Je konec záři, poslední ročník střední školy. Nyní to je měsíc od autonehody, má paměť se díky bohu zcela vrátila do normálu a pamatuji si úplně vše. S Ninou si začínáme vybírat vysokou, ale jak ona tak i já jsme úplně ztracené. S tátou se můj vztah ani po nehodě nezlepšil, spíš ještě zhoršil, všechno kvůli Meredith. Takže všechen svůj čas trávím ve škole a nebo s Jaiem a kluky.
"Zajdeme si do kina?" podívala jsem se na Jaie psíma očima a doufala, že to zabere.
"Samozřejmě." usmál se na mě a utíkal se převléct do pokoje, zatím co já na něj čekala dole v obýváku. Podupávala jsem si nohou, protože mu to klasicky trvalo strašně dlouho.
"Než se nachystáš, tak už v tom kině nic nebude hrát." zakřičela jsem na něj do vrchního patra.
"Už běžím." sotva to dořekl, vyběhl z pokoje rovnou po schodech dolů.
Před odchodem jsem ještě pohladila Endy a vydali jsme se k autu. Jeli jsme cestou do kina a jeho pravá ruka byla položená na mém stehně a hladila mě. Podívala jsem se a usmála jsem se na něho. Bože já mám takové štěstí. Po pár minutách jsme zaparkovali u kina a vydali se ke vchodu vybrat si film. Vybrali jsme si nějakou komedii, nakoupili si popcorn a sladkosti a už jsme seděli v sálu. Jai mi dal pusu na čelo a já si hned opřela hlavu o jeho rameno a čekala na začátek filmu.
"Co dělá zbytek skupiny?" zeptala jsem se Jaie po skončení filmu, kdy jsme už byli na cestě k autu.
"Jsou i s Ninou u kamaráda na party. Chce se ti tam zajít?" zeptal se mě a já okamžitě s radostí přikývla.
Už z dálky jsem slyšela hlasitou hudbu a těšila jsem se tam víc a víc. Sotva jsem vystoupila z auta viděla jsem svou nejlepší kamarádku na mě mávat, tak jsem se rozběhla za ní a objala jí.
"Ahoj." vykřikla jsem.
"No čauu." opětovala můj pozdrav Nina. Za ní jsem zpozorovala Beaua, jak se k nám blíží.
Když byl u nás objala jsem ho a pozdravila. Jai mě chytl za ruku a společně s Ninou a Beauem jsme šli dovnitř. Hned když jsme vešli dovnitř udeřil do mě zával alkoholu, tak jsem Jaie zatáhla do kuchyně, kde jsem si akorát rychle vzala kelímek s pivem a pokračovali jsme v cestě, při které jsme hledali ostatní kluky. Najednou mi někdo zaklepal na rameno a já se otočila. Stál tam Cameron. Pustila jsem Jaiovu ruku a bez váhání ho obejmula.
"Co tady děláš?" zeptala jsem ho, když jsem se vymanila z jeho objetí.
"Jsem tady s kluky." odpověděl mi a já se jen pousmála. Někdo mi stiskl ruku a trochu mě přistrčil k sobě a já se otočila kdo to byl. Kdo jiný než Jai, úplně jsem na něj zapomněla.
"Potom si popovídáme." usmála jsem se na Cama a otočila se na Jaie a odešla s ním ven na zahradu, kde se zastavil a pustil mojí ruku.
"Kdo to byl?" zeptal se mě trochu naštvaně.
"Cameron." jednoduše jsem odpověděla. "Vždyť Cama znáš." dodala jsem.
"No Cama teda asi neznám." jeho jméno řekl schválně hnusně.
"Snad nežárlíš." zasmála jsem se a dala jsem mu pusu na líčku. Na tohle už mi neodpověděl a šel dál do zahrady, kde stáli ostatní. Pozdravila jsem všechny ostatní, které jsem ještě nezdravila a popíjela pivo z červeného kelímku. Jakmile jsem dopila pivo oznámila jsem Jaiovi, že si jdu dovnitř pro další. Na to jenom přikývl a dál se bavil s kluky. Odešla jsem dovnitř a zamířila do kuchyně, kde jsem si místo piva namíchla nějaký drink a rozhodla se porozhlédnout se trochu vevnitř.
Procházela jsem přes místnosti plné lidí až jsem došla do velkého obýváku, kde všichni tančili. Tam jsem objevila svou kamarádku z bývalé brigády Vanessu a šla za ní. Chvilku jsem si s ní povídala a potom jsme šly tančit. Mezitím jsem popíjela více a více drinků až jsem začala být hodně opilá. Nečí ruce mě chytly za pas a otočily mě k sobě a stál tam on. Stál tam můj úžasný, krásný přítel. Hned jsem ho políbila a už to nevypadalo, že by byl naštvaný. Jeho ruce měl položené na mém zadku, který mi mačkal a tím si mě k sobě tisknul. Chci ho, a taky ho teď mít budu. Chytla jsem ho za ruku a táhla ho nahoru po schodech. Vybrala jsem jedny dveře a doufala, že pokoj bude volný. Štěstí bylo na mé straně a v pokoji nikdo nebyl. Hned jsem zamkla a přitlačila ho na dveře a vášnivě ho líbala. Zmáčkl můj zadek a já vyskočila a odmotala nohy okolo jeho pasu, aby mě mohl chytit pod zadkem. Přenesl mě k posteli, na kterou mě celkem drsně hodil, ale vlivem alkoholu to nebolelo. Prohlédl si mě a poté mě začal svlékat. Měla jsem na sobě šaty bez podprsenky, takže jakmile svlékl šaty byla jsem pod ním téměř celá nahá. Já mu svlékla triko a kraťasy a už viděla jeho bouli v trenkách. Zkousla jsem si ret a sundala rovnou i trenky. Vzala jsem jeho kamaráda do ruky a začal jezdit nahoru a dolů a poté použila i pusu. Jeho vzdychy naplňovaly místnosti a já po chvilce přestala. Jai mě hned políbil a lehl si nade mě. Párkrát do mě vnikl prsty a poté ho do mě strčil celého. Vzdychala jsem tak nahlas, že to muselo překřičet i tu hudbu. Jai mě otočil tak že jsem ležela na břiše a přidával na tempu ještě rychleji. Po chvíli mě otočil zase zpátky na záda, líbal mě na krku a rukou mačkal mé prso. Už jsem věděla, že dlouho nevydržím.
"Už budu." šeptla jsem mezi vzdechy.
Jai po tomhle přidal ještě víc a já se po chvíli naprosto oddala pocitům, které proudily mým tělem. Oba zadýchaní jsem leželi vedle sebe nazí pod přikrývkou.
"Páni." řekla jsem po chvíli, co jsme jen leželi. Zvedla jsem se a oblékla se. Potom, co se oblékl i Jai jsme šli dolů a rozhodli se, že vezmeme ostatní a pojedeme na pláž koupat se do moře.
Leželi jsme vedle sebe na pláži pod noční oblohou. Byla opět krásná noc a šly vidět hvězdy. Ještě než jsme odešly z party, tak jsme vzali nějaké flašky, takže jsme měli na pláži i co pít. Sedli jsme si, udělali si táborák a začali zpívat. No my s Ninou jsme spíš kluky poslouchaly a opilecky tančily kolem ohně. Když už jsem byla zadýchaná vzala jsem flašku Jamesovi a napila se. Viděla jsem pohled od Jaie, že už bych měla brzdit, ale ignorovala jsem ho, protože jsem se dobře bavila. V dálce jsme viděli pár mladých holek, tak jsme se rozhodli je pozvat k nám k ohni. Přišly a byly to hodně pěkné holky. Jedna si sedla hned vedle Jaie a všimla jsem si, že po něm kouká a že i Jai si s ní radostně povídá, zatím co já seděla sama naproti a musela tohle celé sledovat.