Hát igen.... Nagyon sok időre eltűntem és nagyon sajnálom hogy most sem tudtam egy jó résszel szolgálni jelenleg úgymond "írói válságba" kerültem aminek köszönhetően az írás nem a legegyszerűbb.
Aki esetleg nem tudná mi az az írói vagy alkotói válság, annak röviden elmondom.
Tehát arról van szó hogy az esetleges könyv vagy rajz vagy bármilyen mű alkotója képtelen folytatni az elkezdett alkotást. Ez annyit tesz hogy semmilyen ötlete semmilyen motivációja nincs ahhoz hogy folytassa vagy elkezdje a művet amit kitalált.Na most ennek a helyzetnek köszönhetően jelenleg az írás nálam úgy néz ki, hogy neki állok az utolsó fejezetnek amit elkezdtem. Nagy nehezen rá veszem magam hogy gondolkodjak a folytatáson, majd egyszer csak nem megy. A szavak a fejemben elvesznek... Nincs semmi ami eszembe jutna és fel tudom használni ehhez a könyvhöz.
Illetve van egy másik eset, amikor a szavak megvannak a fejemben csak egyszerűen képtelen vagyok őket épkézláb mondatokká formálni.Ez volt az egyik probléma...
A másik probléma az, hogy ott tartok hogy ha tudnám írni a sztorit akkor sem tudnám, mivel amint belekezdek sírhatnékom van... Na igen... Ugye az mindenkinek feltűnt nem éppen egy vidám témát ragadtam meg a történetben, de néhol (sajnos a következő részekben is) annyira elragattattam magam hogy a saját könyvemen sírok. Annyira ki csinálom magam és a karaktereket ebben a könyvben hogy az szinte lelkileg fájdalmat okoz. Viszont másrészről pedig azért jött létre ez a könyv mert segít kiadni a negatív érzéseimet magam felé és ki tisztítja az agyam, de sajnos úgy tűnik kicsit kétéltűre sikeredett ez a fegyver, mivel a könyv hatására én magam is elgondolkozom azon hogy kiugrok a 4.-ről nem hogy az olvasóim.
Úgyhogy igen, fogalmam sincs mit tegyek... Nektek bejönne ha maradna végig ez a szomorú vonal vagy mutasson inkább "javuló" tendenciát a könyv? (Én még mindig csak szomorúan tudnám írni egy darabig de az ne zavarjon senkit lol)
Ja és esetleg ha valakinek van valamilyen ötlete azzal kapcsolatba hogy mit tudnék kezdeni az alkotói válságommal az legyen szíves írni a kommentbe. 😃
Köszike ha elolvastad. Remélem hamar "megjavulok" addig is mindenki vigyázzon magára!
ESTÁS LEYENDO
Érted bármit.... (Bakudeku)
Fanficamint a címben olvashatjátok ez egy Bakudeku story lesz, ami pedig a tartalmát illeti, azt majd meglátjátok. !TRIGGER WARNING! - káromkodás (puszi Kacchan) - öngyilkos gondolatok - önkárosítás - depresszió, szorongás; - depresszív hangulat csak sajá...