Herkes neden bu kadar mutlu? Ben neden böyleyim? Her şeyim varken... Güzel arkadaşlarım... Harika anne babam ve kardeşim... Ayrıca çok da zenginim... Bununla övünmeyi sevmesem de öyle. Neden böylesine mutsuzum? Off sanırım çok düşünüyorum. Ergenliktendir işte.
Kapı çaldı. Zaten bugün bu kapıda bir şeyler var. Önünden geçeni kendine çekiyor.
"Gel!" dedim sert bir şekilde.
Mina: Oh sis iyi misin? Yemeğe gelmeyecek misin?
Evet bana sürekli "Sis" diyor.
Ben: İyiyim. Sadece aç değilim. Yarın cumartesi o yüzden bu gece geç yatacağım, film falan izlerken bir şeyler yemek istiyorum. Şimdiden karnımı doyurmayayım.
Mina: Ne yani? Bu gece ortak salonda hep birlikte eğleneceğiz diye sözleşmemiş miydik? Kusura bakma sis fakat bu gece bizimlesin.
Mina... Seni seviyorum fakat böyle dediğimiz gecelerin hepsinde çocukların oynadığı doğruluk mu cesaretlik mi oyununu oynuyoruz. Her neyse seni kırmak istemiyorum.
Ben: Ah unutmuşum. Peki tamam sis.
Mina: İşştteee budurrr!!
Ben: Hemen sevinme sis. Kola içmeyeceksek hayatta gelmem!
Mina: Nee??? Buzdolabında kalmamıştı! Hemen almaya gidiyorum!
Ben: Ahahahhaha elini çabuk tutt!
Hemen kapıdan koşarak çıktı.
Saate baktım. Saat 8:21. Yemeği çoktan yemiş olmalılar. Sanırım biraz hava almalıyım. Bahçeye çıkacağım.
Bahçe gerçekten soğuktu. Kapıdan koşa koşa giren Mina'yı gördüm. Elinde poşetler vardı.
Ben: Heyy Mina! Buradayım!
Kafasını çevirdi ve bana doğru koşmaya başladı.
Mina: Kolayı... getirdim... Ohh yoruldum.
Nefes nefese kalmış. Ahahahahahha.
Ben: Teşekkürlerr. Hadi içeri gidelim.
Mina: Tamam.
Saat 21:13. Uraraka, Kirishima, Jirou, Denki, Momo, Sero, Hagakure, Midoriya ve Shoto yerde oturuyorlardı. Oturdukları yere yastıklar dizmişlerdi.
Hagakure: Nerede kaldınız? Sizi bekliyoruz.
Ben: Biraz hava alayım diye çıkmıştım.
Midoriya: Asya bu aralar hiç odandan çıkmıyorsun. Gerçi... okulda bile kaybolup gidiyorsun. İyi misin?
Ben: Evet iyiyim. Teşekkür ederim sorduğun için.
Momo'ya döndüm. Endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
Denki: Hadi ama oturun da bir şeyler yapalım!
Ben: Tamam pikachu.
Kirishima, Sero: AHAHAHAHAHAHAHHA!!
Shoto: Ben bir şeyler yemek istiyorum.
Momo: Ne istersin? Söyle hemen getireyim.
Shoto: Sen yorulma Momo. Ben alırım.
Momo: P-peki.
Tırnaklarını ağzına götürmüş, tırnaklarını ısırıyordu. Yanakları kıpkırmızı olmuştu.
Ben: Eee ne yapacağız?
Denki: DOĞRULUK MU CESARETLİK Mİ OYNACAĞIZ!
Şaşırmadım.
Ben: İyi. Şişemiz var mı?
Uraraka: Ben de var.
Ben: Tamam Uraraka sen çevir o zaman.
Uraraka: Tamam.
Böylece oyun başladı. Herkes birbirlerine sorular soruyordu. Sıra bana bir türlü gelmiyordu.
En sonunda sıra bana geldi.
Jirou: Asya ben sana soruyorum.
Ben: Tamamdır. Go ahead.
Jirou: Ne sormalıyım? Ne sormalıyım?
Mina: Ben buldumm! Jirou yaklaş.
Mina Jirou'nun kulağına bir şeyler fısıldadı.
Jirou: Peki tamam. Kimden hoşlanıyorsun?
Ben: Şu an hoşlandığım biri yok ama... Ortaokuldayken Futaba diye bir çocuktan hoşlanıyordum. Bayağı havalıydı.
Jirou: Peki tamam.
Momo bana tuhaf bir şekilde bakmıştı. Evet kardeşim bunun yalan olduğunu ikimiz de biliyoruz.
Yaklaşık 10 dakika daha onlarla oturdum. Sonra da odama gitmek için kalktım.
Ben: Ben odama gidiyorum. İyi geceler herkese.
Shoto: Ah evet ben de gidiyorum. İyi geceler.
Shoto da kalktı. Odama gittim. Aşağıdan hala sesler geliyordu. Sonra kapı sessizce açıldı.
Momo: Asya?
Ben: Efendim.
Momo: Uyudun mı diye bakmaya geldim. Yarın bir şeyler yapmaya gidelim mi?
Ben: Olabilir. Sinemaya ne dersin?
Momo: Bence alışverişe gidelim.
Ben: O da olur. Ben sana uyarım.
Momo: Tamam o zaman. İyi geceler.
Ben: İyi geceler.
Hava çok soğuk. Ya da değil. Ben öyle hissediyorum. Airpodslarımı kulaklarıma taktım ve yatağa yatıp şarkı dinlemeye başladım.
Uyumuşum...
Aniden kalktım. Kulağımda çok hareketli bir şarkı vardı. Hemen kulaklıkları sinirle çıkarttım. Uyumaya çalıştım ama tuvaletim gelmişti.
Saate baktım. 4:09. Gerçekten gecenin 4'ünde uyanmıştım. Bir daha kulaklıkla uyumayacağım.
Odadan çıktım ve tuvalete doğru gittim. Erkekler ve kızlar tuvaleti karşılıklıydı.
Biri bana "Asya sen de mi uyumadın?" dedi.
Arkama baktım. Bu Kirishima'ydı.
Ben: Yok. Tuvaletim olduğu için kalktım. Sen neden uyumadın?
Kirishima: Ha ben mi? Ben ve Bakugou sabahlamaya karar verdik. Film falan izliyoruz. Uyumayacaksan sen de gel istersen.
Ben: Ah size iyi eğlenceler. Gerçekten çok uykum var.
Bakugou: Lan aptal saçlı. Neredesin?
Ben: Ben gideyim. İyi geceler.
Kirishima: İyi geceler. Buradayım. Saçımda yine ne var ya? Gayet güzel bence.
Bakugou: Kiminle konuşuyorsun sen?
Kirishima: Asya'yı gördüm. Onunla konuşuyordum.
Bakugou: Uyumamış mı o buz küpü?
Kirishima: Yok tuvalete kalkmış.
Bakugou: Her neyse. Umrumda değil.
Tuvaletten her şey rahatça duyuluyor da buz küpü ne ya? Özgünlüğüm buz olduğundan diyor herhalde. Gecenin bir yarısı bile bir insan nasıl gergin oluyor anlamıyorum. Her neyse.
Şimdi uyumaya gidiyorum. Düşüncelerimin biraz da olsa kaybolduğu yere...