Sanki ben koşuya gitmek istiyorum.zaten şimdi bayılacak yorgunluktan ve uykusuzluktan.
Dolabıma ilerlerken abim birden beni durdurdu.
"Şşt güzelim gel buraya"kafamı ona çevirdim yatağın üstündeki kıyafetlerimi göstererek konuştu.
"Bunları giy"demesiyle kıyafetleri inceledim.
"Annemin kıyafetleri?"şaşkınlıkla bakarken abimiz gözü doldu kafa salladı. Ağlamamak için zor direniyordu. Annemi ve babamı
Gözlerimizin önünde öldürdükleri için ağlamamak için yutkunum abime kafa salladım.Siyah bir tayt ve spor atleti abime yuh dercesine baktım.
" mert ben bu spor aletini giymem çıplak hissediyorum kendimi"dememle Kahkaha attı.
"Tamam tamam ama lütfen tayt'i giy"olur diye kafa sallayıp dolaptan sade beyaz uzun bir tişört çıkardım iç kıyafetlerimi alıp banyoya gittim hemen üstümü giyindim ve ıslak saçlarımı örüp banyodan çıktım.
"Lan ağaç oldum ağaç meyvelerim bile çıktı"dem3siyle yine göz
Devirdim ve konuştum."Bi elma uzatsana ordan"diyip yürümeye başladım gözümün kararmasın yere düşmemek için duvarı tuttum.
Abim bana geldi ve sarıldı.
"Kaçta yattın güzelim"demesiyle konuştum.
"3"ofladı sonra bir anda beni kucağına aldı ve odama yürüdü içime onun kahve kokusunu çektim ve yanağından öptüm.
Gülümsedi ve sonra bu gülümseme sinsi gülümsemeye döndü gözlerim korkuyla açılırken bir anda bedenim yatağı buldu tabi beni atığı için iki kere zıpladım
Olarak yatağa yumruk atım battaniyeyi üstüme çektim ve derin uyukuma daldım♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karmaşıklık
ChickLitHayatı mâf olmuş 2 insan. Karmaşıklık. İkisininde Büyük acıları vardı. Yeni aile♡ Normal wattpad aile hikayesi değildir. Benim kurumdur herhangi bir çalınma durumunda şikayet edilecektir. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ Elizada karan♡ Firya erya kara♡ ...