=======================
Tuhle kapitolu věnuju té nejlepší osobě na světě a to Verunce Suchánkové. VeronikaSuchankova
=======================
Chodila jsem po pokoji jako zblázněná furt dokolečka.....čekala jsem že se mi začne točit hlava ale stále po 1 hodině nic ....pak sem se zastavila a do mého pokoje vběhl Warus. Leknutím jsem málem omdlela.,,mám pro tebe vlastního opatrovníka" Warus se zazubil a představil mi ji.
,,tohle bude tvůj soukromí avox...bude se o tebe starat a bude ti se vším pomáhat"
,,děkuji ale to nebude třeba..." Sevřela jsem si kousek látky z mojich kalhot a podívala se vyčítavě na Waruse.
,,každý ho musí mít...a zákaz mluvení a komunikování...stejně ti neodpoví." Warus ji šoupl do pokoje a spokojeně zavřel dveře.
,,ach bože..." Sedla jsem si na postel.... Podívala jsem se na avoxku ...měla dlouhé blond vlasy a zelené oči ....stoupla si do rohu a čekala na moje pokyny....prohrábla jsem si vlasy a řekla ji jedstli by mi nenachystala vanu.kývla a vydala se do koupelny...
Lehla jsem si na postel a zírala do stropu.... ,,mám nápad..." Řekla jsem si v duchu...vyskočila jsem z postele jako raketa ke kredenci a pohrabovala se v šuplíku ...našla jsem tlustý bložek a černý fix ...podala jsem ho avoxce a řekla jsem :
,,napiš mi aspoň jak se jmenuješ" usmála jsem se a podala jí bloček s fixou.
Velkým písmem napsala přes celou stránku ,,SIGMA"
,,a kolik ti je Sigmo?" usmála jsem se.
,,18" sigma si uhladila pramínek bloňďatých vlasů za ucho.
,,já vím že se to nesmí ale večer přespi u mě." Zazubila jsem se.
Kývla pro souhlas...
,,no nic půjdu do obýváku mezitím si odpočiň." Pohladila jsem ji po rameni a nechala ji v pokoji.
,,dobré ráno všem " s dobrou náladou jsem pozdravila všechny .
,,dobré ránoo" ozvali se všichni.
,,co je na plánu dnes ? " Dala jsem si ruce v bok a lehce se protáhla.
,,dneska si máte vytvářet spojence" Haymitch vyčítavě naznačil jako bych to měla dávno vědět.
,,tak na se be něco hodím a vyrazíme" otočila jsem se a mířila zpět do pokoje ale avoxka tam nebyla ...zvláštní ...oblékla jsem se a vyrazila.
Otevřeli se dveře výtahu a vystoupili jsme .... Došla jsem do rozlehlého sálu plného různých stánků. Nejvíc mě zaujal stánek se sekerami a noži. Jelikož jsem z kapitolu nic jiného jako zbraň jsem možnost získat neměla... Došla instruktorka vysvětlila všechny stanoviště a dala rozchod.... Sledovala jsem katniss ...mířila si to hned k těm dvoum podivínům ...nevím jak se jmenujou ale vypadají zvláštně....seděli a rozdělávali oheň ...nakonec jsem nechala Katiss být a šla k maskování...tam byl i Peeta...měl ruku namalovanou jako stromová kůra...
,,je to opravdu krásné máš talent" řekla jsem ....,,díky.." Odpověděl potěšeně .
Na ruku jsem začala malovat vzor trávy ...
,,páni ...taky ti to jde" usmál se a zblízka si prohlížel můj výtvor...
,,no jo...výtvarné hodiny už od 7 let." řekla jsem trochu zklamaně.
,,opravdu úžasné...nevěděl jsem že máš cit pro umění" jeho oči se spojili s mími a já nedokázala odtrhnout pohled...
,,no ...snažím se" zasmála jsem se a konečně jsem odvrátila zrak...
,,No nic už půjdu pak se potkáme " zamávala jsem ...
,,ahoj" řekl a také zamával.
Došla jsem k nožům a tam byli ti sourozenci ...
,,nazdárek kapitolanko ....kdepak máš botičky a paruku ?" Zasmál se Zlatoň a přejel mě pohledem od hlavy k patě.
,,moc bych nečuměla nebo ti narvu ten nůž mezi oči a na prdel bych ti vytetovala moji podrážku " zasyčela jsem ...oba zklapli a otočili se k terčům ...
,,tak se ukaž drahoušku"Vzala jsem do ruky nůž a nervózně jsem přistoupila k terčům.... Namířila jsem a zapla přístroj který promítal lidi dala jsem tam nejtěžší obtížnost ... Stoupla si a ještě dala do každé ruky další 2 nože.... Lidé se rozutíkali a já s přehledem házela jeden nůž za druhým potom oba a pak s otočkou ...házela jsem z kotrmelce a házela jsem i oštěpem a dokonce jsem vzala sekeru a oddělala poslední klony....na monitoru se oběvil rámeček a na něm napsané ,,výhra" ....podívala jsem se na Zlatoně a Kašmíru a oba dva o kousek couvli ....v ruce jsem měla ještě sekery ...došla jsem o kousek dál a uvidím Johannu Masonovou...
,,asi hledáš tohle že ?" Podala jsem ji sekery...
,,dík ...." Zasyčela a při tom si mě skenovala pohledem ....
,,těšímě já jsem ..."
,,já vím kdo jsi..." Oprskla se na mě ....
,,ta holka z kapitolu..." Řekla zlověstně.....
Najednou zazněl potlesk a já si všimla že všichni stojí u skla s lukostřelbou ...vidím Katniss ...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanficHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...