2. BÖLÜM

4.5K 141 46
                                    

Papatya sever misiniz ? Bayılırım .😊🌼

Sizi seviyorum canlar💚

IYI OKUMALAR 🌺🐝

**************

Deniz üzerini giyip abisiyle Burak'ın  evine gidecekti.  Güzel olmak istiyordu. Özenle hazırlandı.  Dudağına çilekli lipbalm sürdü. Işte hazırdı.  Üzerinde bol mor tişört ve altınada  bej rengi şort giymişti.  Dolgun kalçalarını belli ediyordu. 

Aşağı inip spor ayakkabısını giydi. Poyraz da aşağı indi . Beyaz spor ayakkabısını giydi.  Poyrazda çok yakışıklıydı.  Üzerine beyaz tişört ve siyah pantolan giymişti.  Parmağına yüzüklerle cok cool duruyordu.

Ikisi birlikte yola koyuldular. Zaten evleri yakındı.  10 dakika da gelmişlerdi.  Poyraz kapıyı vurdu. 10 saniye içinde kapı açıldı.  Üzeri çıplak altında gri eşofmanlı bir Burak beklemiyorlardı.  Deniz yutkunmuştu.  Kaslı vücudu mükemmeldi. Şuan çıplak göğüsünü sarılıp orda durmak istiyordu. Ama yapamazdı.  Poyraz Burak'ı  kenara itip " ulan niye çıplak dolaşıyorsun pezevenk . Kardeşimin göz zevkini bozuyorsun " dedi bilerek. Nispeten yapıyordu.  Çünkü poyraz biliyordu bugün burak'ın Deniz'e açılacağını.  Onu sevdiğini söyleyeceğini. 

Poyraz kanepeye oturdu.  Arkasından burak ve deniz geldi. 

Burak denizi süzdü.  Yine her zaman ki gibi cok güzel olmuştu.  Giydiği şort kalçalarını daha bi güzel göstermişti.  Bayılıyordu Deniz'e. 

2 saat film izlemiş abur cubur yemişlerdi.  Burak poyraz'a kaş göz  yapip gitmesini söylüyordu.  Poyraz eline telefonunu alıp uğraşmaya başladı sanki telefon gelmiş gibi yapıp ayağa kalkıp konuşmaya başladı.

Burak numara yaptığını anlayınca gülümsedi. 

" Tamam hocam ben hemen geliyorum. Projeyi tamamlarız " deyip kapattı telefonu.

Deniz meraklı gözlerle abisine bakiyordu.
" ne oldu abi nereye gideceksin ?" Dedi.

" Abim okulda isim çıktı.  Bi proje için çalışıyorduk . Bana ihtiyaçları varmış.  Sen burda Burak'la kal birşeyler yaparsınız.  Ben akşam gelirim" dedi. Deniz kafa sallayıp abisine sarıldı.  Deniz kanepeye tekar oturup baska bi film açıp izlemeye devam etti.

Burak'la poyraz kapının önüne gelip
" görüşürüz kardeşim.  Sana iyi şanslar.  Sakın Deniz'i üzeyim deme boğarım seni" dedi yalancı bir tavırla. 
" Asla Denizimi üzecek bir şey yapmam . Onu çok seviyorum.  Sanada teşekkür ederim.  Bana yardım ettin " dedi poyraz burak'ın omzuna sıkıp önemli değil deyip çıkıp gitti. 

Burak salona ilerleyip Deniz'in yanına oturudu.  Deniz pür dikkat filmi izliyordu.

Burak Deniz'i tekrardan inceledi.

Uzun ince ve zarif parmakları.  Beyaza yakın teni , uzun ince bacakları.  Dolgun kalçaları ve göğüsleri.  Mükemmeldi.  Onları keşfetmek istiyordu.

Derin bir nefes alıp filmi durdurdu.

Deniz aniden Burak'a döndü.  Burak'ın da ona baktığını görünce ona doğru döndü. 

" ne oldu , neden durdurdun burak abi" dedi.

Burak artık söylemesi gerektiğini düşünüp konuşmaya başladı.

