14.Bölüm

7.9K 149 18
                                    

"Aras şimdi sessiz ol"

"Kıyafetleri ne diye almadık?"

"Sen almayalım demedin mi?"

"Ben kıyafetleri almayalım demedim ki?"

"Nasıl lan"

"E demedim? Güzelim sen hayal mi gördün?"

"Neyse bi yanlış anlaşılma var boşver be Aras macera işte demi sevgilim"

"Hee macera. NE MACERASI ÇIRILÇIPLAK KALDIK BURAK ANLAYACAK ŞİMDİ!"

Olay şöyle ben oda kartımı odamda unuttum ama haberim yok almadığımdan biz otelin restorana indik Burak Aras ben yemek yedik sonra Burak malı da kartının ikisinide yanına almış birini kaybedersem diğeri dursun diye bende oda kartımı masada duran kart sanıp Burak'ın kartını almışım...

Bizde iki azgın insan olduğumuz için başladık yine asansörde sevişmeye allahtan bu sefer kimse bölmedi neyse işte biz Arasla öpüşürken benim asıl odama kartı tuttuğumda açılmadı bende karıştırdım sandım Burak'ın odasına gittik açılınca da benim oda sanıp sevişmeye devam ettik...

tabi bilirsiniz bizim sevişmeler genelde bölünür bu sefer ortasında bölündü. Ha kıyafetlerimizi de ben sevişirken yatağın altına atmıştım ordan da işte almadık falan.

Şu anda Burak yatağına uzanmış telefonunda bir şeyler yapıyordu bizde fon perdenin arkasına saklanmış sessiz sessiz durmaya çalışıyorduk merak etmeyin perde uzun olduğu için ayaklarımız gözükmüyor...

"Ne bağırıyorsun be duyacak şimdi of ya Aras napıcaaaaz!!"

"Güzelim istersen perdenin yanından ben kafamı uzatayım pardon kardeşim ben daha doğrusu biz sevişiyorduk sen bi bakmasan da biz çıksak? MI DİYEYİM!'"

"Anaaa mantıklı öyle yapalım benceee"

"Saçmalama istersen"

"Şşt" yürüme sesleri geliyordu lütfen bu tarafa gelme lütfen

"Obaaa" lan bu ayyy offf Burak yaa
Arasın yüzüne baktığımda kıpkırmızıydı (e normal olarak)
"Nazlı kapat kulaklarını"

"Yalnız aras ben bu sesi bazen mastürbasyon yapmak için açıp dinliyorum ama gerçi insan kardeşi olarak gördüğü birinin inleme sesini de duymak istemez" iğrenmedim diyemem

"Kulakların nazlı kulakların kapat!" Uyarıcı bi tonla tekrar etti

"Kıpırdanma kenardan bakıcam eğer lavabodaysa bir şekilde geçicez anladın mı sevgilim?"

Tamam anlamında kafamı sallayıp bekledim
"Tamam lavaboda ama kapısı açık"

" kıyafetleri alabilir miyiz?"

"Sanırım evet" sessizce perdenin arkasından çıkıp yatağın altından kıyafetlerimi almak için eğildim eğilmesine ama "LAN KIYAFETLER NERDE!"

"Nazlı naptın kıyafetlere?"

"Hızlıca yatağın altına attım?"

"Oofff off off"

kıyafetleri aramaya çalıştık ama bulamadık Burak'ın kıyafetlerinden alsak mı ki ama hemen yan oda olunca Aras a ses vermedim

Arna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin