Jön a segítség.

4 0 0
                                    

Matt helyet foglal a kanapén, megigazítja zakóját.
  Nos, szép napot az uraknak, mi is pontosan a gond? Miért lettem iderángatva?.-Komoly arccal végignéz mindenkin.
  Hát...Amint látod, azt a csávót szépen elintézték, valami Ashley és két gorillája.-Amanda mutat Zack-re.
  Hmm..Ashley, ismerős név, pontosan mi is történt?
  Hát kedves Matt, felcsípte a csajt Zack és reggel arra kelt hogy az a picsa pakolja ki a haveromat két gorillájával.-Válaszol idegesen Jason.
  Értem.-Jason kezére néz Matt, meglátja a pisztolyt, folytatja mondókáját.
  Én a helyedben azt nem használnám, kötve hiszem hogy ők csak ketten vannak és puszta kézzel...Ezek kis piti bűnözök, mármint nagy gorilláknak.
  Most ezért hívtad ide?Hogy okoskodjon?Már rég kilyukasztottam volna a fejüket ennyi idő alatt.-Jason dühösen kérdőre vonja Amanda-t.
  Nem hinném, nem kezdő játékosok ezek, tudják mit csinálnak, és tudják hogy kivel, én a helyedben nem baszakodnák velük, és rá bíznád másra.-Zack válaszol Amanda helyett.
  Mi vagy te?Valami zsaru?Vagy mi a faszom?
  Én barátom, rosszabb mint egy zsaru.-Vállonveregeti Jason-t.

Fél óra elteltével Jason-t sikerült lenyugtatni, és Zack-et rendbehozni amennyire tudták.
  Az a rossz hírem, hogy a barátodat kórházba kell vinni, össze kell varrni a száját, és az orra is el van törve.-Szólal meg Matt.
  Rendben, akkor vigyük.

Amanda felöltözködik, Jason a vállára kapja Zack-et, miközben viszik ki a kocsihoz Zack-et, az ajtó előtt Jessica áll.

Ne most...-Komoly hanggal köpi ki a szavakat Jason Jessica-nak.

Minden elvan cseszve.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora