Bölüm 20

19K 595 126
                                    

selaamm^^

nasılsınız iyi misiniz? ben iyiyim 

medyadaki ninniyi gökçe duruya kavuştuğu zaman dinliyor o zaman açarsanız daha anlamı olur.

Koray tahtacı

Kararımı vermiştim evlenecektik gökçeyle kızımız için evlenecektik ama bu evlilik bir anlaşma olacaktı gökçe bunu bir aşk evliği sanacaktı çünkü babamın bir evlilik bize yaptığı kötülükleri ona anlatamazdım onu bir daha kaybedemezdim.

Babama döndüm, babamda bana bakıyordu derin bir nefes aldım ve söze girdim," tamam, evleneceğiz, gökçeyi bir şekilde ikna edeceğim, ama benim dediğim şekilde." Babamın gözleri parladı ve kafasını salladı, " gökçeyi seviyorum ama beni af etmiyor zamanında yaptığım şeyler için eğer şimdi de kızımızı senin kaçırttığını hatta bizim için yaptığın diğer şeyleri de öğrenmemesi için evleniyorum onunla yani biz evleneceğiz ve kızımız bizimle büyücek durunun peşini bırakacaksın." Derin bir nefes alıp devam ettim." Yani baba bu bizim anlaşmamız biz ikimiz arasında bunu kimse bilmeyecek anladın mı? Ben gökçeyle kızım için evleneceğim ama o ona aşık olduğum için evlendim sanacak ama bana biraz zaman ver kendimi af ettirmem gerek."

Babam yanıma yaklaştı ve omzumu sıktı, " anlaştık evlat, benim için bir sıkıtını yok, sonuçta gökçeyi ben değil sen kandırıyorsun ama olurda bu anlaşma bilinirse ve gökçe gelip bana hesap sorarsa anlaşmayı senin sunduğunu söylerim." Kafamı salladım babam da derin bir nefes alıp devam etti," süre konusuna gelirsek bir ay veriyorum, bir ay sonra gökçe ve torunum bu evde tahtacı soyadıyla girmiş olacak şimdi kızını annesine götürebilirsin."

Babamı odada bırakarak hızlı adımlarla aşağı indim, aşağı indiğimde duruyu annemin kucağında severken gördüm, sesimi çıkarmadan yanına oturdum.

Gökçe Ünal.

Koray gittiğinden beri elim telefonda bir haber bekliyordum, bir şey var diyip gitmişti ama geri dönmeyi bırakın haber bile vermemişti artık dayanamıyordum kızımın kokusunu içime çekmek istiyordum ama gökçe yoktu annemlere polise haber verdiklerini ama bir iz olmadığını söylediler. Kızımı kollarımdan almış götürmüşlerdi ve benim ruhum duymamıştı. Annemin dizin üstünde ekranda durunun videolarıyla avunuyordum.

Yetmiyordu bana kokusu gerekti gülücük saçtı anları ekrandan değil gerçekten görmeliydim, annem sütümü sağmamı söylemişti ama yapmamıştım gelince aç olabilirdi benim koyunumda içmeliydi sütü gözlerim ağlamaktan kızarmıştı ve şuan yavaş yavaş kapanıyordu ve ben komple kapanmasına izin verdim.

Bir buçuk saat sonra.

Kapının çalma sesiyle gözlerimi açtım, annemin dizlerinden kalktım ve kapıya koştum arayı geçtim salona geldim ta ki kapıya kadar koştum kapıya gelince hemen elimi kulpa koydum ve açtım.

Karışımda Koray ve kucağında duruyu gördüm.

Duruyu görmemle gözyaşlarım daha da arttı Koray bana gülerek duruyu uzattı, gözlerimdeki yaşları sildim birkaç saniye içinde annemlerde kapıdaydılar durulu Koray'ın kucağından aldım o da benim gibi ağlıyordu. 

Sol kolumla bacaklarından geçirdim kolumu sonra sağ elimlede kafasından geçirdim canın yanmasına dikkat ettim zaten yakmışlardır canını bir de benim yüzümden ağlamasın kızım, üzerindeki battaniyesini de iyice örtüp kimseye bakmadan kızımla birlikte seri ama dikkatli bir şekilde odama gittim arkamdan, " kimse odama gelmesin kızımla yalnız kalmak istiyorum." Demeyi de ihmal etmedim sert bir adamın tam arkamda durduğunu görsem de umursamadım ve odama girdim.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin