Zero

598 21 50
                                    

Bunlar tamamen benim düşüncelerimdir ve kurgudur,fazla ciddiye almayın.

️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

~~Zero'yla sevgili olmak nasıl olurdu~~

>Senin de onun gibi siyah-beyaz giyinmeni istiyor. Senden gizli bir şekilde dolabındaki her şeyi yakıp yerine sana aldığı siyah-beyaz kıyafetleri koyabilir.

>Sana arada siyah-beyaz makyaj yapıyor ve üşendiği zamanlar kendi makyajı konusunda senden yardım alıyor.

>Zero bağımsız takılan kişilerden olduğu için creepypasta malikanesinde kalmıyorsunuz. Arada diğerlerini ziyaret etmek için ormana ya da malikaneye gidiyorsunuz.

> Zero rastgele yerlerde kaldığı için seni de onunla beraber kalmaya zorluyor ve malikanede kalmanı istemiyor.

>Çok olumsuz birisi. Bazen onu sinir etmek için her şeye pozitif yaklaşıyorsun.

>Seni korkutmayı seviyor ve korktuğun zaman buna bayağı gülüp dalga geçiyor.

>Bayağı kaba birisi ve çok küfür ediyor. Sana karşı daha kibar davransa da hala kaba.

>Çok tembel birisi ve sürekli senden onun için bir şey yapmanı istiyor. Çoğu zaman işlerini sana kitliyor.

>Zero genellikle yalnız çalışmayı sever ama bu istisnalar olmadığı anlamına gelmez. Beraber avlanmaya gidip birilerini takip ediyorsunuz. Tabii onu öldüren kişinin kendisi olmasını istiyor. Eğer kendin istediğini söylersen tartışabilirsiniz.

>Puppeteer,Clockwork,Toby, Laughing Jack ve Judge Angels ile yakın arkadaş olursun.(sevgili değil arkadaş sayın)

>Sinirlendiği zaman seni çekiciyle kovalıyor. Çok sinirlenirse onunla kafana vuruyor.

>Çok sinir bozucu birisi ve seninle dalga geçmeye bayılıyor. Ama seni önemsediği için seni üzen şeylerle(geçmişin,ailen vb.) dalga geçmiyor. Bunun dışında aklına gelebilecek her konuyla ilgili dalga geçilmesine hazır ol.

>Kesinlikle kara mizaha bayılıyor. Tek sorun esprileri biraz fazla "karanlık".

>Çok kıskanç birisi ve biraz yandere sayılabilir. Hayatını seviyorsan onu kıskandırmaya çalışma.

>Çok çılgın birisi ve beraber bir sürü eğlenceli şey yapıyorsunuz. Aklına gelebilecek hemen her saçma,çılgınca ve tuhaf şeyi beraber yapıyorsunuz.

>Beraber diğer kişilerle dalga geçiyorsunuz.

>Sık sık alkol içiyorsunuz. Bazen Jeff de size katılıyor ama Zero sürekli bıçağını çaldığı için çok riskli anlar yaşıyorsun.

Creepypasta x reader headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin