Odama çıktığımda ziyaretçilerle annemin muhhabet etiklerini gördüm. Misafirlere selam verdikden sonra yatağıma geçip uzandın. Annnem kantine gidip kahve çay almamı söledi. Misafirlerin yanında bişey diyemezdim. Tam ben çıkacakken hemşire geldi ve iğneyi yapması gerektiğini söyledi. Tekrar yatağıma döddüm ve hemşire iğneyi yaptı. İlk defa bu kadar acımıştı hemşireye neden acıdığını sordum. Oda doktor bey gittikçe hormon değerinin düştüğünü dozunu artırmamızı söylrde bu yüzden acıtı dedi ve çıktı.
Biraz sonra görevli gelip ziyaret saatinin dolduğunu söledi misafirlere veda ettik. Onlar çıktıktan sonra biraz dinlendim Hülyayla konuşmak sohbet etmek istiyordum ama gönlüm elvermiyordu.Dinlenirken annemin telefonu caldi. Annnem öğretmenimin olduğunu söyledi ve actı.
Annem : Merhaba ögretmen hanım
Ögretmen : merhaba poyraz nasıl iyimi ?Annem : Allaha şükür hocam biraz daha iyi dedi.
Öğretmen : İyi iyi ona sölermisin sınavlar başlayacak ona göre çalışsın sınıfa geldiğinde onu aınav yapıcam hadi iyi günler dedi ve telefonu kapattı. Saten hastalıkla uğraşırken birde başima bu çıkmıştı. Anneme çıkmamı beklemeyelim bir gün gidelim hepsini olayım gelelim dedim. Annemde doktora sormalıyız dedi.
Doktora sorduk oda bize olur dedi. Sınavlar başladiginda okula gidecektim hepsini olup gelecektim.