3. Én szóltam!

486 31 31
                                    

Másnap délután kopogtak Irukához.

-Nyitom. -Az ajtóba Kakashi állt Tobival a háta mögött mind a 2 fiúnál 1-1 dobozzal.

-Ohh Iruka szia. Én leszek a szoba társad! -Mosolyodott el. A fiatal szeme ki pattant.

-Uhm j-jó...-Állt félre. Kakashi át cuccolt.

-Köszi Obi.

-Nincs mit! -Ment el.

-Fhuuu de fura újra a kicsik közt lenni. -Kuncogott a fiú.

-Ahaaa...-Ült vissza a könyve elé és csinálta tovább a dolgát.

-Mit csinálsz? -Állt mellé.

-Tanulok.  

-Nah és mit? -Hajolt oda Kakashi.

-Matek. -Nézett rá.

-Uhm...-A fehér hajú csak pislogott. -Ezeket én nem is tanultam.

-Nem meg lepő.

-Miért?

-Mert emelt matekos vagyok! -Kuncogott Iruka. Az idősebb át húzta a másik széket és le ült.

-Te ilyen jó vagy matekból!?  

-Persze. Nem egy nehéz tantárgy. -Vont vállat.

-És ezzel foglalkozol hétvégén?

-Igen? Ez baj?

-Háááát...talán. -Állt fel.

-Kitűnő vagyok szóval nem hiszem, hogy ez akkora baj.

-Stréééébeeeeeeer! -Dőlt az ágyra. Iruka csak forgatta a szemét.  -Nem akkarsz valami izgalmasat csinálni?

-Épp azt csinálom!

-Neked a tanulás izgalmas!?

-Nekem az. De így nem tudok koncentrálni!

-De uncsi szoba társam van! -Nyomta arcát párnájába Kakashi. Elő vette telefonját 5 perc pötyögés után be robbant a szobába Obito és rá ugrott Kakashira.  Iruka össze szedett pár cuccot és ki viharzott. A kolesz udvar egyik padján ült és folytatta a tanulást. Este fele össze pakolt és vissza ment.

-Jössz velem zuhizni? -Vigyorgott Kakashi.

-Veled!?

-Hát elég késő van és ilyenkor nincsenek sokan mivel közös a fürdő nem? -Szedte elő a fürdős cuccait.

-Jah igen. Persze megyek veled. -Szedte össze Iruka is a cuccait. A folyósok valóban üresek voltak pár szobából lehetett csak vihogást, bunyót és egyéb zajokat halani. Iruka próbált nem le maradni Kakashitól. Nem szeretett zuhanyozni járni ilyenkor volt a legsebezhetőbb. Az idősebb észre vette Iru össze húzódó félő test tartását.

-Mi az? -Suttogott.

-Semmi. -Be értek a zuhanyzóba. Nem volt 1db ember se bent.  Kakashi neki vetkőzött alsóig jutott amikor be lépett pár srác. Ő rá nem figyeltek oda.

-Szia Iruka. -Ált vele szembe az egyik.

-Szia...-Mondta halkan.

-Ma elég későn jöttél. -Nyúlt az álla alá és fel emelte fejét. -Nocsak milyért reszketsz? Valami baj van? -A fiú elég gúnyosan beszélt a 3 másik tipikus kacagó ember volt. Majd hirtelen el kapta a fiú nyakát és neki nyomta a falnak. A fiú jóval magasabb és szélesebb volt Irunál.

-Pechedre most már nekem is itt a szobám így minden nap játszhatunk! -Vigyorodva tolta fel a falon a fiút nyakát oda szorítva.

-Hé seggfej. Ha nem teszed le Irukát szét rúgom a picsád.

-Hát ez meg ki?

-Kakashi az...

-Jah a suli őrséges kölyök pfff kit érdekel! -Ahogy ezt ki mondta a srác Kakashi ökle már bele is csapódott az álkapcsába ami reccsent egyet. El terült a fürdő padlón.

-Szóltam. -Mozgatta meg ujjait. A srác álkapcsa nem tört el csak meg repedt és ki ugrott. A 3 kacagó fiúnak már nem volt mersze lépni így inkább fel kaparták társuk. -Jah és nyuszi fül. Pechedre nekem is itt a szobám. -Mosolygott rá az idősebb még mindig maszkba. Miután el mentek sóhajtott. -Jól vagy?

-Igen...köszi. -Ölelte át ami miatt Kakashi kissé meg lepődött de ő is meg ölelte. Zuhany után mentek vissza fele rengeteg ajtó volt nyitva és mindenki az ezüst hajút csodálta.

-Milyen kínos...-Sóhajtott. Iruka szorosam mellette haladt amit szintén néztek. Lámpa oltás után Kakashi meg szólalt. -Te Iruka?

-Mit szeretnél?

-Neked van valakid?

-Most gúnyolódsz? -Morgott.

-Nem. Komolyan kérdem. -Nézte a fiatal hátát a szoba másik felébe.

-Nem nincs. Neked tuti van csajod...

-Csajom? Ne viccelj. -Kuncogott. -Nincs nekem se párom. Bár csajom sose lesz.

-Miért?

-Mert meleg vagyok. -Nevetett fel. Iruka fel pattant.

-Hogy tessék!?

-Ez olyan ki akasztó?

-Picit.

-Miért? -Támasztotta meg fejét.

-N-nem tudom csak fura. Mert tipik  helyes fiú vagy akinek 1 kezére jut öt csaj. Plusz bárkit meg kap. -Sóhajtott. Kakasi fel nevetett.

-Azért nem egészen!

-Nah de szeretnék aludni. -Egy hét után Iruka ment volna a kolesz felé  de meg állította Minato.

-Iruka egy percre! -A férfi oldalán állt Kakashi.

-Igen sensei?

-Lenne egy kérésem. Kakashi nagyon rossz matekból.

-Korrepetáljak egy felsőst!? -Húzta fel a szemöldökét. Minato oda adta neki az anyagot.

-Hát a helyzet az, hogy te vagy a legjobb matekos a suliba. Meg te nagyon jól tudsz magyarázni. -Iruka bújni kezdte.

-Ezt fogjuk majd tanulni? Hát ez már csak csicsázás. -Nézett fel. Látta Minaton hogy van még más is. -Ajaj...

-A fiatal úr másból se áll fényesen.

-Atyám....-Sóhajtott.

-A Biosz az ami még rizikós.

-Biosz Kakashi? Hogy lehet bioszból bukásra állni? -Az idősebb csak vállat vont. -Persze abból is korrepetálom. -Vette el az anyagokat.

-Köszönöm szépen. -Mosolygott rá Minato. Kakashi ment Irukával.

-Össze kell állítanom valami tervet. -Lapozgatta a tan anyagot. -Te is fogsz tanulni hétvégén barátom mert ez retek sok minden!

-Neeee már! -Csapta hátra a fejét. Iruka csak olvasta az anyagot.

-Egész izgi.

-A seggem az izgi. -Iruka szeme el kerekedett és kicsit be pirult.

-Hát azt csak te tudod. -Mosolygott.

-Szívesen meg mutatom. -Vörös fejel nézett rá.-Uhm vicc volt? Mitől lettél ilyen piros?

-S-Semmitől! -Indult meg szaporán.  





  

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Tanuló társ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz