Merhaba arkadaşlar.
Yeni bölümü umarım beğenirsiniz.
Sıkılmadan okursunuz.Bu kitaba final yaptıktan sonra beni göremezsiniz buralarda. Üniversite sınavlarına şimdiden başlamam lazım.
Sizi seviyorum 😘💞
IYI OKUMALAR 🌺🐝
__________________
Sabah erkenden kalkmıştı burak. Sevgilisi mışıl mışıl uyuyordu. Deniz'i elde ettiği için çok şanslıydı.
Alnına bi öpücük kondurup yataktan kalktı. Sevgilisi icin güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyordu. Elini yüzünü yıkayıp mutfağa girdi. Dolabın kapağını açıp şöyle bir göz gezdirdi. Aklına pankek yapmak gelince malzemeleri teker teker çıkardı.
Çay için su koydu. O sırada da pankek için malzemeleri bir kapta karıştırdı.
Pankek tavasını çıkarıp ocağa koydu. Su kaynayınca çayı atıp demlenmeye bıraktı.
Pankekleri tavaya güzelce döktü. Arkasını önünü döndürerek pişirdi. Aynı işlemide diğer pankeklere de uyguladı. Masaya kahvaltılık şeyler koydu. Çikolata ve balı asla unutamazdı. Çaydanlığı da masaya koyup Deniz'i uyandırmaya gitti.
Odaya girdiğinde Deniz hala uyuyordu. Sevgilisinin yanına gidip ellerinden , gözlerinden yanağından ve dolgun dudaklarından öptü. Deniz kıpırdanmaya başlayınca dudağına sert bir öpücük kondurup " günaydın güzelim, kahvaltı hazır. Hadi elini yüzünü yıkayıp gel "dedi .
Deniz gülümseyerek kalkıp banyoya ilerledi. Elini yüzünü yıkayıp Burak'ın yanına gidip oturdu. Gerçekten masa düzeni güzeldi.Burak pankekin arasına çikolata sürüp denize uzattı. Deniz elinden alıp yemeye başladı. Gerçekten lezzetliydi.
Güzelce kahvaltılarını edip birlikte masayı topladılar.
" Burak gerçekten çok mutluyum. Keşke hep senin yanında olsam " dediDeniz.
" bende mutluyum bi tanem . Seninle ben evlenmek bile isterim yavrum. "" gerçekten mi benimle evlenmek ister misin? "
" tabiki aşkım seninle ben herşeye varım. Belki 3- 4 tane çocuk bile yaparız " dedi Burak gülerek.
Deniz'de gülerek " bende senle evlenmeyi isterim ama burada olmaz. Yurtdışında evlenmemiz lazım. Ama çocuk konusunda kararsızım 1 - 2 tane yeter bizim icin" dedi
Cidden oturup bunu konuşuyorlardı. Deniz çok isterdi Burak'a çocuk vermeyi. Bu imkansız degildi. Burak'ta baba olmayı cok istiyordu . Zaten çocukları çok severdi. Kendi çocuğu olunca sevmeden duramazdı. Hele deniz gibi güzel ve tatlı olursa .
Deniz ve Burak kanepede yatıp filme bakıyorlardı. Deniz Burak'ın göğsüne kıvrılmış yatıyordu. Burak'ta kollarını Deniz'e dolamıştı.
Bugün Deniz evine gidecekti. Birbirlerini hic birakmak istemiyorlardı.
Deniz en yakın zamanda ailesine de ddemeyi düşünüyordu. Ama biraz erken olduğu için bekleyecekti.
Zaten ailesinden gizli bişey yapamazdı. Ailesi ile arkadaş gibilerdi. Deniz gerçekten şanslıydı.
Burak sıkılınca biseyler yapmak istedi. Bugün sevgilisi gidecekti. Onun güzel kokusundan mahrum kalacaktı.
Burak " sevgilim hadi gel bişeyler yapalım dışarıda bugün vaktimizi güzel gecirelim.
Hm nedersin?" Dedi."Olur senle biseyler yapmak güzel ve eğlenceli " dedi Deniz.
Üzerlerini giyinip dışarı çıktılar. Burak Deniz'i kolunun altına çekti. Birbilerine temas ede ede yürüyorlardı.
Ilk önce eğlence merkezine gittiler. Orada bowling, bilardo be pek çok şeyoynamışlardı. Burak arada sırada denizi sakin ve boş yerlerde sıkıştırıp öpüyordu.
Ordan çıkıp lunaparka gittiler. Eğlenceli ve adranalin dolu bir gün geçirdiler.
Lunaparkta çok eğlenmişlerdi. Yorgunluklarını hissedip cimenlige oturdular. Deniz Burak'ın dizine yatmıştı. Burak Denizin saçlarını okşayıp öptü. O öpünce deniz etrafa bakındı neyseki kimse onlara bakmıyordu.
Deniz " Burak, sevgilim ben çok acıktım ya birşeyler yiyelim mi?" Dedi
" bende acıktım yavrum gel bakalım. Benimle ne yemek istersin?" Diye sordu Burak.
Deniz bi süre düşündü ve hamburger yemeye karar verdi.
" Hamburger yiyelim aşkım canım çekti " dedi heyacanla.
Burak'ta " tamam gidelim sevgilim. Demek canın çekti. Kim bilir hamile olduğunda nnasıl şeyler ceker canın . Benim bebeğime hamilelikte pek yakışır " deyip Deniz'in yanağına sulu bi öpücük bıraktı.
Deniz utanmıştı ve kızarmıştı. Cok rahat konuşuyordu burak.
Yürüyüp hamburgerciye gelmişlerdi. Siparişlerini verip masaya oturdular yan yana . Burak denizden 1 dakika bileayrı kalmaya dayanamıyordu.
Hamburgerleri gelince yemeye başlamışlardı. Çok lezzetliydi gerçekten. Deniz kendinden geçmişti yerken . Burak onun haline gülüp yemeye devam etti.
Yemeklerini yeyip parayı ödeyip sokağa attılar kendilerini. Sakalasarak Deniz'in evine geldiler. Deniz'in dudağına hızlıca öpüp çekildi. Deniz de onu öpüp geri çekildi. Birbirlerini el sallayıp ayrıldılar.
Gerçekten mutlu ve eğlenceli bir gün olmuştu her ikisi için de.
🌼🦋🌼🦋🌼🦋🌼🦋🌼🦋🌼
UMARIM BEGENIRSİNIZ.
SIZI SEVIYORUM💙😊
KENDINIZE IYI BAKIN
ÖPÜYORUM KOCAMAN 😘💗
OY VERMEYİ EKSİK ETMEYİN 🤍🦋
YORUM YAPMAYA UNUTMAYIN 🦋🤍HOŞÇAKALIN 👋😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ SEVGİLİM 《GAY》
Novela Juvenilİnterseksüel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar lütfen okumasınlar. +18 şeyler fazla olacaktır. Iki erkek arsında geçen bir kitap. DENIZ ♡BURAK