4. BÖLÜM

3.3K 95 41
                                    

Selam , Nasılsınız canlar?

Hangi şehirde yaşıyorsunuz? Buraya yazabilirsiniz.

UMARIM BEGENIRSİNIZ 🤗🧡

BU KİTABI FİNAL YAPMADAN GİTMİYORUM😎

NEYSE SIZE IYI OKUMALAR 🌺🐝

****************

Deniz güne mutlu uyanmıştı.  Aklına dünkü güzel günleri gelince gülümsemişti .

Hep böyle olmak istiyordu.  Onunla bir boyu mutlu olmak istiyordu . Yataktan hızlıca kalkıp banyoya ilerledi. Elini yüzünü yıkadı.  Göğüsleri hafif açıyordu.  Göğüsünü açıp bakınca bazı yerlerinde ısırık ve morarmalar vardı.  Aklına o günkü şeyler gelince dudağını ısırdı.  Utanmışdı ama çok güzeldi.  Daha fazlasını istiyordu.

Sanki onu rahatlatıyordu Burak. Göğüslerine krem sürüp iyice yedirdi. Tişörtünü de giyerek aşağı indi.

Abisi ve babası erkenden işe gidiyorlardı.  Evde annesi ve kendisi kalıyordu.  Canı sıkılıyordu.  Amaa arada annesiyle de eğlenebiliyordu. 

Salona gittiğinde annesi kahvaltıları masaya diziyordu. Deniz 'de gelip annesini  yardım edip birlikte kahvaltı edip masayı topladılar. 

İkisi salonda oturmuş dizi izliyorlardı.  Annesi keyifliydi

Acaba söylesem mi diye ikilem de kaldı. 

Stresliydi. Söylese kötü tepki vermezdi ama olduğu kişiye karışırmıydı. Orası muamma

Kendini hazırlayıp annesine diyecekti. Artık saklamanın bi manası yoktu.

Bi anda soyleyi verdi. " anne ben Burak'la 1 haftadır sevgiliyiz.  Senden saklamak istemedim . Lütfen kararımıza saygı duy " dedi  nefes nefese.

Zehra teyze duyduklarıyla Deniz'e döndü.  Hiçbir belirti yoktu. Deniz korkmaya başladı kızacak diye ama tam tersi olmuştu.
Zehra teyze ilk önce kahkaha atıp oğluna sarıldı.  " sonunda benim salak oğlum aşkını diyebilmiş . Anlamıştım zaten senin hareketlerinden onu sevdiğini.  Damadım da pek yakışıklı ve iyi biri. Tam istediğim damat örneği " dedi sevinçle.

DeniZ şok yaşamıştı duyduklarıyla.  Annesi nasıl anlamıştı ya!
" Anne gerçekten mi sevindin mi? Kızmadın mı? Hem sen nerden biliyordun Burak'ı sevdiğimi " dedi.

" Ona olan bakışlarından,  yakınlığından,  ismini duyduğunda gözlerinin içi gülüyordu. Ben asla sana kızmam bebeğim senin tercihin.  Burak gibisini zaten bulamazsın " dedi annesi.

Deniz duygulanmıştı.  Annesine sıkı sıkı sarıldı.  Onu gerçekten çok seviyordu. 

" Teşekkür ederim anneciğim.  Her zamn yanımda olduğun için,  seni seviyorum " dedi Deniz.

" bende seni çok seviyorum oğlum.  Tabikide hep yanında olacağım "dedi.

Biraz daha sarılıp ayrıldılar.  Deniz çok mutlu olmuştu.  Onun için hayat çok güzel gidiyordu. Sevdikleri hep yanındaydı.


Burak markete uğrayıp abur cubur,  kuru yemiş be bir kaç eksik şeyleride alıp kasaya yöneldi.  Aldıklarının parasını ödeyerek evine doğru yol aldı. 

Abur cuburu deniz için almıştı.  En çok çikolata almıştı.  Her zaman evde bulunduruyordu.  Deniz'in bazı zamanlar canı çektiği için alıyordu.

10 dakikada evine gelmişti.  Anahtarı yuvaya sokup 2 tur çevirip kapıyı açıp içeriye geçti.  Aldıklarını mutfak tezgahına koyup koltuğa oturdu.  Hastanede bazı zamanlar çok yoruluyordu.

Deniz aklına gelince aramak istedi. Telefonunu çıkarıp Deniz'i aradı.  Ilk çalmayla hemen açmıştı telefonu Deniz.

" Alo denizim napıyorsun,  aşkım "

" Ben zehra teyzen oğlum . Deniz lavaboda "

Burak panik yapmıştı. 

" ııı- şey ben aslında öyle demeyecek-"
" panik yapmana gerek yok oğlum.  Deniz herşeyi anlattı.  Ikinizin adına mutlu oldum. Umarım hiç ayrılmazsınız"

Burak duyduğuna inanamıyordu.  Annesi bişey dememiş ve desteklemişti

" çok teşekkür ederim zehra teyze.  Bize destek verdiginiz için "

" teyze deme oğlum anne de bana artık damadımsın"

Burak heyecanlanmıştı.  Sevinçten kanepede zıplayacaktı.

" Bundan sonra sana hep anne derim . Canım annecim " dedi

Zehra teyze gülmüştü. 

" Ahh oğlum deniz geldi. Telefonu ona veriyorum.  Görüşürüz "
" Görüşürüz zehra anne"

.....

" Alo burak sevgilim nasılsın "

" iyiyim bebeğim, sen nasılsın ve annene demişsin ilişkimizi "

" Bende iyiyim sevgilim.  Ahh evet dedim çünkü annemden bişey gizleyemem. Dediğimde kadın havalara uçtu.  Senin gibi birini bulamazmışım.  Hem yakışıklı hemde iyi biri dedi.  Benim aşkım öyledir "

" şuan açayip mutlu oldum. Zehra annemi daha da cok sevmeye başladım.  Canım anam . Tabiki benden iyisini bulamazsın demi aşkım."

" tabiki bebeğim,  sen benim ilkim ve sonum olacaksın "

" seni çok seviyorum Deniz.  Bide çok özledim seni.  Gelde az seveyim"

" Bende seni çok seviyorum sevgilim. Bendeseni özledim.  Anneme deyip hemen yanına geliyorum. Geleyim de az sev beni bakalım "

" Çabuk gel sevgilim. Seni bekliyor olacağım "

" tamam ozaman ben yarım saate gelirim sevgilim.  Hoşçakal"

" görüşürüz bitanem "

Telefonu kapatıp deniz annesinin yanına gidip izin aldı ve yola koyuldu.

Burak'ta eve düzen verip masaya aldıklarından koydu ve Deniz'i beklemeye başladı.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

UMARIM SIKILMIYORSUNUZDUR.

Sizi seviyorum bebeklerim💝💜😚

OY VERMEYİ EKSİK ETMEYİN 🤍🦋
YORUM YAPMAYA UNUTMAYIN 🦋🤍

BÖLÜM NASILDI GENÇLER ?

💙💚💗💜🤍❤💞💗

MELEZ SEVGİLİM  《GAY》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin