14.

146 26 24
                                    

Čerstvý vzduch v lese a ještě po dešti, to bylo pro Louisovy plíce něco nepředstavitelného. Brunetovi se až chvíli točila hlava nad obrovským množstvím kyslíku, který dýchal. Na moment se zastavil a opřel o kmen, zatímco zahodil cigaretu a sledoval, jak se kudrnatý chlapec s Kapitánem nemotorně přetahoval o větev.

Kudrnáček se cítil neuvěřitelně živě. Po prospání a na takovémto vzduchu se v něm rozproudila všechna krev a poté, co od Louise dostal polibek se nemohl přestat usmívat. Jakoby mu zmizel kámen z hrudníku a cítil se lehčí. Najednou se všechno okolo zdálo veselejší a Harry nechtěl, aby to někdy skončilo. Klidně by i navěky trčel v Louisově autě, jen ale, aby všechno zůstalo tak, jak nyní. Cítil se volný a šťasten. Cítil se perfektně.

Kapitán byl vypočítavé psisko a jakmile ho přetahovaná o klacek přestala bavit, pustil jej, nehledě na Harryho na druhé straně. Chlapec vypískl a snažil se ještě chytit nějakou tu rovnováhu, ale bylo už pozdě. Pod jeho rameny se ale objevily silné paže, které jeho zadek tak tak zachránily od shledání se s tvrdou zemí.

,,Pozor baby," uchechtl se Louis a silou kudrnatého chlapce pomohl vytáhnout na nohy.
,,Momentálně nemám náladu ti tu hrabat hrob a Kapitán na to taky rozhodně nevypadá," zkonstatoval a sledoval, jak Harry rudne ve tváři. Byl sladký. Louis na sebe byl pyšný, že dokázal až takhle chlapce vyvádět z míry.

Opatrně jej pustil a jednu ruku mu nejistě položil na rameno, po níž sjel a chytil jej za zápěstí. Mírně mu ruku pozvedl, jakoby mu ji chtěl políbit, ale jediné co udělal bylo, že si ho za ní přitáhl blíž a očima raději uhnul na Kapitána, který čenichem brousil o zem.

,,Co bys řekl na takovou rybniční koupel," otočil se po pár sekundách očima zpět k Harrymu a vyčkávavě na něj hleděl. Kudrnatý chlapec se pousmál. Na tváři mu vyskočily jeho sladké ďolíčky. 
,,To znamená?" chtěl se Louis ujistit, aby dobře Harryho úsměvu porozuměl.

,,Ano," nejistě se Harry pousmál a mírně se přitiskl k Louisovu boku, jako kotě. Modroočko se cítil nesmírně příjemně, když mu Harry takhle projevoval náklonost. Miloval jeho úsměv a toužil po něm čím dál tím víc.

,,Dobře. Alespoň něco, že ano," pousmál se a stále s Harrym za ruku zamířil směrem z lesa, kde viděl onen rybník, když přijížděli. Kapitán oba dva následoval.

Harry vedle muže nejistě klopýtal. Nechal se jím vést vpřed a naplno se mu oddával. Kladl v Louise neuvěřitelnou důvěru.

,,Hlavně se mi tu ani jeden neutopte," zahučel Louis a Harryho konečně po delší chvíli pustil. K rybníku vedla zvěří prošlapaná úzká cestička, čehož Louis využil. Neměl zrovna v úmyslu vysbírat všechny klíšťata široko daleko.
,,Kapitáne," upozornil psa, který vypadal, že do vody snad skočí po hlavě. Vážně tu ani psa, ani Harryho z hlubin nehodlal vytahovat.

,,Neumím moc dobře plavat," zamumlal kudrnatý zkoprněle, když sledoval, jak si Louis zády k němu, přes hlavu přetáhl tričko. Skousl si nervózně ret, když se k němu muž otočil čelem.

,,Určitě tu není zas taková hloubka, abys nedosáhl. Nebo alespoň z kraje," pousmál se mírně. Chvíli na Harryho hleděl, jakoby chtěl v jeho očích něco přesného zahlédnout, nakonec se ale s povzdechem znovu otočil a před Harryho zrakem si sputil své kalhoty ke kotníkům. Zůstal před Harrym zády stát jen ve spodním prádle. Harry zrudl jako ředkvička a raději sklopil zrak na špičky svých nohou, zatímco Louis s Kapitánem po boku vběhl do vody jako malé děti. Okamžitě mu na těle vyskočila husí kůže, protože voda byla studená. Louis byl ale už zvyklý, většinou se sprchoval v dost ledové vodě, takže neviděl rozdíl.

Agent T.  - Pod rouškou strachu //LS// ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat