*Je gaat eenmaal op de camping boodschappen doen met je moeder in een klein winkeltje op de camping*
*je hebt y/c z'n trui om je heup omdat het heel warm is*
Je moeder: Ik zag je gister wel praten met y/c je vind hem leuk of niet soms?
Y/N: euhmm
Je moeder: dat dacht ik al haha
Y/N: kan je het alsjeblieft tegen niemand zeggen?!
Je moeder: nee tuurlijk zou ik het tegen niemand zeggen:))
(Bij de kassa)
(Je moeder is aan het afrekenen en jij legt de spullen weer in het karretje maar je moeder en de man achter de kassa kijken elkaar wel heel raar aan)
(Eenmaal uit de winkel)
Y/N: ken jij hem?
Je moeder: wie?
Y/N: ja die kassa meneer
Je moeder: NEE! *ze loopt heel snel weg*
Y/N: doe nou niet zo vertel gewoon of je hem kent of niet en wie hij is?
Je moeder: HET IS JE VADER!! NOU GOED!
Y/N: sorry mam ik kan er niks aandoen dat jij mij nooit aan hem hebt voorgesteld!
Je moeder: ja sorry maar ik heb echt geen zin om hem nog een keer te zien hoor!
Y/N: oke? Is het goed als ik een keer met hem ga praten aangezien ik hem nog nooit heb ontmoet?
Je moeder: ja is goed maar ik ga dan niet mee!
Y/N: nee dat is oké ik vraag dan wel of Y/C mee gaat:)(Bij de tent)
Y/N: mag ik gaan zwemmen?
Je moeder: ja tuurlijk
Y/C: ik ga mee wacht even ik ga nog even omkleden:)
Y/N: gaan we naar de zee of naar het zwembad?
Y/C : de zee misschien zien we de zon dan nog ondergaan als we aan het zwemmen zijn;)
(Het is 19:30 en jullie lopen naar het strand)
*In de zee*
Y/N: OMG dit water is koud
Y/C: valt wel mee:)
*hij zit al in het water en jij zit alleen nog met je voeten in het water*
*hij spettert je helemaal nat jij probeert weg te rennen maar valt in het water*
Y/N: hahahaahaha
Y/C: wow hier zijn veel visjes
Y/N: wow ja echt veel we moeten hier echt een keer gaan snorkelen
*de zon begint onder te gaan en jullie zwemmen naar elkaar toe:)
(Jullie gaan uit het water en jij komt erachter dat je geen handdoek of kleren bij je hebt)
Y/C: hier je mag mijn trui wel aan het maakt niet uit als die nat wordt dat droogt wel weer:)
Y/N: Dankjeee
JE LEEST
You and your crush// The Story
RandomHet verhaal gaat over jouw (y/n) en je crush (y/c) Die elkaar in de zomer op een camping ontmoeten en later er achter komen dat jullie dicht bij elkaar wonen:) Dit is het eerste boek dat ik schrijf dus ja;) Het is gewoon een Nederlands boek haha All...