8.First time whit you

103 3 0
                                    

Nu credeam ca il voi revedea vreodata pe Liam.Am avut parte de o surpriza placuta cand l-am intalnit in bucatarie.
-Cum de esti aici?
-Nu ti-am spus?
-Ce?Nu.
-Lucrez pentru Harry si in parc ne-am intalnit chiar din gresala,sa nu crezi ca te urmaream.
-Ciudat asa...de cat timp va stiti?
-De foarte mult timp si inainte sa ma intrebi ca ce caut aici,sunt cam omniprezent si lucrez mult cu Harry,deci ne vom vedea des.
-Mie imi convine :)
Liam mi-a zambit prietenos,apoi s-a intors si mi-a dat o punga mare pe care scria Burger King.Ochii mei au stralucit instantaneu vazand acea punga.I-am multumit frumos apoi am inceput sa devorez continutul pungii.

-Scuze pentru asta,dar Harry mi-a spus sa fac rost de mancare pana nu vine el si nu am avut alta idee.
-Stai calm! E numai bine pentru mine.

Nici nu terminasem bine de mancat,cand telefonul mi-a sunat.
-Da?-am raspuns fara sa ma uit la cine ma suna
-Sper ca ai dormit ai mancat bine.In 15 minute vin dupa tine,sa fi gata!-mi-a ,,ordonat" Louis,inchizand brusc.Am si uitat sa-l sun ca m-am trezit.
M-am uitat la Liam fara sa stiu cum sa-i zic ca il las balta,dar acesta a dat din cap in semn de OK si mi-a facut semn sa ma pregatesc.8

Minutele au trecut repede,iar eu am iesit din casa in momentul cand Louis ajunse.
Prima data am avut senzatia ca sunt inca in pat si visez,dar din fericire era realitatea.Louis era la volanul unui Range Rover negru,aratand al naibii de sexy....si el si masina!

Am urcat repede in masina,inchizand cu cea mai mare grija usa.Ochii mei au cercetat fiecare centimetru al masinii si a soferului,totul in doar 2 minute.

-Iti place?-ranji Louis,vazand cum ma topesc langa el.
-Foarte mult!
-Ma bucur sa aud asta.Vrei sa vezi orasul?-intreba el in timp ce pleca din fata casei.
-Ce intrebare....normal ca vreau!-i-am raspuns cat de tare am putut,facandu-l sa rada.

Primele 10 minute au fost petrecute in liniste,pana cand Louis nu si-a deschis gura.
-Sper ca si la restul intrebarilor imi vei raspunde la fel ;)
Cred ca iar se gandea la ceva pervers,nu ma deranja,dar nu cred ca eram pregatita pentru el si ,,mini Louis".

Drept raspuns,mi-am scos limba la el,acesta a ras doar si a inceput sa-mi arate orasul.
A trebuit sa vad tot din masina,dar nu imi pare rau.Louis m-a linistit ca intr-o alta zi voi putea veni cu Liam sa ma plimb prin magazine si pe strazi,astfel nu m-am sresat pentru nimic.

Cladirile pareau si mai mari in realitate,iar baietii care fugeau pe strazi mi se pareau din ce in ce mai draguti.Se vede ca ma uit prea mult la filme :))

La sfarsitul zile,am avut parte de un apus minunat,pe care l-am privit de pe un acoperis, situat la o inaltime destul de mare.
Stateam pe un scaun rupt,uitandu-ma inca la apus, cand am simtit doua brate care ma cuprind din spate.Louis m-a luat pe neasteptate,lasand cateva saruturi pe gatul meu.
Omul asta stie cum sa ma distruga,incet,dar sigur.

-Daca nu incetezi am sa sar pe tine!-l-am amenintat,dorind sa se opreasca din a-mi saruta gatul,ca altfel inebuneam.
-Poate chiar aia vreau!-imi soptii usor in ureche.
-Louis nu ma fa sa....
-Sa ce?-marai,plasandu-si mana undeva unde chiar nu trebuia.
-Gata! Tu ai vrut-o!-am strigat,apoi m-am intors cu fata spre el.Nu am asteptat sa zica ceva,m-am lipit de buzele lui si am inceput sa-l sarut cum stiu eu mai bine.
Buzele noastre se miscau in acelasi ritm,ametitor de repede.

-Ziceai ca nu esti pregatita?!-spuse Louis,lasandu-ma cu ochii in soare.
-Shh!!!Taci!Tu doar taci si arata-mi la ce te pricepi tu cel mai bine.-Lou isi ridica o spranceana,se uita putin la fata mea,apoi ma lua in brate si se indrepta cu mine spre scari.

In cateva minute Louis m-a dus intr-un apartament din aceea cladire,a inchuiat usa si s-a grabit in dormitor.Nu am apucat sa vad mai nimic din apartament,doar putin din hol si dormitor.Se lasa intunericul pana am ajuns in cladire.

M-a trantit pe pat,aruncandu-se peste mine apoi continua sa ma sarute.
-Ce-mi faci tu mie,femei?-intreba Lou cand se opri din a ma saruta,acum stand deasupra mea si holbandu-se la decoltajul meu.
Eu am chicotit doar,facundu-i semn sa treaca la fapte.

-Te vreau!Al naibii de tare!!-Louis se freca de mine....si la dracu! ma facea din ce in ce mai umeda.
-Simt....-spun cu o voce ragusita.

Pentru ultima data, m-a sarutat lung si fierbinte,si cu o singura miscare tricoul meu rosu cu ,,I LOVE NY" zbura de pe mine.Am chicotit la miscarea lui,dar sincer nici eu nu mai aveam rabdare,asa ca l-am ajutat sa scape si el de tricou,mai apoi m-am chinuit putin la curea,dar intr-un final blugii lui au zburat si ei.

Stateam si ma uitam la boxerii lui negrii,acum umflati,muscandu-mi buza,cand Louis mi-a ridicat barbia si m-a sarutat dur.
-Doare!
-Daca iti musti buza,ti-o musc si eu!

Nu mai aveam nimic de comentat.Mi se parea logica parerea lui,dar singura chestie nelogica era corpul lui si cum ma abtineam sa nu salivez.
Abdomenul bine facut se vedea perfect in lumina slaba,tatuajele de pe maini iesind in evidenta.
Mi-am trecut incet mana pe abdomenul sau,lasand un sarut pe fiecare patratica,coborand din ce,in ce mai jos.
M-am oprit putin inainte sa-i dau jos boxerii ca sa-i vad fata.Louis murea de nerabdare,dar eu mai aveam ceva de spus inainte sa-l trimit pe culme.
-Am o idee!-am spus repede,asezandu-mi mana pe scula lui,destul de tare.
-Pfaaai....spune repede!!
-Ce ar fi daca,ne-am preface ca asta e prima data pentru mine....si daca gresesc ceva atunci nu te superi?
-FIE! Cum vrei tu! Dar te roooog!
-Ah,sigur :)

Louis isi lasa capul pe spate,iar eu m-am apucat de treaba.Am avut grija ca boxerii lui sa-i dau jos cat de lent se putea,chinuindu-l la maxim.
Cand i-am vazut-o cat de mare e,ma intrebam,cum dracu poate cineva s-o aiba asa mare?!Am inghitit in sec si am luat-o in gura.
Ma straduiam ca blow jobul meu sa fie cat mai bun pentru Louis.
Acesta statea cu capul lasat pe spate strangandu-mi cu o mana parul,cand orgasmul la dus pe culme.
Fiind fata cuminte,am inghitit tot,uitandu-ma tinta in ochii lui.

-Esti bestiala!-zise Louis in timp ce ma ridica si ma puse pe pat.-Acum lasa-ma sa te recompensez.-ma saruta si incepu sa-mi desfaca sutienul.Eu doar ajutandu-l,ca mi-am dat pantalonii jos,singura.

Sincer nu-mi place cand cineva imi maseaza sanii,dar Louis o facea al dracu de bine.Dupa ce se satura de sani,trecu treptat la chilotii mei,lasand saruturi umede peste tot pe corpul meu.
El nu se juca cu mine.Lui ii placea sa rupa chilotii,nu ca mine.
Credeam ca va dura ceva pana ajunge la feminitatea mea umeda,dar nu.
Louis incepu sa faca magie cu limba lui inebunitor de lunga.

In scurt timp am simtit cum isi introduce 2 degete in mine.Limba+2degete...prea mult pentru mine!
Simteam cum orgasmul se apropie si ma rugam ca Louis sa nu se opreasca.

-Striga-mi numele baby!
Zis si facut! Al dracu de orgasm.Cred ca m-au auzit si vecini de la parter (eram la etajul 19).
Inca respiram sacadat,cand Lou merse pana la un dulapior,il deschise si normal ca scoase un prezervativ.

-Daca te doare,ma opresc!Daca vad ca nu iti este bine,pe mine nu ma intereseaza,eu ma opresc!Clar?
-Stiu ca ai grija de mine.-l-am sarutat scurt,in timp ce desfacea ambalajul mov.

Louis se mai uita odata la mine si se pozitiona intre picioarele mele.
Intra incet si usor, a stat putin ca sa ma obijnuiesc,apoi a inceput sa se miste incet.
Nu ma durea deloc,doream mai mult si mai repede.
In loc sa scot vreun sunet,in afara de gemete,mi-am bagat mana in parul lui brunet si mereu ciufulit,tragandu-l usor.
Louis a inteles repede ce vreau,schimband pozitia si viteza.

Acum spatele lui avea urmele unghiilor mele peste tot si gemetele noastre umpleau camera.
-LOUIIIS!-strigam cand simteam apropierea orgasmului.
-Da-ti drumul cand iti spun.
Nu cred ca voi reusi sa-i indeplinesc dorinta,dar pentru orgasmul anului,voi incerca.

-Zoe...AHH!-asta-i!Dupa ce Louis imi striga numele,am reusit sa ajungem amandoi,in acelasi timp in rai.
Ne-am prabusit in pat,asteptand ca respiratia sa revie la normal.In acest timp,Louis s-a ridicat si sa dus pana in baie pentru a arunca prezervativul.

In scurt timp a revenit in pat langa mine, tragandu-ma aproape de el,acoperindu-ne cu patura.Ma tinea strans in brate si imi saruta gatul.
-Pur si simplu te iubesc,Zoe!-soptii inainte sa ma sarute.
-Si eu simt la fel,Lou!-atat am mai zis, inainte ca sa adorm in bratele demonului meu protector.


ScarsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum