11.Bölüm

9.3K 216 33
                                    

Güzeell bir sabaha merhaba dedim telefonu elime aldığımda E Oha yuh amk bu kadar uğraşmış mı!
*Gürkan pisliği kişisinden 132 cevapsız arama*

*gürkan pisliği kişisinden 77 mesaj"
•gürkan pisliği kişisinden 16 sesli mesaj•

*sürtük ece adlı kişiden 4 cevapsız arama*
*sürtük ece adlı kişiden 9 yeni mesaj*

•Burak adlı kişiden 3 mesaj•

Abi bu be lan cidden patladınız mı iyiki sessize almışım ha yoksa güne bok gibi başlardım zira uykumdan uyanmak.. hemde ses yüzünden.. yıkardım ortalığı!
Mesajlara falan bi bakalım,Gürkan dan başladım;

"Aşkım bak açıklayabilirim lütfen"
"Lütfen bi dinler misin"
"Aç şu telefonu güzelim"
"Ece"
"Ece kandırdı beni"
"Benim gözüm senden başkasını görmüyordu o pis sürtük aklımı çeldi yapma bunu bize"

Gürkan'a cevap yaz; Gürkan "Biz" diye bir şey kalmadı artık ayrıca "gözün" hakkaten benden başkasını görmüyor olsaydı İzlanda da 3 kızla yatmazdın ayrıca  geçmişdeki şeylere hiiç girmeyeyim, biliyorsun ben bu zamana kadar sessiz sakin utangaç ve her şeye Aldatmaya bile Göz yuman biriydim tabi sen benim fark ettiğim halde sessiz kaldığımı bilmiyordun değil mi?
Nasıl iş'ini  bozdum
bu arada patronundan her an arama alabilirsin ve ayrıca yeni satın aldığın şu ev varya artık yok işten kovulacağın için o çok sevdiğin taksit taksit aldığın evi de kaybedeceksin hatırlıyorsan ödeme yaparken şirketteki işinin (olmayan) sağlamlığını söylemiş aylık iyi bir gelirin elde ettiğini söylemiş ve ikna etmiştin artık bi işin olmadığını öğrendiklerinde evi de satmazlar... ha nerdeyse unutuyordum çok üzülme para konusuna Sevgili Sürtük Ecen yaşlı adamların altında inleyerek sana çok güzel para getirebilir! Hadi selametle bi daha yazma

—Gürkan pisliği adlı kişi engellendi—

Gelelim sürtük Ece'ye

"Bana bak lan kezban ben seni kardeşim olarak gördüm sevdim bağrıma bastım ama sen n'aptın benim canımdan çok sevdiğim Gürkanıma saçma saçma şeyler gösterdin"

"Sana bu hakkı kim tanıyor Nazlı cevap versene!"

"Noldu sustun kaldın tabi! Pişman oldun demi"

"Ulan ben senin en kötü zamanında yanındaydım lan anandan babandan çok vakit geçirdin benle bu mu karşılığı?"

"O zaman şunu da söyleyeyim"
"O tacizcinin yaptıklarını haketmişsin! Keşke daha da fazlasını yapsaymış."

Son mesajı tekrar tekrar okudum? Bi süre algılayamadım bi kadın hemcinsi olan başka bir kadına nasıl böyle bir şey diyebilir üstelik.. üstelik ben en yakın arkadaşıydım (belki de sen öyle hissediyordun nazlı. Belki gerçekte öyle değildi?)
Buna yanıt vermeli miyim bilmiyorum

Belki de bazen sessiz kalmalı insan bu kadar seviyesiz, kişiliksiz olan kişilere karşı...
Ama ben artık dayanma gücümü kaybedip koruma kalkanımı aktifleştirdim ne denirdi hah açtım ağzımı yumdum gözümü.

Ece kişisinde cevap ver;
Bak kötü günlerimde yanımda vardın evet ama hatırlarsın ki beni teselli ettikten sonra (daha doğrusu ettiğini sandıktan sonra) banyoya gidiyorum ayaklarına yatıp Gürkan'la ilişkiye giriyordun? En yakın arkadaşının sevgilisiyle tamam bunu hadi geçtim.
Hatırlarsan senin gece yaptığın işer konusunda seni hiç bir zaman desteklemedim ama ilk işinde o yaşlı adam dan rahatsız olup beni aradığında gizlice yanına geldim ve adamın kafasında şişe patlatmıştım ve ordan beraber kaçmıştık sen bana bir daha o işleri yapmayacağın konusunda yemin etmiştin... aynı "seni ne olursa olsun kardeşim olarak göreceğime yemin ederim" dediğin gibi yada seni eskiden Gürkan'la bastığımda "yemin ederim bir daha Gürkan'la ilişkim olmayacak" dediğinde gibi...

Söyle bana Ece seni üvey babanın her gece tecavüz etmesine dayanamadığın için kimden yardım istedin? Kim seni o üvey babanın elinden kurtardıda sana ve annene yardım eli uzattı? Kim yaptı bütün bunları? Gürkan'la beraber olduğunu bildiğim halde neden sessiz kaldım söylesene bu kız aşırı zor şeyler yaşadı en iyisi bir süre gözlerime perde çekebilirim diye kim dedi?
Seni daha doğrusu sizi bastığımda bana yemin etmiştin her şeyi açıklamıştın bu zor günlerden Gürkan sayesinde kurtuldum dedin bende sana eğer çok istiyorsan ve sana iyi geliyorsa Gürkan dan ayrılabilirim kardeşim için bunu yapabilirim demiştim. Tabi bunu dedikten 2 gün sonra beni diğer sevgililerin (?) ile tanıştırmıştın ve Gürkan'ı istemediğini zaten onun ilgisini kullandığını söylemiştin. Ya ben senin için ne kadar çok şey yapmışım daha saymadıklarım da var... ve, ve sen bana diyorsun ki "keşke o adam sana daha fazlasını yapsaymış" benim başıma ne geldiyse bu iyi niyetimden geldi zaten öyle değil mi?"

Ece: "N-nazlı bak ben özür dilerim bir anlık sinirle yazdım zaten alkollüydüm yazdığımda herkes hata yapar önemli olan affetmektir beni de affet nolur annemle Güzel bir hayatımız var senin sayende lütfen gel affet beni ha kardeşim ben sen olmadan kendime iyi bakamam"

"Ece... kendine iyi yada kötü bak umrumda değil. Annen, anneni Yurt dışına gönderdim hangi ülkede olduğunu söylemiyorum ayrıca annene bu yaptığın işi de söyledim zaten bir daha seninle konuşmama şartı ile gönderdim o da güle oynaya gitti merak etme yanına 2-3 koruma da verdim. İşine gelince şirketteki olan işine son verildi evine haciz gönderdim ne zaman gelirler bilemiyorum. Seni sınır dışı etmemi istemiyorsan bir daha sakın gözüme gözükme bu arada saçma saçma şeyler gösterdin dediğin senin Gerçeklerin."

"Haa nerdeyse unutuyordum, video da ki adam ülkenin yiyecek- içecek fabrikalarının sahibi Mustafa derinsoy, karısına da videoyu gönderdim.
Artık ordan da kovulur musun bilmem
NE HALİN VARSA GÖR KARDEŞİM"

—— Ece kişisi Engellendi——

Bu işte tamamdır biraz ağır geldi ama artık bitti.


Herkese yeniden merhaba nasılsınız🐢

ÖNEMLİ! 👇🏻⚠️⚠️⚠️
Bir konuya açıklık getireyim nazlı hatırlarsanız ilk bölümde Ece ve Gürkan'ın 2 yıllık ilişkisini bilmediği için kendini aptal gibi hissettiğini belirtmişti ama şöyleki eskiden (ailesinin ölümünden önce) Nazlının zor zamanlarında zaten ikisinin bir şeyler yaşadığını biliyordu ama sessiz kalıyordu sonra bir süre sonra Ece'yle bu konu hakkında konuştular Ece de Gürkan'nı tamamen bırakacağına yemin etmişti aradan bayaa bir süre geçince gerçekten artık Ece'nin Gürkan'la birşey yaşamadığını düşünüyordu o yüzden öğrendiğinde çok şaşırmış bir tepki verdi beklemiyordu...
ÖNEMLİ NOT BİTTİ ✔️

Yaaa size inanmıyorum ben daha 1.bölümü  2 gün önce yayınladım o kadar sevildi ki haftada 2 bölüm atarım diye düşündüğüm kitaba dayanamadım hergün yeni bölümler atmaya başladım🙈🥴kısa bir sürede 4K olduk hepinize çook teşekkür ediyorum iyiki varsınız🥺💖

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı buraya alabilirim nazlının Ece ve Gürkan'a yaşattıkları iyi oldu mu?

Nazlının geçmişini merak ediyor musunuz?

Diğer bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın🥂

Arna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin