"Sayın yolcularımız uçağımız Hong-Kong uluslararası havalimanına inişe geçmektedir. lütfen yerlerinize oturunuz ve kemerlerinizi bağlayınız"
"Nazlı güzelim uyan hadi ineceğiz şimdi"
"Uyumak istiyorum" iyice göğsüne kafamı daldırdım bu koku o kadar güzeldi ki kafamı burdan asla kardırmam!
Bi anda boynumdan öpülmesiyle alt tarafım yine başladı nabız gibi atmaya"Ben neden senin her ani öpücüğünle tahrik oluyorum ahh cidden başladı yine altım nabız gibi atmaya!!!" Diye kendi kendime yakındım sanarken Yastık yerine Arasın göğsünde uyuduğumu unutmuştum kıpkırmızı suratımla yavaşça yüzüne baktım ve sırıtan bir Aras gördüm... (ah nazlım ah)
"Demek nabız gibi atıyor ha hissetmek isterdim"
"Sus yoksa beni uçaktan yüzüm göğsünde indirirsin, yüzüm zaten cayır cayır yanıyor"Yine ve yine gülerek cevap verdi hayır her boka gülerek kıkırdayarak cevap veriyor birşey söylesene be adam!
(Nazlı sen dedin ya sus diye)
İyi tamam herşeye bir cevabın olsun zaten.Burak önde arkasında Arasla ben pasaport kontrolünde sıramızın gelmesini bekliyorduk
Burak geçince sıra bana geldi Allah Allah adam bana bakıyor pasaporta bakıyor kafasını sallıyor "bir sorun mu var kardeş anana mı benzettin" diye sordum tabi ister istemez elim bi havaya kalktı
(nazlı 2 dakika bi sakin dur tamam eskiden pısırığın teki falandın değiş dedikte içine sıç demedik)"Güzelim adam ters anlayacak gülümse hemen polisle uğraşmak istemiyorum"
Sırıtarak "aman iyi be" dedim ve sustum
Adam haalaaaa bakıyordu "sıçacam şimdi hadi be abi hadiiiii" diye Arasa fısıldadım
"Sevgilim hakkaten niye bu kadar uzun sürdü ki"
"Soralım bence Arascım""Tamam dur ben bi sorayım"
"Sorry sir but is There a problem?"
( üzgünüm efendim ama bir sorun mu var?)"No problem?"
(Bir problem yok?)"Lan adam madem problem yok ne diye dikiliyoruz burda!"
"Güzelim dur bi"
"May ı ask why are we waiting?"
(Neden beklediğimizi sorabilir miyim?)"Didn't you just come? Why does he look like everyone else in this photo?
(Siz yeni gelmediniz mi? Bu fotoğraftaki kadın niye buradaki bütün kadınlarla aynı yüze sahip?)"Hadi bakalııımm off" diyip anlıma serte vurdum
Aras gülümseyerek
"No one has advanced since you looked at he photo"
(Siz pasaportu aldığınızdan beri sıra hiç ilerlemedi)"Ohh ım sorry ım just a little tired, ı must have confused it. U can proceed"
(Ah ben üzgünüm biraz yorulmuş olmalıyım karıştırmışım. İlerleyebilirsiniz)"Ayyy Allah razı olsun bunak kardeş"
"Seni anlayamıyorum bazen çok naif narin gözüküyorsun bazen de tam bir ayı oluyorsun güzelim"
"Sevgilisine ayı demeyende ne bileyim Aras bey acaba ayrılmak mı isterdiniz?"
"Ben gece çıkartıcam hıncımı merak etme sen"
"Hmm tabi tabi"
Valizlerimizi de alıp çıktık güzel siyah bir araca bindik ve otele gittik
Şimdi keşke odalarımız Arasla aynı olsaydı
(dur bi yavaş aq)Burak bana doğru gelerek "nazlı odaları ayarladık üçümüzünde odası yan yana bugün dinlenelim zaten akşam oluyor yavaş yavaş yarın gideriz adamların yanına
Haa bu arada fark etmedim sanma Hayırlı olsun Aras Karagün iyi biridir yakışır kardeşime be!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arna
Teen Fiction-Kitabım +18 içerikler barındırıyor- -rahatsız edici cinsel içerikler bulundurmaktadır- ----------- BEN NAZLI KANDEMİR BABAM YÜCEL KANDEMİR'İN SİLAH KAÇAKÇILIĞI İŞİNİ DEVRALARAK BU SİKTİĞİMİN HAYATINI SİKMEYE GELİYORUM!" ----------- Ailesini trafik...