Ghost Girl ✦ 0.4

135 9 2
                                    

Hadi ama! Neden herkes bana bakıyormuş gibi hissediyordum. Ya da Jeongguk sabahtan beni izlediği için mi böyle hissediyordum? Tanrım, neler oluyor böyle? Nereye baksam Jeongguk'u bana bakarken yakalıyordum. Gözlerini kaçırmadan beni izliyordu. Her zaman gözlerini kaçıran taraf ben oluyordum. Alışkın olmadığım için biraz rahatsız hissediyordum.

"Oturabilir miyim?"

Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakarak benden izin isteyen bedene baktım. Eric. Diğerlerine göre yakışıklı, parası olmasına rağmen hiç burnu havada biri değildi. Tam tersine cana yakın biriydi. Bu sebeple ona hemen alışmıştım.

"Tabi ki."

Karşımdaki sandalyeye yerleştiğinde parmaklarımın arasındaki bardağı sıkıca sardım ve tekrar etrafa göz gezdirdim. Herkes kendi halindeydi, biri hariç. Yine. Tam yan masamızda arkadaşları ile oturuyordu. Arkadaşları gülerek sohbet ederken o kafasını bana çevirmiş dikkatle bizi izliyordu.

Çaktırmadan da değil, direkt kafasını çevirmiş bana, bize bakıyordu. Kendimi kötü hissetmeye başlamıştım. Bir şey mi yapmıştım, onu bile bilmiyordum. Rahatsız olduğumu belli edercesine hareket ettiğimde bakışlarını Eric'e çevirdi. Çene hatları anında belli olurken Eric'e baktım.

Benimle veya onunla bağlantısı olmadan telefonunda izlediği, okuduğu bir şey gülüyordu muhtemelen. Ufak kıkırtıları kulağıma dolduğunda dudaklarıma bir gülümseme yayıldı. Gülmek bulaşıcı bir şeydir.

Tekrar kafamı Jeongguk'a çevirdiğimde gülüşüm soldu. Bana olan bakışı beni öldürmek ister gibiydi. Görüşüm buğulanırken ayağa kalktım. Yan sandalyedeki çantamı omuzuma aldım ve Eric'in suratına bakmadan konuştum.

"Dersim var, gitmem lazım. Sonra görüşmek üzere."

"Görüş -"

Lafını bitirmesine izin vermeyerek hızla masadan ayrıldım. Jeongguk'un da Eric'in de beni izlediğini biliyordum. Kafamı önüme eğerek hızlı adımlarla kafeteryadan çıktım. Daha fazla baskı kaldıramazdım Hanuel olarak.

✦✦✦

Jeon Jeongguk Anlatımı

Hanuel hızla kafeteryadan çıktığında bakışlarım yan masada Hanuel'in arkasından pis bir şekilde sırıtan Eric denen sarıya kaydı. Adi piç.

O'da bana baktığında pis bir sırıtış sundu ve masadan kalkıp uzaklaştı. Sinirle bakışlarımı ondan çektim ve masada konuşulan sohbeti dinledim.

"O kızla ben yattım."

Jimin sinirle konuştuğunda, Taehyung keyifle arkasına yaslandı ve konuştu.

"Bu benim yatmama engel değil, sevgili arkadaşım."

Jimin sinirle arkasına yaslandı ve mırıldandı.

"Piç herif."

Konu beni tatmin etmezken titreyen telefonumu aldım ve gelen meseja baktım. Hayalet kız gelmişti.

ghostgirl
Beni bulma işi nasıl gidiyor?

gamerjeon
Güzel :)

ghostgirl
Hiçbir şey yapmadın.
Sabahtan beri Hanuel denen kızı izliyorsun.

gamerjeon
Sende beni :)

ghostgirl
İzlediğini kabul ediyorsun yani?

gamerjeon
Evet
Açık açık Hanuel'in her bir hareketini izliyorum.

Ghost Girl ಇ Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin