bir karar vermeliyim

30 6 0
                                    

Partiden eve dönerken kardeşimde bende sessizdik. Yol boyunca onu düşündüm. Bana ne yapıyordu. Neden beni istemediğini söyleyip, sonra sevgilisi varken bana sarılıyordu. Madem kız arkadaşını bu kadar seviyordu, o zaman neden bana sarılıyordu. Bu yanlıştı, çok yanlıştı. ikimizde IU' ya haksızlık ediyorduk. Onun hiçbirşeyden haberi yoktu, bunları haketmiyordu. Yoongi' nin sevgilisi o iken, ben Yoongi' yi ondan kıskanıyordum. Bu haksızlıktı, böyle devam edemezdim.

Eve vardıktan sonra, duş alıp hemen yatağıma attım kendimi ve düşünmeye başladım yine. Tüm gece dönüp durdum yatakta. Böyle olmazdı, olmamalıydı. Biliyorum, Yoongi bana acıyordu, üzülmemi istemiyordu ama artık bir karar vermeliydim. Düşünmekten, çözüm yolu aramaktan başıma ağrılar girdi.  Tüm gece düşündükten sonra, ondan uzaklaşmaya karar verdim. Ortaklığımızı  bitirmeyecektim ama, artık ofise gitmeyecek, işi uzaktan yürütecektim. Çok zorunlu olmadıkça toplantılara da katılmayacaktım.

O günün sabahı şirkete gitmedim. Ofisteki işlerimi halletmesi için,  asistanımı gönderdim. Sonuçta, başka şirketlerimizde vardı ve benim onlarla ilgilenmem gerekiyordu. Bugün dinlenecektim. Bahçede oturmuş, bu güzel güneşli günün tadını çıkarırken, kardeşim geldi ve haberleri gördün mü dedi. Dünkü partiden, IU ve Yoongi' nin elele birkaç fotoğrafı vardı, bu görüntü canımı ne kadar yaksa da (çünkü onun ellerine ancak benim minik ellerim yakışırdı) hemen yazılanları okumaya başladım.

 Dünkü partiden, IU ve Yoongi' nin elele birkaç fotoğrafı vardı, bu görüntü canımı ne kadar yaksa da (çünkü onun ellerine ancak benim minik ellerim yakışırdı) hemen yazılanları okumaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Min ailesinin prensi Min Yoongi ile Kore müzik dünyasının kraliçesi IU, beraberler mi?", "Min Yoongi' nin ailesi bu birlikteği kabul edecek mi?" ,"IU"nun hayranları şokta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Min ailesinin prensi Min Yoongi ile Kore müzik dünyasının kraliçesi IU, beraberler mi?", "Min Yoongi' nin ailesi bu birlikteği kabul edecek mi?" ,"IU"nun hayranları şokta." gibi haberler yapılmıştı. Tabi, olumlu, olumsuz bir sürü yorum vardı. Meleğim umarım, bu haberler yüzünden ailenle aranız açılmaz. Üzülmene dayanamam canımın en içi.

Haberleri okumaya devam ederken, telefonum çaldı. Arayan Tae idi. Haberleri görüp görmediğimi merak etmiş. İyiyim merak etme Tae, ailesi sorun çıkarır mı diye sordum." Babası istemeyecektir ama, bizimkisi inatçıdır, birşekilde onları ikna edecek, IU ile olması zor ama seninle olması imkansız Jimin" dedi. Neden imkansızmış,?" Korede yaşıyoruz ve sizin durumunuz eğer duygularınız karşılıklı olsaydı bile, ailesinden onay alamazdı Jimin." Tekrar söylüyorum Tae, ben onunla beraber olmak derdinde değilim. Onu tanımam, onun artık benden nefret etmemesi de yeterli benim için. Ben onu uzaktan sevmeye devam edicem. Bunun için ilk adımı attım. Artık, ofise gitmeyeceğim, işleri uzaktan takip edicem." "Doğru karar Jimin, hem senin hemde onun için."

Doğru karar vermiştim ama neden onu bu kadar özlüyordum. Bir haftadır, ofise gitmemiştim ama bir kere bile merak edip aramamıştı. Belki, oda bu durumdan memnundu. Nasıl dayananabilirim bilmiyordum.

CANIMIN EN İÇİ/YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin