Merhaba Arkadaşlar Finale hazır mıyız ? Evet dediğinizi duyar gibiyim yorum yapıp oy verirseniz Sevinirim eğer bu tarz fantastik ve bilim kurgu hoşunuza gidiyorsa yeni yayınlayacağım hikayeme bakmanızı öneririm bugün onu da yayınlayacağım çünkü ayrıca Lolipop prensine de devam edeceğim onu da beğeneceğinizi umuyorum güzel bir hikayeyi tamamlamanın verdiği gururu sizlerle paylaşıyorum elbette ki hatalarım oldu ve acemi olduğum yerler var ama bu yolda pes etmeden ilerlemeye devam edeceğim belki mükemmel değildi lakin en mükemmeli yazmak için sadece küçük bir adımdı diyelim ve sizleri yeni hikayelerimde de görmekten mutluluk duyarım takip ederseniz beni sevinirim.
2050 yılı Mikrohastane
Ayla duyduğu haber ile bayılmış ve hemen hastaneye kaldırmıştı neyse ki ona ve bebeğine bir şey olmamıştı. Gözlerini araladığında sevdiği dostu Neva ve İlter Bey yanındaydı herkes ona acıyan gözlerle bakıyordu bu bakışlar Ayla'yı neler olduğunu hatırlamıştı hemen ayağa kalkmaya çalıştı "Beni götürün Murad'ı kurtarmam lazım." İlter Bey Ayla 'ya yatmasını işaret etti"Bu artık mümkün değil Ayla mahkeme seni ve bebeğini bağışladı tarihe zarar suçun ortadan kalktı yani artık bebeğinle mutlu bir hayat kurabilirsin."Ya Murad" dedi Ayla ağlamaklı sesiyle İlter Bey odadan çıktı Neva yanına oturdu elini ellerine aldı gözyaşlarını sildi yanaklarından dostunun "Ayla bak çok zor biliyorum ama kabul etmen lazım sen zaten onu geride bırakıp buraya geldin ve artık birlikte olmanız mümkün değil çünkü o öldü ."
Aylanın kalbi sızladı.
Aylanın kalbi sızladı.
Aylanın kalbi sızladı.
Ayla bir haftayı hastane de geçirdikten sonra evine geçmişti acısı geçmiyor ,dinmiyordu lakin biraz olsa hayatına odaklanmıştı şimdi ne yapacaktı bebeğiyle kendisine yeni bir hayat planlaması gerekiyordu arkadaşı,dostu hatta kardeşinden öte Neva her anında yanında oldu ve olmaya devam edecekti. Ayla eline aldı indosunu açtı ve oradan Sultan Murad ile ilgili birşeyler okumaya başladı.
"IV. Murad (: مراد رابع Murād-i rābi') (27 Temmuz 1612; - 8 Şubat 1640; İstanbul), 17. ve 96. . 1623 ile 1640 yılları arasında hüküm sürdü. Revan (Erivan) ve Bağdat fatihidir. IV. Murad 'da, 'in ve 'ın oğlu olarak dünyaya geldi. Ağabeyi 'ın bir grup tarafından öldürülmesi üzerine amcası tahta geçmişti. dengesi bozuk olan amcası 'nın yerine 11 yaşındaki IV. Murad padişah yapıldı."
Siteden siteye giriyor ,kitapları araştırıyor kendini bunlara kaptırırken akşamın olduğunu fark etmemişti Neva ışınlanma izni alıp yanına gelmişti "Sen yine mi bununla uğraşıyorsun gel bakalı güzel bir Süpleks yapalım kendimize."Süpleks 2050 yıllarında çok moda olan kahve ve kola karışımı olan bir içecekti içtik den sonra bağımlılık yapıyor bir nevi zararsız bir içkiydi alkol içermiyordu.
Birer Süpleks içtik den sonra kendilerini depresyon halinden biraz olsun çıkarmış güzel bir şarkı açıp gülerek dans etmeye başlamışlardı işte hayat buydu acı da bile gülümsemek.
Bir hafta Sonra
Ayla ağlaya ,sızlaya bir haftayı geçirmişti hemen yeni işine odaklanmaya başlamıştı Kainat Aş. işe girmişti İlter Bey hemen ışınlanma izni almış kapıya gelmiş elinde çiçekler vardı.
"Hiç sırası değil Neva lakin içim de kalırsa uyuyamıyorum geceleri ilk gördüğüm andan beri seni seviyorum biliyorum zamanı değil ve karşılık da beklemiyorum sadece seni burada sonsuza dek mutlu etmek isteyen bir adam var bunu bilsen yeterli."
Ayla ağzı açık bir şekilde şaşırdı ne diyeceğini bilmiyordu.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)
Historical FictionYıl 2050 Büyük Türkiye projesinin kurucusu Prof. Barış Güngör yeni projesi için denek olmayı kabul edecek bir kız arıyordu . Ayla Yılmaz bu iş için biçilmiş kaftandı. Tek sorun kızı ikna etmekti. "Unutma Ayla bu sadece görev aşık olmak yok." İçeri...