7:15.
Jason felébred, Amanda alszik még mellette, szobában szétdobálva a ruhák. Jason kimegy a konyhába, lefőzi reggeli kávéját, és besétál a nappaliba, csésze kávét leteszi az asztalra, kinyitja az ajtót és meglesi a póstaládát, ami üres. Visszamegy a nappaliba, ahol megpillantja Amanda-t aki takaróval van körbetekerve és Jason kávéját szürcsölgeti. Jason nevetve ül le Amanda mellé.
Finom a kávém?-Nevetve kérdezi.
Ohh basszus, neharagudj..Azt hittem nekem csináltad.-Kuncog.
Semmi baj, igyad csak nyugodtan.-Mosolyog.
Jason bemegy a szobájába, felöltözködik, és a tegnapi ruháját összeszedve bedobja a szennyesbe. Kimegy a konyhába, és lefőz egy úgy kávét, amit kiviszi a nappaliba és leül Amanda mellé.
Hogy aludtál szépség?-Mosolyogva fordul Amanda felé.
Jól aludtam, és az a csodálatos este..Hmm, finom volt a bor.-Mosolygott vissza Amanda.
Örülök hogy jól érezted ma..-Jason telefoncsörgetése szakítja félbe a beszélgetést.
Telefonbesz.
J: Szép reggelt Főnök, mondja csak.
F: Szép reggelt, szeretném magával közölni hogy ki van rúgva....Email-ben elküldtem a felmondási papírját, szép napot.-Egyből rányomja a telefont.
Mi a....Micsoda???Ezt nem értem.-Értrtlenül néz maga elé.
Na mi az?Mi történt?-Kérdően néz Jason-re.
Most hívott a főnök hogy ki vagyok rúgva...De nem mondta miért, és nem is értem miért..-Arcát két kezébe temetve hajtja le fejét.
Na, ne búslakodj, biztos találsz új munkát, ügyes férfi vagy te.12:35.
Jason elkészülve indul Zack barátjához a kórházba. Odaérve a recepción jelenti be hogy a barátjához jött, segítenek neki, elmagyarázzák melyik kórterembe találja barátját, oda is megy.
Szevasz haver, hogy vagy?-Lép be az ajtón.
Szevasz tesó, jól vagyok, királyság minden.-Vidáman és mosolyogva válaszol.
Na, örülök neki.
Sőt, jó is hogy jöttél, mivel ma már haza is engednek saját felelősségre, szóval ha megkérhetlek, eldobnál haza?
Persze haver, elviszlek, na és a csajjal mizu?Azzal a 18 evéssel.
Áhhh, rohadt jó csaj..És megbeszéltük hogy ha haza megyek innen, beülünk valahova dumálni.-Vigyorogva válaszol.
Na, ez rohadt jó hír, sok sikert hozzá. Na de akkor szedjük a cuccaid és menjünk is.
Zack csak bólint, felkel az ágyról, elkezdenek pakolni, és elhagyják a kórházat. Jason eldobja haza Zack-et, fel is megy hozzá egy üdítőre, és beszélgetnek pár sort, amikor Zack-nek csörög a telefonja, Jason haza is megy, nem zavarja haverját.