Raja dan ratu

18 2 0
                                    

BTS cuba melawan nenek tua itu . Disebabkan itu, para member ditikam oleh nenek tua itu kerana cuba melindungi kris. Setelah para member tidak dapat melawan ,  nenek itu cuba mendekati Kris yang berada dipelukan Nayeon.

Nayeon Cuba bangun dan larikan Kris tapi tidak sempat . Nenek itu menolak nayeon ketepi lalu mengikat Nayeon menggunakan tali sihir . Nenek itu mengambil Kris.

Jhope bangun lalu menolak nenek itu ke tepi, dia menyambut Kris lalu mengendongnya. Walaupun dirinya ditikam, dia berfikir bahawa dia perlu melindungi Kris. Nenek itu dengan cepat menggemparkan pisau ke arah  tangan Jhope. Tangan jhope dipenuhi darah.

Tiba tiba satu cahaya muncul di situ. Terdapat sepasang suami isteri yang berpakaian mewah. Beberapa pengawal keselamatan keluar dari cahaya tersebut.  Mereka adalah ibu bapa sebenar Kris, lebih tepat.. ibu bapa kandung.

Ratu berlari ke arah Kris yang berada dekat dengan Jhope. Dia mengangkat Kris lalu mendukungnya. Raja mengarahkan beberapa orang mengawal untuk membawa 7 orang namja itu bersama mereka untuk dirawat di kerajaan nya.

Satu persatu member BTS dibawa masuk. " Tuanku, Mickey juga berada di sini , Tuanku." Kata salah seorang pengawal keselamatan. " Lepaskan Mickey dan bawa Mickey bersama." Arah raja .

Raja menghampiri nenek tua tersebut.
" Kau membuatkan kerajaan aku diserang, kau juga cuba nak rampas kuasa putera aku, Kim Sung Hyun. Kau memang berhati busuk. Nasib baik aku sempat sampai sebelum kau merampas dan membunuh putera aku , bawa dia dan kurung dia di penjara yang telah disediakan untuknya!!!" Kata raja kepada nenek tua itu dan mengarahkan pengawal keselamatan nya .

* Penulis: PART NI SIKIT JE DULU, NANTI PARA BANGTAN AKAN DIRAWAT DAN DIBERIKAN SESUATU OLEH RAJA DAN PERMAISURI. LAGIPUN, SAYA NGANTUK...DAH LEWAT UNTUK TIDUR... ANNYEONG CHINGUYA...

JHOPE appaWhere stories live. Discover now