" Deniz sana soyleyeceklerimden sonra tepkin ne olur bilmiyorum ama benden asla uzaklaşma olur mu? Senden ayrı kalamam. Bana abi deme artık.  Çünkü seni çok seviyorum. Fazlasıyla.  Cevabın be olur bilmi-"

Sözünü kesen dudaklarının üzerinde baskı hissetmesiyle gözlerini irice açtı.  Deniz şuan Burak'ı öpüyordu.  Deniz tam çekecekti ki kendini.  Burak engelleyerek daha sert öpmeye başladı.  Onun için çıldırıyordu.  Nefes nefese ayrıldılar. 
Deniz " Bende seni çok seviyorum burak hemde 2 senedir. Hayatıma senden başka birini istemiyorum.  Sen benim hep ilkimdin.  Oyle kalmanı istiyorum" deedi

Burak duyduklarıyla sok yaşamıştı.  Ne demek 2 senedir seviyom

" gerçekten 2 senedir hep beni mi sevdin " dedi. Deniz gülümseyerek " evet hep seni sevdim. " dedi. Burak mutlulukla Deniz'e sarıldı.  Yeniden dudaklarına yapıştı.  Hararetli bir şekilde öpüşüyorlardi.  Burak Denizin boynuna yöneldi.  Orayı da öpüp hafif ısırıp yalıyordu.

Deniz kendinden geçiyordu.  Inlememek için çok zor dayanıyordu. 

Burak Deniz'i kucağına alıp kanepeye yatırdı.   Tekrardan dudaklarını birleştirdiler.  Burak yavaşyavaş boynuna yöneldi.  Ellerini Deniz'in tişörtünün içine sokup memelerini sıktı.  Deniz hazla inledi.

Burak Deniz'in tişörtünü çıkarıp attı.  Göğüsleri cok güzeldi.  Gözlerini ayırmıyordu. Deniz utançla göğüslerini eliyle kapatmaya çalıştı.  Burak Denizin ellerini tutup başının üzerinden sabitlendi.

" denizim benden utanma ve güzelliğini bana göster.  " dedi..

Deniz kızarmıştı.  Hala utanıyordu.  Butak Deniz'in saçlarını yanaklarini ellerini öpüp rahatlatmaya çalıştı ve başarıda . Deniz ellerini göğsünden cekti. Burak tekrardan  Deniz'in göğsüne yöneldi.  Iki göğsünü de öptü. 

Bir yandan Sağ memesini emiyor  doger yandan sol göğüsünü avucluyordu. Deniz kesik kesik inliyordu. Burak sert şekilde göğsünü emip istiyordu. Kesin morarıp iz kalacaktı.   Ikiside fazlasıyla yükselmişti.  ama burda durmaları gerekiyordu.  Burak Denizin üzerinden kalktı.  Deniz şişmiş dolgun dudakları ve dolgun göğüsleriyle muhteşem gözüküyordu
" Deniz sevgilim çok güzelsin ve harikasın.  Bana kendini gösterdiğin icin çok teşekkür ederim bitanem" deyip Deniz'in dudağına ve yanaklarını öptü. 

Deniz kızarmıştı ve hala utanıyordu.  Ama ikiside cok zevk almışlardı. 

Deniz Burak'a sarıldı.  " seni seviyorum " dedi Deniz.

" bende seni seviyorum güzelim " dedi.

Burak eğilip Deniz'in tişörtünü alıp giydirdi ve sıkı sıkı birbirlerine sarıldılar. 

Ikiside çok mutlulardı.  Deniz Burak'ın göğsüne yattı.. Gerçekten huzurluydu. 

Iyi ki Burak'ı sevmişti ve vazgeçmemişti. 

Burak göğsünde yatan sevgilisine baktı.  Hzurlu bir şekilde uyuyordu.

Burak telefonu alıp poyraz'a mesaj atti. Deniz'i kucağına alıp yatağına yatırdı.  Kendisine ait pijama alip giydirdi. Deniz'in yanına hemen kıvrıldı. Deniz hemen Burak'ın göğsüne sinip beline sarildi.

" iyi geceler sevgilim"

" sanada iyi geceler bitanem " deyip Deniz'in saçlarının arasına öpücük kondurdu.  Kendini huzurlu bir uyukuya bıraktı.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

BÖLÜM NASILDI GENÇLER

UMARIM BEGENMİSİNİZDİR

SIZI ÇOK SEVİYORUM 💜💙

OY VERMEYİ EKSİK ETMEYİN 🤍🦋
YORUM YAPMAYA UNUTMAYIN 🦋🤍

GÖRÜŞÜRÜZ
HOŞÇAKALIN 👋👋

💝💞

MELEZ SEVGİLİM  《GAY》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin