Sik Kafalı Kaşar🤲😫

46 1 0
                                    

Sabah sabah Defne'nin uyandırmasıyla irkildim. "Orospu çocuğu korkuttun" dediğimde gülümsedi. Abi kalk hadi kahvaltı hazır. Tamam diyip lavaboya yüzümü yıkamaya gittim. Lavabodan çıkar çıkmaz aşağı indim ve masaya oturdum. "Ay kızzz senin kreplerini özledim" dedim ve yemeye başladım. Tabağımı bitince ellerine sağlık diyip odama fırladım.

Giyindim ve Bulut'a bakmak için evden çıktım. Yolda giderken Doğa aradı. "Efendim Doğa'cım"
"Deniz abi nasılsın?"
"İyiyim gülüm sen?"
"İyi bende, bugün bize uğrasana çocuklarla parti veriyoz akşama HEMDEEEĞ SENİN SEVDİĞİNDEN PİJAMA PARTISİİİİ"
"Tamam canım gelirim şuan işim var"
"Tamam haber veririm"

Telefonu kapattım ve yola koyuldum. Eve vardığımda zile bastım. Kapıya o kaşar çıktı.
"Ne var?"
"İçeri girmek istiyorum"
"Müsait değiliz"
"Hadi lütfen"
"YA MAL MISIN SEVİŞMEMİZİ BÖLDÜM OROSPU"
Diyip kapıyı suratıma kapattı. Gözlerim doldu her zamanki gibi... O sürtük kim benim aşkımla sewişebiliyordu???

Orospu çocuğu diyip gözlerimi sildim ve fotoğraf çekindim.

@DenizUlusoy999 Beğeni Yorumlar Kapalı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@DenizUlusoy
999 Beğeni
Yorumlar Kapalı

Offff dedim hep kendi kendime. Eve gittim ve Doğa'nın partisi için hazırlandım. Ayıcıklı pijama tulumumu giydim.
"Güzelim sen evde kal tamam mı?
"Tamam abi"
Yanağına öpücük kondurdum ve çıktım. Arabaya bindim ve Doğa'ların evine gittim. İçeride Furkan, Doğa, Almina, Arda, Berkan Ve Berk, Bilge, Çitlembik, Minel, Talha ve Ömer vardı. Selam diyip içeri girdiğimde fondip yapıyolardı. Off keşke Defne'yide çağırsaydım. Neyse diyip aralarına karıştım. Bu gece kafa dağıtmam gerekti.

Bir sürü bira içtim. Neredeyse 40 bardak fondip yaptım. Çok fazlaydı biliyorum ama olsun. Furkan'ların odasında iğne buldum ve kendime batırdım. Acısını gerçekten hissetmiyordum. O sırada içeri Ömer girdi.
"Kanka iyi misin?"
"İyi değilim"
Bunu dedikten sonra sarıldım ve ağladım. Gerçekten kötüyüm ve iyi olamıyordum. Soluk bir sesle:
"Ya neden o sürtük?"
"Noldu?"
Anlattım ve sakinleştirdi beni. Koşa koşa lavaboya gittim ve kustum. İçkiler fazla gelmişti.

Gitmek isteyince Ömer beni bıraktı eve kadar. Eve girince Defne koşa koşa sarıldı bana.
"Abi çok korkuyorum"
"Noldu?"
"Bi kadın geldi eve"
"Kim?"
"Bulut abinin yanındaki kadın"
"Ne dedi?"
"Söyle o abine Bulut'umun yanına yaklaşırsa ikinizde yakarım"
Annemlerin odasına girdim ve babamın çekmecesini karıştırmaya başladım. Silahı bulur bulmaz üstümü değiştirdim ve evden koşarak Bulut'ların evine koştum. Defne'nin arkamdan geliyordu.
"ABİ DUR!"

Ağlayarak koşuyordum. Eve vardığımda kapıya tekme attım. İçeri girdim ve kıza doğru silah tuttum.

"SEN KİM KÖPEK KARDEŞİME BÖYLE LAFLAR SAVUNUYORSUN AMCIK"
"Ooooo bakıyorumda üzülmüşsün Denizcim"

Silahı üzerine doğru doğrulttum. Tam Defne bağırıyordu ki kadının kafasına ateş ettim. Defne çığlık attı. Bulut aşağı indiğinde şaşkınlıkta bakıyordu. Yanıma geldi ve bana tokat attı.
"Demekki sendeki değerim bu kadarmış"
"Evet"
"O zaman bayy"
"ABİ SAKIN"
O sırada kalbime sıktım. Gözlerim kararmıştı. Yere düştüğümde en son Bulut'un bana dediği şeyi hatırlıyorum. "Seni Hatırlıyorum! DENİZZZZZ"

Tam 6 saat sonra ameliyattan çıktım. Riskli bi ameliyatmış. Yavaş yavaş uyandığımda sağımda Bulut solumda Defne vardı.
"Deniz iyi misin?"
"ABİ"

Defne ağlamaya başlamıştı. Bulut elimi sıktı ve "Dayan sevgilim" diye kuvvet verdi. Diğerleride dışarıda bekliyorlarmış. Tam bir hafta boyunca Bulut ve Defne yanımdan ayrılmadı. Sadece sabah kahvaltı etmek için simit almaya gittiler o kadar. Gerçekten korkuyorlardı benim için. Bugün akşam taburcu oldum. Eve gitmek için yavaşça Bulut'un arabasına bindim. Göğsünde kocaman bir dikiş izi vardı.

Eve gittiğimizde Defne pansuman yaptı. Daha sonra geç olduğu için uyumaya gitti. Bulut yanımdaydı bişi olursa diye. Odama çıkmam için yardım etti. Sonra yere yatak hazırladı. Onun uykusu hafifti. Uyumaya çalıştım ama uyuyamadım. Yağmurlu olduğu için şimşekler çakıyordu. Küçüklüğümden beri şimşeklerden korkuyorum.
"Pşşt! Bulut yanıma gel korkuyorum ben"
"Ah oh ne? "
"Korkuyorum"
Daha sonra yanıma geldi. Kolunu açtı ve yaklaşıp kafamı göğsüne koydum. Yaklaşık 3 dakika sonra bende uyudum.

Selam aşk böceklerin bölümleri uzun tutmaya çalışıyorum umarım beğenmişsinizdir görüşürüzz😚😚❤

ᴢᴏʀʟᴀ ᴍɪ? BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin