Next day every one come in college and Raghav ( there professor) tell them about oldage home .
Raghav - Oldage home aap log pair main jayenge to sab log apne apne partner choose kar Lijiye.First Manik stand and tell.
Manik - Nandini .Manik
Nandini
Listen this every one is shocked specially nandini and see him . Fab 4 is also see him and Manik wink them. Fab 4 understand that Manik is going to do something and smile .Cabir
Dhruv
Alya
Mukti
Then cabir stand and said .
Cabir - I choose navya .Navya
Listen this Fab 4 is laugh. Alya choose Dhruv and mukti choose a random boy .
Navya - Nandini humein lagta hai ki is rakhshak ke dimag main zaroor kuch chal rha hai.
Nandini - You don't worry navya I will handle him.
Then everyone come outside to go to oldage home. Manik come to Nandini and said .
Manik - Come I take you there .
Nandini - No thanks
Manik - Nandini I think humein sab kuch bhul kar ek new start karna chahiye what say .
Nandini - Manik main tumhe face se fool lagti hoon. I know ki tumhare mind mein kuch chal rha hai but you don't worry because nandini Murthy is prepared for you .
Saying that Nandini leave for there.
Manik - Attitude I like this but Manik Malhotra ko attitude handle karna bahut ache se aata hai .After some time every one reached old age home and meet the elders who stay there .
Nandini see manik touch there feet and talked them very nicely. Seeing that Nandini smile and come to them and touch there feet also.
A old men said - Tum dono girlfriend boyfriend ho.
Listen this Manik and nandini shocked.
Manik - Ji nhi hum bas aaj liye sath hai.
Then old man again said - Tum dono ek sath bahut ache lagte ho. Chalo ab kuch suna do .Manik start tune his guitar .Then they start singing.
Nandini -
Uljhi so batein dil
Mujhse bhi batein
To Meher Meher meherbaniyanKhud hi samjh ke mujhe samjha de
Toh Meher Meher meherbaniyanManik -
Ho meherbani jo dil de zubani
Keh de woh jo na kabhi kaha hai
Aisa tera main , jaisa mera tu
Aise tera main , jaise mera tuManik and nandini see each other and for some time they forget between there fight and sing together.
Nandini - Milte rahe ko aise hi dono
Lag na jaye ishq ki nazar
Ae dil farebi tham sa gaya kyun
Aisi waisi baat sochkarManik -
Bas main na mere ab ye raha hai
Tujh pe aake dil ye jo ruka hai
Aise tera main jaise mera tu
Aise tera main jaise mera tuListen there song every one start clapping and they smile to see them.
After some time every one come out of Orphanage. Navya meet Nandini.
Nandini - Navya tum theek ho na .
Navya - Bilkul nhi tum janti ho us cabir ne humein kitna pareshan kiya .
Nandini - Navya calm down come I will drop you.
Saying that Nandini and Navya about to go but Manik stop them.
Manik - Thodi der mein mere farm house par ek friendship party hai so agar tum aogi toh mujhe acha lagega .
Nandini - Ok
Navya - Lekin Nandini
Nandini - Navya relax kuch nhi hoga .
Manik - So party main milte hai.
Nandini nodded his head and leave for there with Navya.
Fab 4 come to Manik .
Cabir - Ab ayega party main asli maza .
Listen this all laugh .
YOU ARE READING
Pyar ki ek kahani
FanfictionThis story is based on college love of Manik and nandini.