Capitolul șapte : Un loc special

208 32 4
                                    

Nu am putut închide un ochi toată noaptea. Mă gândeam non-stop la Momo, nu-mi venea să cred că acum era cu Jess, chiar mă durea.

Telefonul a început să-mi sune, iar inima mi-a stat în loc pentru o clipă, nu-mi venea să cred că el mă sună.

- Momo ...?

Mi-am șters lacrimile, nici nu am realizar că am plâns până acum. Vocea mea suna oribil, dat puțin îmi păsa, el chiar m-a sunat.

- Am vorbit cu cei din distribuție, ești așteptat în biroul directorului.

Chiar s-a interesat și a aflat că filmul îmi aparține. Nu îmi vine să cred. Am închis telefonul și am început să mă pregătesc. Aveam să mă răzbun pe roșca. Vă regreta că mi-a furat lucrarea, va regreta că mi l-a furat pe Momo.

Am mers în birou, nu înainte mi-am aranjat cămașa. Jess era și ea acolo, plângea. Era atât de falsă. Momo nu părea deloc interesat de ieșirea ei .

- Bună ziua .

Am observat că toți profesorii de la clasă erau acolo, iar elevii din distribuție erau si ei. Nu mă așteptam să se facă atât de multa tam-tam din atâta tot.

- Domnule director, domnilor profesori. 

Am văzut câțiva dintre profesori zâmbind amuzați. Niciodată nu ni se cerea să fim politicoși la ore, doar când era vreo inspecție, dar acum eram în fața directorului. Momo mi-a făcut un semn cu capul, undeva între aprobare și încurajare. Oare de ce mă încurajează pe mine și nu pe noua lui iubită ?

- Adrian, ne poți spune ce variantă ai tu pentru că cea a domnișoarei Jessica este puțin neconcludentă .

M-am așezat pe scaunul pe care mi l-a indicat și am început să-i povestesc totul. Cum am filmat împreună cu ea, cum laptopul meu s-a stricat și nu am reușit să montez filmul așa că m-a lăsat să-l folosesc pe al ei. Colegii care au participat m-au aprobat , iar directorul i-a cerut Jessicăi laptopul. Mă gândeam că nu are cum să fie atât de tâmpită și să lase dovezile, dar m-am înșelat. 

- Domnișoară, în școala noastră nu se acceptă astfel de lucruri, este josnic. Vă rog să vă strângeți lucrurile. Vă voi suna personal părinți și îi voi chema aici pentru a le explica .

Jessica a rămas în birou în timp ce directorul îi suna pe părinți acesteia, iar eu și restul am părăsit sala. Încă nu știam ce se va întâmpla cu mine. Practic anul este gata , iar eu am fost deja picat, nu mai aveam cum să continui. Dar nu era corect. Profesori au început să mă felicite pentru film, iar cu fiecare laudă simțeam cu îmi ard tot mai tare obrajii, nu eram obișnuit să fiu în centrul atenției, iar acum era principalul subiect de bârfă. Din câte am înțeles se vorbea deja în toată școală despre întâmplare. 

Momo m-a rugat să-l urmez în clasă pentru că avea ceva de discutat cu mine. Îmi doream foarte mult să-l refuz , dar în momentul de față nu îmi era cu putință, oricum trebuia să aflu ce se va întâmpla acum cu mine.

Am intrat în sala de clasă și mi-am tras un scaun în fața catedrei în timp ce el se așeză pe scaun precum un profesor normal. 

- Având în vedere cele întâmplate directorul a hotărât să-ți ofere un loc special. Cum ești unul dintre cei mai buni elevi, iar toți profesorii au fost de acord nu doar că vei lua locul Jessicăi, dar vei primii o bursă de merit pentru a realiza un lung metraj, sau chiar un film. Mulți dintre colegii tăi sunt mai mult decât dispuși să te ajute. 

Am rămas fără cuvinte, adică voi realiza un film, sau un documentar. După modul în care mă privea îmi puteam da seamă că și el avea o legătură cu această decizie a directorului. 

- Vă mulțumesc foarte mult domnule profesor. Acum dacă mă scuzați merg să mă pregătesc de încheiere. 

M-am ridicat și am dat să părăsesc sala , dar degetele lui s-au împreunat cu ale mele. În ochii lui putea citii dorința , tristețea și dezamăgirea, era dezamăgit de propria-i persoana.

- Mă vei ierta vreodată ?




Yupiiii !!! După vreo... 12 luni ? Deci nu-mi vine să cred că a trecut atât de mult. Îmi cer mii de scuze și promit să aduc cât mai repede capitolele și să le fac cât mai lungi.

Am recitit toată povestea. Am rămas și eu în urmă cu acțiunea :))

Cât de curând am să corectez toate capitolele, nu cred că voi face modificări, dacă voi schimba ceva major am să vă anunț. 

Le mulțumesc celor care încă citesc, și le cer încă odată scuze. 

P.S. Capitol necorectat.

Zona 51Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum