🚑🚑🚑

233 11 0
                                    

AKIN:(o gece arabada kalmaya karar verdik ikimizde ön koltukları yatırdık ve dışarıyı izlemeye başladık)

-"bana şarkı söylermisin?"(dedim Deniz'e dönerek)

(Yukarıdaki şarkı)

AKIN:(Deniz'in büyüleyen sesine kulağımı verip gözlerimi kapattım her kelime kalbime kazınıyordu)

DENİZ:(şarkı söylemeyi bittirdiğimde Akın uyumuştu bu hali beni gülümsetti.yana dönüp onu izlemeye başladım.Çok tatlı bir yüzü vardı sanki yüzündeki herşey özenle serpiştirilmiş o an aklımdan keşke bir oğlumuz olsa ve Akın'a benzese diye bir düşünce geçti.Doyamıyorum ben bu adamı sevmeye doyamıyorum beni sevmesine doyamıyorum.o an yanaklarını sıkasım geldi Allahım severek öldüresim geldi bi insan nasıl böyle güzel uyur)

-"vicdansızsın Akın böyle güzel uyucaksan benden sonra uyu"

-"bidahakine öyle yaparım güzelim"

-"ama sen uyumuyomuydun"(dedim utanmıştım)

-"uyumaya çalışıyordum"(dedim gülerek)

-"Akın!!"

-"efendim güzelim"

-"Uyumadan bana bi sarılırmısın lütfen"

-(gözlerimi açtım gözleri dolu dolu olan kadına baktım.Şu ağlaması yokmu beni bittiriyo resmen hemen kollarımı minik bedenine sardım)

-"güzelim noldu... sakın ağlama"(dedim elimi belinden çekip saçına götürdüm ve okşamaya başladım)

-"Akın ben bilmiyorum normalde sulu göz değilimdir ama ne biliyim sinirlerim bozuldu birden"(dedim kafamı Akın'ın omzuna gömüp)

-"sakın korkma herşey düzelicek ben yanındayım güzelim kimsenin seni üzmesine incitmesine izin vermicem"

-(Akın'dan ayrıldım ve gülümsedim oda gülümsemişti.eski pozisyonumuzu geri aldık.)

-"hadi güzelim kapat güzel gözlerini"

DENİZ:(gözlerimi açtığımda sabah olmuştu yanımda yatan Akın'ı uyandırmak için dürttüm ama uyanmadı)

-"Akın hadi kalksana sabah oldu gitmeliyiz"

-"böyle uyanamam"

-"nasıl uyanabilirsin"

-"bi öpersen düşünürüm"

-(gülümseyip yanağından öptüm gözlerini açtı)

-"acıktın mı güzelim"

-"evet"

-"yersiz bir soru oldu"(dedi gülerek)"nerde yemek istersin"

-"evde yiyelim kahvaltıya yetişiriz"

-"emin misin güzelim dışarda da yiyebiliriz"

-"eninde sonunda oraya gidicez zaten gidelim"

-"herşey düzelicek ve biz kendi evimizde yaşıcaz"

(İkimizde gülümsemiştik Akın arabayı çalıştırdı eve gittik daha kahvaltı etmemişlerdi hep beraber sofraya oturduk)

CUMALİ:dün yoktunuz oğlum

AKIN:Baş başa kalmak istedik

SAADET:Ne güzel yapmışsınız dedi(Deniz'e bakıp gülerek)

CUMALİ:Yani güzel yapmışsınız tabi de daha dikkatli olmanız lazım oğlum Deniz kızımızın peşindekileri bulamadık başına birşey gelsin istemeyiz

AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin