Галзуурал

965 99 17
                                    

Би "За манайхаан, гэр бага сандаагаарай. Жэйк, Хисын! Тоглоомоос болж зодолдвол би та хоёрыг өндрөөс унагааж ална шүү! Ники! Дахиж битгий энд тэнд очиод, унаж тусаад байгаарай! Сонү! Миний утсанд хүрэхгүй шүү! Ойлгосон уу? Жэй! Хоол хийхээр бол аятайхан шиг хийж үзээрэй! Сонхүн! Мөсний ханхүү энэ тэр гээд, битгий үсэрч дэвхцээд байгаарай! Эцэст нь Жонвон! Битгий орилоод байгаарай! Сануулсан шүү!"

Жэй "За за, дуугүй оръё" гэсээр орох гэхэд нь тэднийг зогсоон, "Би гуйсан шүү! Бага сандаагаарай" гэхэд тэд толгой дохисоор, дотогш орлоо.

Бурхан минь, би тэдэнд анхааруулсан биз дээ! Шууд орлилдоод уналаа.

Жэйк "Хөөе, И Хисын! Чи дахиад булхайгаар хожчихлоо!"

Хисын "Чи дандаа л тэгдэг биз дээ! Би хожсон шүү!"

Жэйк "И Хисын!"

Дахиад л эхэллээ.

Ники "Сонү ах аа хүрээд ирээч........аахх!"

Сонү "Зүгээр үү?"

Ники ч бас эхэллээ.

Жонвон "Аххх!"

Жонвон ч бас!

Би "Хөөш! Та нарт би сануулсан биз дээ! Миний үгийг үл тоогоод байгаа хэрэг үү? Жэйк, Хисын! Та хоёр өндрөөс шидүүлэхийг хүсээд байгаа юм уу? Ники би чамайг битгий энд тэнд очоод унаад бай! гэж хэлсэн биз дээ! Ян Жонвон! Би чамайг битгий орилоод бай гэж хэлсэн! Яг галзуурах нь ээ!"

Жонвон "За уучлаарай, дахиж тэгэхгүй ээ"

Жэйк "Хисын ахад хэлээд өг л дөө! Дандаа булхайцчихаад, дараа нь би чамд загнуулаад л, дэндүү шудрага бус байгаа биз дээ!"

Хисын "Хэн булхайцсан гэж? Чи л булхайцсан байх! Би өөрийнхөө авьяасаараа л хожсон!"

Авьяас гэнэ шүү! Тоглохоос өөр ид шидгүй амьтад!

Гэнэт утас дуугарч, тэднийг чимээгүй болохыг шаардан, хэн залгаж байгааг харвал.....а-аав э-ээж! Тэднээс дахин чимээгүй болохыг шаардан утсаа аваад ярилаа.

Би "Б-байна у-уу?"

Аав "Өө миний охин, аав ээж хоёр нь одоо яг орж байна. Юм захих юм уу?"

Би "Ү-үгүй, үгүй хэрэггүй"

Аав "За за, аав ээж хоёр нь, одоо орлоо"

Би ч дуусжээ!

Би "Хөөе т-та нар бос! Юмнуудаа цэвэрлэ, аав ээж хоёр орж ирж байна гэнэ ээ! Хурдал аа!"

<|CUTE COUPLE|>/YJW/ - ДУУССАН -Where stories live. Discover now