Καθώς η Λίλιαν χαροπάλευε η καρδιά της άρχισε να χτυπάει και πάλι οι νοσοκόμες που ήταν εκεί έτρεξαν αμέσως στον γιατρό για να του πουν ότι η Λίλιαν είναι ζωντανή αλλά κλινικά νεκρή, όταν άκουσαν αυτά τα νέα όλοι είχαν μια ελπίδα ότι θα επανέρθει στην ζωή, η Μαλία σκούπισε τα δάκρυα της και σηκώθηκε από την καρέκλα που καθόταν πλησίασε τον γιατρό και τον ρώτησε αν θα μπορούσε να δει την Λίλιαν για ένα λεπτό ο γιατρός της είπε ότι θα πρέπει να περιμένει μέχρι η Λίλιαν να μπει στην εντατική, εκείνη την στιγμή η Λύντια πλησίασε την Μαλία.
Λύντια: τουλάχιστον...ζει αυτό να σκέφτεσαι....
Μαλία: δεν θα το αντέξω αν δεν την ξαναδώ Λύντια.....*τα μάτια της άρχισαν να βουρκώνουν και κοίταξε αμέσως το πάτωμα*
Μέτα από αρκετή ώρα αφού η Λίλιαν μπήκε στην εντατική η Μαλία ήταν η πρώτη που μπήκε στάθηκε δίπλα από το κρεβάτι στο οποίο ήταν η Λίλιαν και την κοίταξε χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της, ξαφνικά όμως η Μαλία ένιωσε κάποιον να την αγκαλιάζει κοίταξε γύρω της και δεν είδε κανέναν, έστρεψε το βλέμμα της πάλι στην Λίλιαν και για λίγα δεύτερα είδε ή τουλάχιστον έτσι πίστευε την Λίλιαν να έχει τέρμα ανοιχτά τα μάτια της και να την κοιτάει σαν να είναι δαιμονισμένη, εκείνη την στιγμή η Μαλία άρχισε να τσιρίζει και οι νοσοκόμες έτρεξαν σε εκείνη να την ηρεμήσουν όταν ξανακοίταξε την Λίλιαν την είδε απλά να είναι στο κρεβάτι σαν να κοιμάται......οι νοσοκόμες πήραν έξω την Μαλία και καθώς έλεγε τι έγινε στα κορίτσια η Λίλιαν ή τουλάχιστον η ψυχή της σηκώθηκε από το κρεβάτι εκείνη μπορούσε να δει, να ακούσει και να αγγίξει τα πάντα αλλά κανείς δεν μπορούσε να την δει ή να την ακουμπήσει....η ψυχή της Λίλιαν λοιπόν πήγε στα κορίτσια και άκουσε την Μαλία να λέει το τι έγινε...η συγκεκριμένη ψυχή όμως αγκάλιαζε απλά την Μαλία δεν ήξερε τι έκανε την Μαλία να δει κάτι τέτοιο.....μέχρι που είδε μια δεύτερη ψυχή η οποία ήταν επίσης της Λίλιαν να την πλησιάζει.....εκείνη η ψυχή είχε άσπρο δέρμα, τα μάτια της ήταν μαύρα σαν να είχε να κοιμηθεί χρόνια και φορούσε κάτι που έμοιαζε με φόρεμα και ήταν άσπρο αλλά γεμάτο αίματα, τα μαλλιά της έπεφταν μπροστά στο πρόσωπό της και....είχε και μια μαύρη σκιά από πίσω της και κάτι σαν μαύρη αύρα γύρω της......η πρώτη ψυχή της Λίλιαν που ήταν κοντά στα κορίτσια δεν ήξερε τι συμβαίνει μέχρι που εμφανίστηκε και μια 3 ψυχή....αυτή ήταν αλλιώς.....τα μάτια της ήταν μελί το πρόσωπό της χαρούμενο φορούσε ένα γαλάζιο πέπλο και από πίσω της είχε μια άσπρη αλλά πάρα πολύ φωτεινή σκιά......η ψυχή της Λίλιαν λοιπόν αποφάσισε να ονομάσει τις άλλες 2 ψυχές....την μαύρη ψυχή την ονόμασε Akuma που σημαίνει δαίμονας....την άλλη την ονόμασε Tenshi που σημαίνει άγγελος...η ψυχή Tenshi λοιπόν πλησίασε την ψυχή της Λίλιαν και της εξήγησε κάποια πράγματα....τότε αυτόματα και η Akuma και η Tenshi έστειλαν την ψυχή της Λίλιαν πίσω στο σώμα της και την έβγαλαν από το κώμα αλλά μαζί με την ψυχή της Λίλιαν μπήκαν και οι άλλες 2 ψυχές....τότε η Λίλιαν άνοιξε απότομα τα μάτια της και άρχισε να φωνάζει, ο γιατρός που την παρακολουθούσε είχε μείνει έκπληκτος....αφού ηρέμησαν την Λίλιαν την έβαλαν σε ένα δωμάτιο τα είχε χαμένα δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει αυτό που της είπε η Tenshi.
Σκέψη της Λίλιαν: τι εννοούσε όταν είπε ότι και οι 2 κυρίαρχοι με θέλουν μαζί τους και ότι πλέον θα αλλάξουν πολλά πράγματα? δηλαδή δεν μου έφταναν όλα αυτά που είχα τώρα θα έχω και άλλα?...
Ξαφνικά εκεί που ήταν χαμένη στις σκέψεις της την διέκοψαν οι γονείς της και οι φίλες της. Οι φίλες της έτρεξαν να την αγκαλιάσουν και ξαφνικά από το πουθενά εμφανίζεται στο δωμάτιο η Άλλισον, η Μαλία όπως πάντα άρχισε να ζηλεύει αλλά έμεινε δίπλα στην Λίλιαν και δεν κουνήθηκε καθόλου.
Έλενα: μην το ξανακάνεις ποτέ αυτό εντάξει?! μας τρόμαξες χαζή *τα μάτια της άρχισαν να βουρκώνουν*
Λίλιαν: *γέλασε ελαφρά και χαμογέλασε στα κορίτσια* συγνώμη που σας τρόμαξα....και πιο πολύ εσένα...*εκείνη την στιγμή γύρισε και κοίταξε την Μαλία και της έπιασε απαλά το χέρι μετά κοίταξε όλους τους άλλους και είδε ότι η Άλλισον της χαμογελούσε* εμ....θα μπορούσατε να με αφήσετε για λίγο μόνη με την Μαλία?...
Όλοι χαμογέλασαν και βγήκαν έξω ενώ η Μαλία κοιτούσε σοκαρισμένη την Λίλιαν.
Μαλία: γ....γιατί τους είπες να βγουν έξω?....
Λίλιαν: εσύ γιατί εξαφανίστηκες και δεν απάνταγες στο κινητό?...
Μαλία: ε.....*η Μαλία έστρεψε το βλέμμα της αλλού αλλά δεν έδωσε απάντηση στην Λίλιαν*
Λίλιαν: η Άλλισον μου πε κάτι....
Μαλία: *κοίταξε σοκαρισμένη την Λίλιαν* τι σου πε αυτή?....
Λίλιαν: ότι είσαι τρελή για μένα....
Μαλία: τι?!....*εκείνη την στιγμή ήθελε απλά να ανοίξει η γη να την καταπιεί ένιωθε πάρα πολύ αμήχανα*
Λίλιαν: *με μια απότομη κίνηση παρόλο που πονούσε την τράβηξε και την φίλησε την ίδια όμως στιγμή μπήκε μέσα ο Άλλεν και όταν τις είδε είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό*
Άλλεν: μωρέ μπράβο...Λίλιαν τι έγινε ξύπνησες από το κώμα και είπες να κάνεις κάτι με την Μαλία?
Λίλιαν: *τραβήχτηκε λίγο και τον κοίταξε* Άλλεν φύγε...
Μαλία: *άρχισε να κοκκινίζει και έτρεξε έξω από το δωμάτιο*
Λίλιαν: Άλλεν θα σε σκοτώσω....*εκείνη την στιγμή για κάποιο περίεργο λόγο τα μάτια της Λίλιαν από καστανά έγιναν μαύρα*
Άλλεν: εμ....Λίλιαν...τα μάτια σου....
Λίλιαν: φύγε! *άρπαξε ένα μπουκάλι με νερό που ήταν δίπλα της και το πέταξε προς τον Άλλεν*
Άλλεν: *βγήκε γρήγορα από το δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα αρκετά τρομαγμένος*
Εκείνη την στιγμή η Λίλιαν άκουγε την Tenshi να της λέει ότι πρέπει να ηρεμήσει και να μην αφήνει την Akuma να παίρνει τον έλεγχο....ξαφνικά όμως οι πληγές της Λίλιαν άρχισαν να αιμορραγούν και λιποθύμησε. Καθώς ήταν λιπόθυμη και ο γιατρός φρόντιζε της πληγές της η Λίλιαν είδε τον νεκρό παππού της και της είπε ότι πλέον πρέπει να μάθει να ελέγχει τους 2 καινούριους εαυτούς της....
CZYTASZ
Between Life And Death
HorrorΑυτή η ιστορία θα περιέχει θρησκευτικά και κοινωνικά. Θα περιέχει επίσης ομοφυλοφιλικές σχέσεις και σκηνές σκληρής βίας Γενικότερα είναι μια ιστορία τρόμου. Διαβαστε επισης: The Dead Love